Cinek Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Ja wiem że to g...o, że trzeba się nogami odpychać by wystartować i takie tam. ;)Jednak po sprzedaży Suzi ostał mi się Mińsk.W sumie mam całą zimę by doprowadzić go do stanu na tip-top. Pytanie czy warto, chcę wiedzieć nim zacznę inwestować w niego pieniądze. Wiadomo że w hobby niby pieniądze się nie liczą, ale jednak. :icon_mrgreen: No więc...jak ten wyrób jednośladowy znosi normalną, codzienną eksploatację?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Na Białorusi czy w Wietnamie ludzie tym poruszają się na co dzień, więc na pewno da się. Ale sądząc po tym jak kiedyś szybko się pojawiły w handlu a jeszcze szybciej znikły to myślę, że jednak jakość wykonania nie zapewnia bezawaryjnej jazdy. Chyba szkoda kasy ładować w taki pojazd. Ale jak masz egzemplarz nie wymagający wielkich nakładów a sam zrobisz potrzebne naprawy to możliwe, że będziesz zadowolony z dalekiego klona DKW 125 RT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Mechanicznie wydaje się ok, odpala, jeździ, elektryka również sprawna. Wizualnie do ogarnięcia, przydałby się nowy lakier, ramkę reflektora chrupie ruda. W sumie szczegóły natury estetycznej i śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Śmigaj! ja wsk 125 kręcę rocznie około 3kkm w koło komina bez żadnych problemów :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Teraz z bratem próbujemy wskrzesić życie w simsona - jak się ostatnio udało przejechać kawałek to stwierdzam że frajda też jest :). A taki Mińsk to w ogóle, nawet się nie zastanawiaj. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Limo Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) chyba jednak do codziennej eksploatacji wolałbym skuter klasy ok. 250ccm czy jakiegoś gs500 za 2,5kzłjeżdżącą WSKę fajnie po prostu mieć i czasem nią polatać ale niekoniecznie mógłbym jej zaufać przy codziennych przejazdach do roboty ;)odnośnie Mińska to niestety niewiele sensownego mam do powiedzenia ponieważ moja (nie)wiedza sprowadza się do tego, że wiem jak wygląda :D @Limo - Simson to porządny niemiecki sprzęt i nie ma co tego porównywać do białoruskiego wykonania mińska Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Hmm, fakt, z Mińskiem nie miałem do czynienia. Bardziej mi chodziło o pojemność, bo 125 już robi robotę, ale na dojazdy do pracy to rzeczywiście bym nie ryzykował :D. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Miałem dwa GS'y, nowego 500F i używanego 400L z 1982 roku, o dziwo tym zabytkiem jeździło mi się znakomicie, dużo lepiej niż F z salonu.Btw Simsona też mam, S50N z 1976 roku, silnik okrągły skrzynia trójka, trochę już w niego zainwestował. Podjąłem decyzję, Mińska będę robił. A co mi tam. :) Najwyżej poczuję niedosyt mocy i go sprzedam. :wink: Edytowane 1 Września 2016 przez Cinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Odświeżam temat, jakie są realne osiągi Mińska, ile wyciąga, długo buja się do setki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 do jakiej setki? :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Mińska nie miałem ale parę razy nim jechałem bo kolega za młodu takim jeździł, prędkość maksymalna to coś koło 90 km/h i to po dłuższym rozbujaniu. Tak do 70 km/h jako tako przyspiesza a później to już jest dłuższe rozpędzanie. Moje zdanie jest takie, że nie chciał bym jeździć tym polsko - radzieckim wynalazkiem, ciężko o części, trzeba pisać do różnych ludzi po forach żeby załatwić pierdoły. Dużo lepszym i o wiele lepiej wykonanym motocyklem jest MZ ETZ 150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 kwestia czy ci ta setka potrzebna - ja śmigam na codzień kiblem 50 jeszcze z 6 barami kompresji co przypierdala 40km/h , tygodniowo w zasadzie ok 150km robię( a jak trafi się łódź to 100 pęka w jeden dzień wtedy 250-300 w tygodniu pęk ) i żyję ....... jak masz przelotową 70 i siłę ruszyć ze świateł a taka 125 ci to da to w ogóle świat i ludzie........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 (edytowane) Muszę jeszcze tydzień wytrzymać (gips) wtedy mam nadzieję sam się przekonać jak z osiągami. Od czasów gdy śmigałem motorowerami chwila upłynęła (tak >20 lat...) a najsłabsze co miałem top była Jawa 350, poza tym GS'y o których pisałem, trafiła się i jedna sześćseta (XJ). W sumie kufa sam nie wiem czego chcę :biggrin: z jednej strony najszybciej co cisnąłem sprzęta to było 130 km/h i kończył się komfort jazdy, do jeżdżenia "wokół komina" po wioskach nic szybszego mi nie trzeba a z drugiej strony głowy siedzi że jednak te 40 KM pod tyłkiem to takie minimum. ;) Z trzeciej strony teraz uwolniono 125 na p.j. kat. B i jakoś ludzie też tym śmigają. :) No nic, jak pisałem muszę wytrzymać do poniedziałku, i może uda mi się samemu sprawdzić te osiągi, a pytam bo ja z tych ludzi którzy lubią wszystko wiedzieć. @michoa ciekaw jestem jeszcze jak z niezawdnością, wiem z doświadczenia że z komunistycznymi wyrobami bywa baaardzo różnie a nie chciałbym utknąć gdzieś 100 km od domu bo dajmy na to korba się urwała. :icon_mrgreen: @Quadrat z dostępnością części nie jest super ale też nie najgorzej, sporo tego stuffu jest na allegro ceny przystępne. W moim egzemplarzu jest już wymienione chyba pół silnika, wliczając tłok, cylinder, zębatki skrzyni i sporo innych duperszwanców. Pozostaje mi jedynie się karnąć i NIE MOGĘ, i mnie szlag trafia z tego powodu. :icon_mrgreen: Edytowane 13 Września 2016 przez Cinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 13 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 @Quadrat z dostępnością części nie jest super ale też nie najgorzej, sporo tego stuffu jest na allegro ceny przystępne. W moim egzemplarzu jest już wymienione chyba pół silnika, wliczając tłok, cylinder, zębatki skrzyni i sporo innych duperszwanców. Pozostaje mi jedynie się karnąć i NIE MOGĘ, i mnie szlag trafia z tego powodu. :icon_mrgreen: No właśnie nie wszystkie części z Allegro pasują do konkretnego modelu Mińska, niedawno tutaj na forum był poruszany temat części do gaźnika typu K62C, pomagałem pytającemu szukać części i niestety ale się poddałem. Dopiero załatwił to przez jakąś osobę z forum o Mińskach. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/177480-problem-z-gaznikiem-minsk-romet-125-typ-400a/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinek Opublikowano 13 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2016 Ja bym w takim układzie spróbował podpasować kompletny inny gaźnik, są tanie, mniej niż stówka za nowy i problem z bani. A w międzyczasie szukał brakującej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.