_Monter_ Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 W zasadzie nie mam za bardzo sie już czego czepić tylko modułu jednak iskra jest i mam wątpliwości.Wykluczyłem:gaźnik bo nowy kupiłempaliwo świeżutkieświeca nowa (z reszta na dwóch tak samo)impulsator nawet przy kręceniu ręka wyzwala iskręfiltr paliwa i powietrza drożny i czystyzawory ustawionepaliwo w gaźniku i w cylku jest co z resztą słychać na filmie Może i bym się dalej sam bryndzlował ale w środę syn znajomej ma urodziny a to prezent i zaczynam czuć zaciskającą się pętlę. Brzmi to dla mnie jak za wczesny zapłon...Mógłbym tak w nieskończoność i niby chodzi ale puszczam rozrusznik i dupa. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 A zmierz dokładnie rezystancję tego impulsatora i podaj. Zmierzyłbym też napięcie na module dochodzące bo nieraz zdarzają w instalacjach zaskakujące spadki w tym miejscu np. 8Volt i iskra niby jest ale słabiutka. Może też blokować jakiś czujnik rozłożonej stopki albo neutrala jeśli występuje w tym modelu. Co jeszcze, może zmierzyć kompresje? Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Samego zapłonu nic nie blokuje, iskra jest zdrowa. Z resztą słyszysz, że prawie gada. Na poprzednim gaźniku potrafił załapać ale chodził uduszony, dało radę się przejechać ale nie miał pełnej mocy. Po zatrzymaniu gasł i znowu cała bajka od początku z kręceniem i znalezieniem ustawienia przepustnicy żeby zaskoczył.Jutro zmierzę impulsator i napięcie na wejście modułu.Jakie jeszcze pomysły? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) Stator zasilania zapłonu albo moduł . Z racji tego że "prawie" trybi to raczej moduł . Resztę problemów juz wykluczyłeś .Przytkaj dolot na próbę (raczej to już zrobiłeś ale czasami człowiek o głupotach zapomina) Aa , sprawdz czy magneto dobrze ustawione . Edytowane 31 Października 2015 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixser Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ja bym zajrzał do gaźnika w takich przypadkach to on stwarza taki problem, wiem ze kupiłeś nowy ale czasem te nowe sa tak niechlujnie wykonane ze masakra zwrócić szczególna uwagę na kanały w korpusie gaźnika czasem sa nawet nie powiercone. Następnie rzeczą jaka bym sprawdził to ustawienie zaworów i ustawienie rozrządu i stan łańcuszka rozrządu w tych sprzętach lubi się wyciągnąć i wtedy robią sie cyrki . A kompresja jaka ? bo jak 7 to juz rabia się problemy z paleniem. Próbowałeś palić z kopki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goofer Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Sprawdz czy będzie gadał na plaku albo jakimś bondzie,ja też bym stawiał na gaznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Stator zasilania zapłonu albo moduł . Z racji tego że "prawie" trybi to raczej moduł . Resztę problemów juz wykluczyłeś .Przytkaj dolot na próbę (raczej to już zrobiłeś ale czasami człowiek o głupotach zapomina) Aa , sprawdz czy magneto dobrze ustawione . Na nowym gaźniku nie próbowałem przytykać. Jednak zachowuje sie identycznie na nowym jak na starym a stary przytykałem. Co do magneta to myślisz, ze klin ścięło? Ja bym zajrzał do gaźnika w takich przypadkach to on stwarza taki problem, wiem ze kupiłeś nowy ale czasem te nowe sa tak niechlujnie wykonane ze masakra zwrócić szczególna uwagę na kanały w korpusie gaźnika czasem sa nawet nie powiercone. Następnie rzeczą jaka bym sprawdził to ustawienie zaworów i ustawienie rozrządu i stan łańcuszka rozrządu w tych sprzętach lubi się wyciągnąć i wtedy robią sie cyrki . A kompresja jaka ? bo jak 7 to juz rabia się problemy z paleniem. Próbowałeś palić z kopki ? Nie wierzę w to, ze dwa gaźniki są walnięte tak samo bo tak samo się zachowuje. Ustawienie rozrządu jeszcze raz sprawdzę.Kompresji nie mierzyłem bo w zasadzie ma 4400 kilometrów ale i to wezmę pod uwagę.Z kopki to w ogóle smutno. Sprawdz czy będzie gadał na plaku albo jakimś bondzie,ja też bym stawiał na gaznik.Ja też postawiłem i kupiłem nowy. Na samostarcie nie chciał ale to próbowałem na starym gaźniku. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Kompresji nie mierzyłem bo w zasadzie ma 4400 kilometrów ale i to wezmę pod uwagę. to zmierz bo u mnie przy 6 tys km stracił szczelność na zaworze wydechowym, kupiłem nową głowicę z zaworami za 50 zł :D luz zaworowy był ok , ale jak zdjąłem głowice postawiłem do góry nogami zalałem rozpuszczalnikiem to cały rozpuchol wyleciał kanałem wydechowym mimo zamkniętego zaworu czemu ? nie wiem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ok, mam trop.Nie znoszę kibli...jak chodzą to fajnie ale jak coś pierdnie to żyłka pęka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ewidentnie nie dostaje palywa .Ja bym mu wstrzyknął strzykawką bezpośrednio , jeśli odpali to znaczy, że gaźnik daje doopy . Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu jedno z dwóch pozostaje. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu jedno z dwóch pozostaje.Też to obstawiam. Ja w zimie, żeby zabić czas, coś tam w garażu kombinuję. Tej zimy, mioałem podobny problem, z chińskim silnikem. Wszystko nowe. Chyba ze 20 razy, ściągałem głowicę. Ustawiałem zwory. Już miałem wy..ć na złom i nagle odpaliło! Teraz, mam na warsztacie, silnik z kz 400. Nie mam pomysłu, do czego go wstawić. Szukam, może jakiej ramy od quada. Jednak już widzę, że bedzie problem z odpaleniem. Sprężyny zaworów, jakoś dziwnie się zachowują. Tak, jak by je blokowała, no właśnie co? Raz chodzą, raz nie. Podejrzewam, że to prowadnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Na 99% sprężanie.Na przestawionym rozrządzie w zakresie bez kolizji ten silnik i tak by odpalił.Ps. Moduły w Symach są zazwyczaj dc-cdi. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 niedomykający się zawór, może gniazdo wypada albo pierścień pękł dostaje paliwa- doszczelnia się > próbuje zapalić Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Ja obstawiam gaźnik.Zaślep mu na chwilę podciśnienie na dolocie i spróbuj ... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.