Skocz do zawartości

Royal Enfield


didiek93
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Angielski oryginal jest starszy oczywiscie, o wiele lzejszy i wydajniejszy, po malych przerobkach moj znajomy Walijczyk wyciaga z niego 15KM wiecej. Ale racja do jazd wkolo komina sie nadaje swietnie, specjalnie gdy ktos nie mieszka w wielkim miescie tak jak ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=mMCoKemwyJ0&t=59s

 

Takie zabawy na 500 wtryskowcu, jeździłem nim przez tydzień do roboty, celem sprawdzenia poserwisowego, i wtedy stwierdziłem, że taka powinna być ( no może nieco bardziej współczesna), wersja Junaka M10

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, qba napisał:

Nie wiem czy przypadkiem nie ma dwóch wersji tego Himalayana. Tzn z tego co pamiętam. kiedyś ludziom się zdarzały sytuacje gdzie pękała rama. Ponoć wyszła później kolejny model który dzieli ramę ze Scramem 411 i problem pękającej ramy został wyeliminowany. 

Royal Enfield Himalayan - Broken into two pieces - Team-BHP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Andrzej JK napisał:

Wlasnie rano słuchałem w drodze do biura:

 

Na kanale można też znaleźć sporo akcesoriów. Któryś z tych singli ma chyba hydrauliczne popychacze zaworów.

Do modeli 650cm3 można bodajże zamówić kit zwiększający pojemność do 850 a do 350cm3, tuningowy wałek. Jest trochę tych akcesoriów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...