Skocz do zawartości

didiek93

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bolesławiec

Osiągnięcia didiek93

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Racja jest ich sporo, ale ceny rasowych klasyków sięgają już bardzo wysoko ( nie ma się co dziwić ) a jeśli chodzi o klasyczne nakedy to już można coś wyhaczyć w miarę rozsądnych pieniądzach seria CB lub inne :)
  2. Piękny Dukat, ten styl retro... ludzie piękniejszych maszyn już nie stworzą :)
  3. No to zostaje Kawa w650/800 lub nasze piękne motocykle bloku wschodniego :)
  4. Szkoda.... motocykl piękny, cena kusi ale jednak ta jakość :dry: Jest to tylko jeden przypadek czy większość użytkowników Royala ma podobne problemy ?
  5. didiek93

    Royal Enfield

    Witam :) Ostatnio przeglądając internety i czytając różne artykuły na temat klasyków często zauważałem, że razem z motocyklami japońskimi i europejskimi autor artykułu do kolekcji wrzuca motorki marki Royal Enfield. Czytając dość sporo na temat tych motocykli natknąłem się przeważnie na opinie negatywne lub bardzo neutralne, tylko jeden artykuł w internecie był dość przekonywujący do kupienia lub pochwalenia producenta z Indii. Wszystkie wypowiedzi (również z tego forum) lub artykuły są dość stare 2008/10 rok. Bo gdy się postawi Bulleta przy W650/800 lub Bonneville to niczym nie odbiega on od tych pięknych motocykli, ba w moim skromnym zdaniem jest najpiękniejszy z tej trójeczki.Jedynie osiągi tworzą tutaj dość sporą różnice, ale nikt nie kupuje takich motocykli aby bić rekordy prędkości :) Chciałbym zapytać jak sprawa wygląda dzisiaj z tymi motocyklami ? Ktoś kupił i cieszy się bezawaryjną eksploatacją ? Czy śrubki dalej odkręcają się co 100 km i po małej trasie wracamy do domu bez tablic ? Pozdrawiam :)
  6. Do Berlina to kawał drogi.... Mieszkam w regionie Rheinland Pfalz (Mannheim) więc jeśli ktoś tutaj urzęduje to bardzo chętnie skorzystałbym z pomocy doświadczonego bikera. Zdecydowałem, że będę wybierał spośród : XJ6, XT660X, F800R, Fazer lub Tiger 800. Ale jakimś cudem ten bawarski brzydal bardzo mi się podoba. :)
  7. Zdjęcia nie robiłem, ale korzystam ze stronki cycle-ergo.com i Monster odpadł z marszu. A jak z kosztami utrzymania F 800 ? Z tego co czytam po innych forach to nie ma tragedii :)
  8. Witam Wszystkich ! :) Temat pewnie rzeka, ale sporo czasu minęło dla mnie i proszę o pomoc lub małą podpowiedź. Mam 23 lata w wieku 18 lat zdałem na A i kupiłem pierwsze poważne moto XJ 600 S, cieszyłem się 2 lata i śmieszny wypadek szlak wszystko trafił włącznie z Yamahą. Mam 198 cm wzrostu 100 kg wagi jakieś małe doświadczenie z motocyklami i wielką zajawkę na dalszą radochę związaną z tym sportem :) Po przerwie znowu chcę zacząć jeździć i szukam coś pod siebie, wspomnienia z XJ mam bardzo pozytywne ( moc, pierwsze kroki i ten malutki koszt utrzymania motocykla) ale ona była z 98 roku.... Teraz motocykli jest masa i jak zaczynam oglądać internety to mam ponad 6 na oku a kończę z niczym..... Moje wymagania : *Nie chciałbym wyglądać na moto jak na rowerku dla dzieci, więc MT 07 chyba odpada *Serwisowanie podobne jak w XJ 600 (naprawdę rzadko trzeba było tam zaglądać) *Golas lub mała owiewka *Budżet maks 6 tys Euro ( od roku mieszkam w Niemczech, więc motocykl kupię tutaj) *Motocykl z optymalnym poziomem mocy (2 sezony to naprawdę zbyt małe doświadczenie, aby siadać na litrową bestię) Motocykle, które oglądam to : XJ6, BMW F 800 R, Ducati 696 Monster. Liczę na wasze podpowiedzi lub propozycje innych motocykli. Dodam, że motocykl traktuję jako środek transportu i nie chciałbym pompować w niego pieniędzy :) Liczę na waszą pomoc i podpowiedzi. Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...