konrad1f Opublikowano 14 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 ciekawy motocykl - pewnie nawet sporo rzadszy niż "prawdziwa" katana na starszym gsx-ie fajne jest to, że "dawcę" można kupić za grosze Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 (edytowane) kondrat1f, dawcy nie znajdziesz nawet za nie-grosze - tych motocykli NIE MA. Paradoksalnie, łatwiej, jeśli już, trafić starszego GSXa 750 Katanę niż to co mam w garażu ;) Tylko niewiele części pasuje do 750 S. Dziś wykręciłem czujnik oleju i filtr oleju - przy kręceniu rozrusznikiem olej nie leci. Zrzucać miskę? Adamie M, jakieś sugestie co to może być?Gratuluje. Od dłuższego czasu szukam na aukcjach na ebay podobnego klasycznego sprzętu. Chciał bym CBX 1000 ale to raczej nie ten pułap cenowy ponieważ takie sprzęty to rżadkość a ich ceny są kosmiczne. Myślę że serwisówkę w oryginale możesz kupic w aso suzuki. Spytaj to nic nie kosztuje. CBX 1000 super rzecz, chciałbym się kiedyś tym przejechać :) Edytowane 14 Października 2015 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 pisząc o dawcach mam na myśli gsx750ef/es ;) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) Someone, anyone ? gdziemoże leżeć przyczyną braku ciśnienia oleju ?Kto w ogóle przeniósł ten temat do motocykli, jak to traktuje o mechanice i to jeszcze tak rozwojowy temat? Przecież tu będzie relacja z remontu tego GSXa ;)Ok, znalazłem przyczynę braku ciśnienia oleju. Zaprawdę powiadam Wam, zdejmujcie miski olejowe: Edytowane 16 Października 2015 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Greedo, ale po co te dywagacje ?Rozkrecaj go na srubki i wszystko wyjdzie jak na dloni.Te wszystkie stare trupy wymagaja odbudowy od podstaw, a w kazdym razie solidnego przejrzenia wszystkich podzespolow.Masz jakis dobry warsztat obrobki mech. do zrobienia pomiarow i ew prac tokarsko szlifierskich ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 (edytowane) temat można skwitować zdaniem: właściwy motocykl we właściwych rękach ;) 3mam kciuki za reanimację trupa Edytowane 16 Października 2015 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Dziś złożyłem miskę, zalałem olejem i kontrolka wreszcie zgasła.Teraz pozostaje jedynie wyjąć gaźniki i wyczyścić, wymienić filtr powietrza, świece, zdjąć pokrywę zaworów, wymienić klocki, wydechy, koła, napęd, uszczelniacze i olej w lagach, oddać rzeczy do pomalowania, zarejestrować (bo z Irlandii) i pewnie jeszcze kilkadziesiąt innych rzeczy. O Boże, ale z tym będzie roboty.Greedo, ale po co te dywagacje ?Rozkrecaj go na srubki i wszystko wyjdzie jak na dloni.Te wszystkie stare trupy wymagaja odbudowy od podstaw, a w kazdym razie solidnego przejrzenia wszystkich podzespolow.Masz jakis dobry warsztat obrobki mech. do zrobienia pomiarow i ew prac tokarsko szlifierskich ? Nie znam takiego warsztatu w okolicy, wolę to robić sam. Najpierw chcę uruchomić silnik i sprawić żeby to jeździło, potem chyba rozbiorę do ramy. Problem w tym, że nie wiem czy silnik jest identyczny jak w GSXie ES/EF, bo teoretycznie różnią się mocą (wg danych z internetu). BTW jak mogła być zablokowana wersja japońska? Bo mój GSX to właśnie taka wersja. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 W tych czasach to Suzuki dawalo inne walki rozrzadu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Jak byłem za granicą: 1991-1995 to widziałem, słownie- 1 raz taką Katanę, podobała mi się ta chowana lampa przednia, żaden inny bike czegoś podobnego nie miał...coś jak prototyp/ motocykl studyjny na drodze :-) Co do mechaniki, prawdopodobnie silnikowo podobny do GSX750 starszego typu, jak koledzy podawali... co do sposobów blokowania mocy, na różne rynki różnie bywało, ale z tego co pamiętam do z rynku japońskiego- wałkami i innymi nastawami gaźników... Dawno temu, widziałem w internecie przeróbkę takiej Katany, ale z silnikiem jak u Adama M. GS1150...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Dziś kolejna rewelacja - urwały się króćce podczas wyjmowania gaźników. Jadę po dawcę części :/Wnioski mam takie, że własny garaż przy domu to cudowna sprawa, a robienie takich napraw w garażu podziemnym graniczy z koszmarem. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 Nowe niestety b.drogie.Jak bedziesz rozkrecal i potem skrecal mostki walkow to te sruby tez sie moga urywac, powinno sie je wymieniac co drugi raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 To kojarzę, dam tam helicoila pewnie od razu. A to te GSXy jeszcze miały problem z gwintem w głowicy? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 No gwinty mostkow sa wlasnie w glowicy, ale z nimi problemu nie mialem, raczej ze srubami mocujacymi sama pokrywe zaworow gdzie wstawialem helicoil.Mimo ze nie uwazam stopu alu uzywanego wowczas przez Suzuki za najwyzszej jakosci to reszta gwintow trzymala sie wyjatkowo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 (edytowane) Cyt masz silnik tscc?Jeśli tak to tu jest sewisówka Nie jestem pewien do końca ale tylny amor może pasować od gsx 550 Co do blokady to mogły też być mniejsze gardzie w gaźnikach i inne dysze.W mojej suzi gsx 550 były inne wałki o mniejszym koncie wzniosu,mniejsze gardziele w gaźnikach (miałem 100 mm a nieblokowane mają 120 mm) i inne dysze (mniejsze). Edytowane 27 Października 2015 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 Niestety ale znaleźć takiego GSXa a co dopiero w Polsce i w dobrym stanie to prawie cud. Czy ja wiem? Wiedziałem że niedawno rzucił mi się w oczy taki sam i w końcu go znalazłem. http://olx.pl/oferta/suzuki-katana-750-s4-CID5-ID8bzuR.html#7bc1564a0e Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.