Skocz do zawartości

Honda VF 500. Uszczelka pod głowicą


Techdx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem okazję zamawiać tam panewki po 3 tygodniach napisali że są nagle niedostępne w hondzie było to samo. A co z dorobieniem na zamówienie? Po zatym za dostawę krzykneli w przeliczeniu na PLN 190 zł

Edytowane przez Techdx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie che tak starego grata odbudowywac to trzeba byc zacietym, albo b. dokladnym.

Zeby cie pocieszyc w moim starym Tridencie ( 73 ) podchodzilem 2 x do glowicy i 3 do rockerboxow.

A wydawalo mi sie ze jestem dokladny za pierwszym razem i wszystko wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jednak obstawiał uszczelke. Gdyby to były płaszczyzny to raczej odrazu by dmuchało a nie po 300km. No nic narazie można tylko gdybać czekam na wolne w robocie to zdejme czapki i się zobaczy. W serwisie hondy powiedzieli że mieli sporo przypadków z uszczelkami atheny i nie polecają tych pod głowice.

 

Pogrzebałem trochę na forum i natrafiłem na temat przeróbki smarowania głowic ktoś coś słyszał o tym może bym coś takiego zrobił u siebie. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/64860-przerabianie-hondy-magna-vf750c/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.vf750fd.com/vf750f/oil_mod.html

 

 

Przejrzyj tą stronę, tam jeszcze była taka modyfikacja jakiejś firmy aftermarketowej, tzn sprzedawali gotowe zestawy do montażu, a jeśli na tej stronie ktoś działa to wyślij może zapytanie..

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za linka już się dokształciłem odnośnie tego Oil moda. I mam jeszcze jedno pytanie ponieważ luzy na wałkach rozrządu wychodzą mi już delikatnie poza limity serwisowe czy można zrobić coś takiego żeby splanować zamki wałków o 0,05 bo service limit to 0,10 a ja mam 0,14 i słychać na rozgrzanym silniku jak klepią. Wiem że to trochę pachnie druciarstwem ale i tak już ten silnik długo nie pochodzi więc można by na nim poeksperymentować.

post-87562-0-19850900-1474394265_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś robiłem takie cos w samochodzie, ale potem cos jeszcze osiowali w szlifierni jak to robili.

Ja podejrzewam że to w głowicy się wytarło prędzej niż w zamkach w końcu wałek leży na niej i jeszcze jest dociskany łańcuchem. Generalnie luzów bocznych niema tzn. Mieszczą się w limicie tylko góra dół chodzi. Podejdę jutro do szlifierni i zapytam czy podejmą się tego i ile to wyjdzie w końcu to jest 8 tych zamków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ja podejrzewam że to w głowicy się wytarło prędzej niż w zamkach w końcu wałek leży na niej i jeszcze jest dociskany łańcuchem. Generalnie luzów bocznych niema tzn. Mieszczą się w limicie tylko góra dół chodzi. Podejdę jutro do szlifierni i zapytam czy podejmą się tego i ile to wyjdzie w końcu to jest 8 tych zamków

W szlifierni powiedzieli że nie mają jak tego osadzić w maszynie ale przy takiej ilości materiału do zebrania polecili papier wodny z olejem na szkle. Zrobiłem tak i jest sukces nie klepią już. Ogólnie uszczelki zamówiłem dorabiane i do kompletu posmarowałem masą victor reinz i trzymają na chwilę obecną. Przejrzałem cały układ chłodzenia dokładnie i tak jak mówił Peery włącznik zdechł termostat też i korek od chłodnicy jeszcze żeby było weselej to chłodnica była pęknieta. Korek wymieniłem,termostat pasuje od Hyundaia,kosztuje 23 zł a nie jak oryginał 150,chłodnice polutowałem jest z miedzi i mosiądzu, nie mogłem znaleźć włącznika wichury tak więc kupiłem coś takiego http://allegro.pl/elektroniczny-regulator-temperatury-3-2-12v-gw-fv-i6502012230.html

Rozwierciłem stary włącznik i wkleiłem czujnik od tego regulatora i przy okazji wkleiłem tam też czujnik od termometru po wyregulowaniu zakryłem scieżki i luty sylikonem i schowałem w zegarach tam go wilgoć nie ruszy i działa idealnie. Moto póki co zahibernowane na zimę ale jak znajdę czas to zbuduje vakuometry kupię colortune i wyreguluje co by na sezon było gotowe. Silnik Powinien jeszcze posłużyć z jeden sezon. Dziękuję za wszystkie porady 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...