fincher Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Boje się starych dukatów tak samo jak starych KTM'ów, nie stać mnie będzie na utrzymanie tego.A na kupno nowszych włochów mnie tak samo nie stać :) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Hmmm... no tak, bo o motocykle trzeba dbać i je legulalnie serwisować :icon_mrgreen: Poważnie, to może będęnudny ale chyba nic nie przebije starego dobrego B 1200...Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Z750/1000 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Wiesz, ja tam tez jestem zdania że o sprzęt trzeba dbać. Ale pewności takiej nie ma że ludzie którzy jeździli tym motocyklem przez 15 lat przede mną tez o tym wiedzieli :) Co do "Z" to jest to super motocykl, ale dopiero wersja po lifowa 2007+. Miałem okazję trochę pojeździć i gdyby nie brak funduszy to bym go brał. Tak samo ślinka mi cieknie na widok Aprili Dorosduro i Shiver, ale to też jeszcze nie moja półka cenowa. Edytowane 24 Listopada 2015 przez fincher Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Ale Z1000 można kupić w starszym roczniku. I tu nawet nie chodzi o większą moc tylko elastyczność. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Prawdę mówiąc o 1000 nie wiem nic, nigdy nawet na tym nie siedziałem.I nie wiem czy aż tyle mi potrzeba, mało kiedy zdarzyło mi się fazera przegonić do czerwonego pola, to taki zet będzie pracował tylko połowie dostępnego zakresu pewnie. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Nie ma w tym nic złego. A przynajmniej masz komfort przy wyprzedzaniu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Zgadzam się z Limo. Tym bardziej jak masz już doświadczenie na 600, to po prostu litrem się jeździ przyjemniej. Lepiej się zbiera i to z niższych obrotów, nie trzeba tak machać biegami a spalanie zazwyczaj jest na podobnym poziomie, Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Potwierdzam słowa przedmówców. Czy będziesz kręcił do czerwonego czy nie, to zawsze i w każdych warunkach masz pod ręką solidny zapas momentu obrotowego. A to daje niesamowity komfort i przyjemność z jazdy! Poza tym moto nie będzie kompletnie reagowało na fakt obciążenia (pasażerem czy bagażami). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Fakt literek to zawsze spory zapas pod ręką, ale czy mi jest to potrzebne? Nie wydaje mi się, nie chce kupować motocykla tylko po to by mieć motocykl, chce mieć sprzęt który będę mógł wykorzystać. Na lytra jeszcze przyjdzie czas. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Pierdoły opowiadasz :biggrin: A co znaczy "sprzęt który będę mógł wykorzystać"? Lytra też wykorzystasz, z tą różnicą, że gdzie 600-kę będziesz musiał kręcić do czerwonego i wajchować biegami, a tysiąca potraktujesz manetką gazu bez względu na bieg, na jakim aktualnie jedziesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Z większym piecem nie licząc czopków to jeździłem tylko na B12 i niby fajnie się taką lokomotywą jeździ, no ale to są też większe koszty utrzymania takiego moto.(tak mi się zdaje) A nie chce kupić czegoś a potem dziadować na serwisie czy częściach. Chociaż ten Z i duża SV coraz bardziej mi się podobają :) Ale jednak tankować to to będzie ciężko, a motocykl który stoi w garażu raczej przyjemnosci nie sprawia. Edytowane 25 Listopada 2015 przez fincher Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 fincher, naczytałeś się forum :biggrin: i nasłuchałes opinii ludzi, którzy w życiu nie jeździli takim moto ;) Możesz mi wierzyć albo nie, ale korzystając z całego zapasu momentu obr. jaki mam w Bandicie do dynamicznej jazdy wystarczy 4-6 tys obr. i przy takiej jeździe jeszcze nie przekroczyłem 6.5 l/100km. Kumpel ma XJR 1300 i przy podobnej jeździe (często jeździmy razem) pali mu dobre pół litra mniej!Opona przednia (michał pilot road 2 2TC) wytrzymała 2 tylne (również ten sam model michałów) czyli jakieś 26 tysi km (a zmieniając je założył je od razu "użytkownik sporta" :biggrin: ) Napęd mam jeszcze w połowie naciągu (i nie poprzeciągany) a zrobił już jakieś 18-19 tys km. Więc jak widzisz, 600-ka dzisiaj kosztuje podobnie i przy dynamicznej jeździe zużywa się w podobnym tempie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Z litrow jeśli miałbym coś kupić, to chyba tylko dużą SV. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Z litrową fałką trudniej będzie o niskie spalanie ale jeśli nie będziesz wysoko kręcił to też się da. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.