fincher Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Ale nie kupi się za 10k Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Za 10 to jest duży wybór. Tylko nie można łudzić się na młode roczniki. Trzeba liczyć się z tym że motocykl będzie miał 10+ lat Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Za 10 koła, lub odrobinkę więcej, ma nowego Hyosunga GT650 często fabrycznie zdławionego na A2. No dobra może za 12 i będzie to leżak magazynowy z 2012 roku.Wiem, miałem i stwierdzę z całą stanowczością, że kupowanie jakiś starych japonów zamiast tego, jest to totalne nieporozumienie. Ja wiem, że u nas "to nie marka", luzik. Ale jeżeli chcesz fajnego i dobrze jeżdżącego sprzeta i do tego trwałego (znam przypadek takiego z przebiegiem 161 tysięcy... ale mil), to nawet nie patrz na używane japońce. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Rura - Hyosung z przebiegiem 161 tys. mil? Serio? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Serio. Sławny jest i żeby było śmieszniej ostatnio był wystawiany na olx z "lekko" stuningowanym przebiegiem i napieprzającą panewką ;). Jak był sprowadzony do kraju miał 131 koła bodaj. Musiałbym na forum hyosungowym sprawdzić dokładnie. A ten Zet którego wkleił Yuby, to na początek jest taki se. Nerwowe te egzemplarze w zachowaniu na drodze są. Dopiero następny model jest wart zainteresowania. Ale za dobry egzemplarz trzeba dać trochę więcej. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) Tja... Zajebiście lubię takie stwierdzenia ludzi którzy nawet na tym nie jeździli. A o warszawskich dealerach lepiej nic nie mów... Powinni pietruszkę sprzedawać nie motocykle. To moje zdanie. Ja przynajmniej miałem nie jednego i wiem co to jest warte. A tak na marginesie w 2003 bodaj, jeździli na gt po torze... Jedyny który padł to jak przyznał zawodnik był błąd z jego strony... Edytowane 2 Maja 2016 przez rura_sn-n Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Yuby, rozmawiamy o motocyklu na A2.Z w żadne sposób nie spełnia tego kryterium Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Nie, możesz go zdławić nawet do 5 KM ale to i tak nic nie da. Lektura ustawy się kłania. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Nie ma czegoś takiego jak rejestracja "na a2", albo motocykl spełnia wymogi albo nie, tego nie da się zmienić.W razie "w" nie będzie przecież wytłumaczenia "sprzedawca powiedział że to jest na A2".A że ludzie to idioci i nie wiedzą na co mają uprawnienia to już osobna historia. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charonn Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Czyli jakby co to nie brać żadnych zdławionych motocykli tylko kupować taki żeby fabrycznie mieściły się w limicie A2? Może w takim razie jakiś motocykl o poj 250cm3? Ninja 250 wygląda bardzo ładnie ale chodzi po 12-14k używany. Może w takim razie jakiś turystyczny ale wiadomo, że liczy się tez wygląd motocykla, jak kupuje to chciałbym kupić taki z którego będę zadowolony :) Jeszcze zastanawia mnie jedno, czy 250tki są już wymiarowo takie same jak te o pojemności 600 i wyżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 www.cycle-ergo.co. Na tej stronie możesz wirtualnie przymierzyć się do większości motocykli. Robisz to wybierając model i podając swój wzrost Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 www.cycle-ergo.co. Na tej stronie możesz wirtualnie przymierzyć się do większości motocykli. Robisz to wybierając model i podając swój wzrost Pozdr.F. Nie polecam!Takie porównanie nie uwzględnia proporcji ciała, tj. długości nóg i rąk i mocno przekłamuje rzeczywistą pozycję na motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Można brać dławione, tylko motocykl fabrycznie n nie może mieć więcej niż 95KM. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Nie polecam!Takie porównanie nie uwzględnia proporcji ciała, tj. długości nóg i rąk i mocno przekłamuje rzeczywistą pozycję na motocyklu. Długość nóg wpisujesz w okienku "inseam" ;) Jedynie nie ma opcji wpisania długości rąk ale te porównania robi się głównie po to, żeby ocenić czy niska osoba dosięgnie do ziemi obiema stopami lub wysoka osoba może sobie sprawdzić pozycję na małym motocyklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didiek93 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 Witam Wszystkich ! :) Temat pewnie rzeka, ale sporo czasu minęło dla mnie i proszę o pomoc lub małą podpowiedź.Mam 23 lata w wieku 18 lat zdałem na A i kupiłem pierwsze poważne moto XJ 600 S, cieszyłem się 2 lata i śmieszny wypadek szlak wszystko trafił włącznie z Yamahą. Mam 198 cm wzrostu 100 kg wagi jakieś małe doświadczenie z motocyklami i wielką zajawkę na dalszą radochę związaną z tym sportem :) Po przerwie znowu chcę zacząć jeździć i szukam coś pod siebie, wspomnienia z XJ mam bardzo pozytywne ( moc, pierwsze kroki i ten malutki koszt utrzymania motocykla) ale ona była z 98 roku.... Teraz motocykli jest masa i jak zaczynam oglądać internety to mam ponad 6 na oku a kończę z niczym..... Moje wymagania : *Nie chciałbym wyglądać na moto jak na rowerku dla dzieci, więc MT 07 chyba odpada*Serwisowanie podobne jak w XJ 600 (naprawdę rzadko trzeba było tam zaglądać)*Golas lub mała owiewka*Budżet maks 6 tys Euro ( od roku mieszkam w Niemczech, więc motocykl kupię tutaj)*Motocykl z optymalnym poziomem mocy (2 sezony to naprawdę zbyt małe doświadczenie, aby siadać na litrową bestię) Motocykle, które oglądam to : XJ6, BMW F 800 R, Ducati 696 Monster. Liczę na wasze podpowiedzi lub propozycje innych motocykli. Dodam, że motocykl traktuję jako środek transportu i nie chciałbym pompować w niego pieniędzy :) Liczę na waszą pomoc i podpowiedzi. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.