Skocz do zawartości

[ROZ] Monter potrzebuje konsultacji Sym Symply 50 4T


_Monter_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W zasadzie nie mam za bardzo sie już czego czepić tylko modułu jednak iskra jest i mam wątpliwości.

Wykluczyłem:

gaźnik bo nowy kupiłem

paliwo świeżutkie

świeca nowa (z reszta na dwóch tak samo)

impulsator nawet przy kręceniu ręka wyzwala iskrę

filtr paliwa i powietrza drożny i czysty

zawory ustawione

paliwo w gaźniku i w cylku jest co z resztą słychać na filmie

 

 

Może i bym się dalej sam bryndzlował ale w środę syn znajomej ma urodziny a to prezent i zaczynam czuć zaciskającą się pętlę.

 

Brzmi to dla mnie jak za wczesny zapłon...Mógłbym tak w nieskończoność i niby chodzi ale puszczam rozrusznik i dupa.

 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zmierz dokładnie rezystancję tego impulsatora i podaj. Zmierzyłbym też napięcie na module dochodzące bo nieraz zdarzają w instalacjach zaskakujące spadki w tym miejscu np. 8Volt i iskra niby jest ale słabiutka. Może też blokować jakiś czujnik rozłożonej stopki albo neutrala jeśli występuje w tym modelu. Co jeszcze, może zmierzyć kompresje?

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samego zapłonu nic nie blokuje, iskra jest zdrowa. Z resztą słyszysz, że prawie gada. Na poprzednim gaźniku potrafił załapać ale chodził uduszony, dało radę się przejechać ale nie miał pełnej mocy. Po zatrzymaniu gasł i znowu cała bajka od początku z kręceniem i znalezieniem ustawienia przepustnicy żeby zaskoczył.

Jutro zmierzę impulsator i napięcie na wejście modułu.

Jakie jeszcze pomysły?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stator zasilania zapłonu albo moduł . Z racji tego że "prawie" trybi to raczej moduł . Resztę problemów juz wykluczyłeś .

Przytkaj dolot na próbę (raczej to już zrobiłeś ale czasami człowiek o głupotach zapomina)

 

Aa , sprawdz czy magneto dobrze ustawione .

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zajrzał do gaźnika w takich przypadkach to on stwarza taki problem, wiem ze kupiłeś nowy ale czasem te nowe sa tak niechlujnie wykonane ze masakra zwrócić szczególna uwagę na kanały w korpusie gaźnika czasem sa nawet nie powiercone. Następnie rzeczą jaka bym sprawdził to ustawienie zaworów i ustawienie rozrządu i stan łańcuszka rozrządu w tych sprzętach lubi się wyciągnąć i wtedy robią sie cyrki . A kompresja jaka ? bo jak 7 to juz rabia się problemy z paleniem. Próbowałeś palić z kopki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stator zasilania zapłonu albo moduł . Z racji tego że "prawie" trybi to raczej moduł . Resztę problemów juz wykluczyłeś .

Przytkaj dolot na próbę (raczej to już zrobiłeś ale czasami człowiek o głupotach zapomina)

 

Aa , sprawdz czy magneto dobrze ustawione .

 

Na nowym gaźniku nie próbowałem przytykać. Jednak zachowuje sie identycznie na nowym jak na starym a stary przytykałem.

Co do magneta to myślisz, ze klin ścięło?

 

Ja bym zajrzał do gaźnika w takich przypadkach to on stwarza taki problem, wiem ze kupiłeś nowy ale czasem te nowe sa tak niechlujnie wykonane ze masakra zwrócić szczególna uwagę na kanały w korpusie gaźnika czasem sa nawet nie powiercone. Następnie rzeczą jaka bym sprawdził to ustawienie zaworów i ustawienie rozrządu i stan łańcuszka rozrządu w tych sprzętach lubi się wyciągnąć i wtedy robią sie cyrki . A kompresja jaka ? bo jak 7 to juz rabia się problemy z paleniem. Próbowałeś palić z kopki ?

Nie wierzę w to, ze dwa gaźniki są walnięte tak samo bo tak samo się zachowuje.

Ustawienie rozrządu jeszcze raz sprawdzę.

Kompresji nie mierzyłem bo w zasadzie ma 4400 kilometrów ale i to wezmę pod uwagę.

Z kopki to w ogóle smutno.

 

Sprawdz czy będzie gadał na plaku albo jakimś bondzie,ja też bym stawiał na gaznik.

Ja też postawiłem i kupiłem nowy. Na samostarcie nie chciał ale to próbowałem na starym gaźniku.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kompresji nie mierzyłem bo w zasadzie ma 4400 kilometrów ale i to wezmę pod uwagę.

 

to zmierz bo u mnie przy 6 tys km stracił szczelność na zaworze wydechowym, kupiłem nową głowicę z zaworami za 50 zł :D luz zaworowy był ok , ale jak zdjąłem głowice postawiłem do góry nogami zalałem rozpuszczalnikiem to cały rozpuchol wyleciał kanałem wydechowym mimo zamkniętego zaworu czemu ? nie wiem :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, mam trop.

Nie znoszę kibli...jak chodzą to fajnie ale jak coś pierdnie to żyłka pęka.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu jedno z dwóch pozostaje.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie sprężania, ustawienie rozrządu jedno z dwóch pozostaje.

Też to obstawiam. Ja w zimie, żeby zabić czas, coś tam w garażu kombinuję. Tej zimy, mioałem podobny problem, z chińskim silnikem. Wszystko nowe. Chyba ze 20 razy, ściągałem głowicę. Ustawiałem zwory. Już miałem wy..ć na złom i nagle odpaliło! Teraz, mam na warsztacie, silnik z kz 400. Nie mam pomysłu, do czego go wstawić. Szukam, może jakiej ramy od quada. Jednak już widzę, że bedzie problem z odpaleniem. Sprężyny zaworów, jakoś dziwnie się zachowują. Tak, jak by je blokowała, no właśnie co? Raz chodzą, raz nie. Podejrzewam, że to prowadnice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...