Skocz do zawartości

Speed Day 2016


filipr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Luz jest, tak tylko napisałem o syndromie styczniowym, każdy chce już zejść na kolano. Nawet prywatną przyczepkę pod moto wystrugałem, będę dumnie na niej woził SRADA, wspomnienie po MYT. Na pewno pojawię się tym zaprzęgiem na którymś SD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MYT nie zdobyło popularności bo nie miało na to szans. Zresztą pisałem o tym gdzieś zanim jeszcze ta klasa powstała i okazało się, że miałem rację. Po prostu ludzie mają już nowsze/lepsze sprzęty, których się nie pozbędą na rzecz strucli a mieć dwa motocykle to wcale nie niższy koszt - ot cała tajemnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Ja kupiłem takie coś po to, że szkoda mi było trypla katować, a koszty utrzymania, tudzież ewentualnych serwisów różnych są mniejsze. Powinno być tylko ograniczenie roczników w dwie strony, żeby właśnie nie dochodziło do takich bezsensów jak stawianie w linii sradziny szejsety z 90tych końca i erłany koło 2-4.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MYT nie zdobyło popularności bo nie miało na to szans. Zresztą pisałem o tym gdzieś zanim jeszcze ta klasa powstała i okazało się, że miałem rację. Po prostu ludzie mają już nowsze/lepsze sprzęty, których się nie pozbędą na rzecz strucli a mieć dwa motocykle to wcale nie niższy koszt - ot cała tajemnica.

Cała tajemnica jest taka, że motosport w Polsce jest od kilku lat w czarnej dupie, smutno się patrzy na poziom zwłaszcza w supermoto, to jakaś liga podwórkowa jest. Enduro się za to rozwija, ilość inwentów w różnych rejonach kraju i europy środkowej jest imponująca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie klasy MYT - nie ma sensu, bo te sprzęty są za stare. Ciężko dorwać takiego w odpowiednim stanie a poza tym części coraz mniej. Klasa ECO też nie za bardzo ma sens, bo tam motocykle muszą być młode i przez to drogie. Wystarczy popatrzeć jakie sprzęty pojawiają się na SD - zdecydowana większość ma powiedzmy od 5 do 10 lat i taka klasa powinna powstać. Oczywiście bez modyfikacji, żeby nie było kosztownego wyścigu zbrojeń.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała tajemnica jest taka, że motosport w Polsce jest od kilku lat w czarnej dupie, smutno się patrzy na poziom zwłaszcza w supermoto, to jakaś liga podwórkowa jest. Enduro się za to rozwija, ilość inwentów w różnych rejonach kraju i europy środkowej jest imponująca.

 

Dla mnie to akurat dobrze. Gdyby był wysoki poziom to nikt z tu piszących nie miałbym nawet szans startować w zawodach a dzięki temu, że jest niski to nawet stare pryki mogą wygrywać :) Na wysoki poziom to wysokie fundusze są potrzebne oraz jazda od dziecka. Osobiście wolę sam startować i mieć jakieś szanse niż podniecać się umiejętnościami pro-riderów którzy jeżdżą na torze od 4 roku życia.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...