modjo Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Witam. Pacjent to Kawasaki ZX7R 1999r,motocykl ma spalone sprzegło na proszek. Niestety ale po zdjęciu miski okazało ze smok jest dosc mocno zaklejony spalonymi okładzinami i w misce są opiłki koloru srebrnego i większa część,wydaje mi się że to część jakiejś sprężystej podkładki w kształcie słoneczka.Zastanawiam sie czy dalej rozbierac silnik w celu sprawdzenia czy nie jest przytarty? Foty zawartości miski i sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Wyczyść smok, wymyj wszystko dokładnie i składaj piec.Przepłucz go najlepiej jakimś najtańszym olejem, niech sobie pochodzi chwilkę, spuść syf i dopiero zalej go porządną oliwą. Bo jeśli nawet jest przytarty to i tak mu już nie pomożesz...Pozostaje śmigać i liczyć na farta, że wszystko jest OK :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Osobiście to zwaliłbym jeszcze pokrywę zaworów. Większość sprzętów ma zapakowaną siatkę w pokrywie gdzie dochodzą przewody od odmy. Poczyścić i składać. W ZX7 jest chłodnica oleju? Poza tym wypadało by wlać świerzy olej, posmigać z 200 km i go wymienić razem z filtrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Wyczyść smok, wymyj wszystko dokładnie i składaj piec.Przepłucz go najlepiej jakimś najtańszym olejem, niech sobie pochodzi chwilkę, spuść syf i dopiero zalej go porządną oliwą.Dobrze kolega prawi ! Umyj miskę , smok i dół karteru .Od tego jest filtr oleju aby syfów nie pogoniło dalej w kanały olejowe i górę silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 (edytowane) Witam ponownie. Sprzeglo poskladane,miska wraz ze smokiem takze dokladnie umyta. Silnik nie wykazuje objawow zatarcia,ale... w trakcie rozgrzewania wszystko dziala dobrze,termostat sie otwiera,chlodnica robi sie goraca i kiedy wskaznik temp silnika jest w polowie,zaczyna powoli bulgotac w zbiorniczku wyrownawczym a po chwili zbiorniczek wypelnia sie w calosci plynem.Termostat sprawny, otwiera sie.Wentylator niestety ale milczy jak zaklety,dziala kiedy sie go na krotko zepnie,wiec wymienilem wlacznik wentylatora ale nie pomoglo na nie wlaczajacy sie wentylator. Na wszystkie mozliwe soposoby odpowietrzalem uklad chlodzenia,tez bez rezultatow. Kiedy wskaznik temp silnika osiaga 3/4 w ukladzie chlodzenia bardzo mocno bulgocze a jeszcze daleko do czerwonego pola. Przy odkreconym korku w chlodnicy,po uruchomieniu zimnego silnika nic z plynem sie nie dzieje,ale im blizej polowy wskaznika temp zaczyna coraz mocniej bulgotac i wyrzucac plyn,po zgaszeniu silnika plyn jest momentalnie zasysany do srodka wlewu,oczywiscie wentylator nie wlacza sie,na mysl mi przychodzi ze w chlodnicy robia sie korki parowe i dlatego wentylator sie nie wlacza. Sklaniam sie ku uszkodzonej uszczelce pod glowica lub sama glowica? Edytowane 2 Września 2015 przez modjo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Ubywa Ci tego płynu? Bez korka układ działa źle, tzn korek na za zadanie utrzymać odpowiednie ciśnienie cieczy, aby podnieść jej temperaturę wrzenia. Zakręć ten korek i kombinuj z wentylatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Mam takie pytanie...czy ten włącznik wentylatora kupiłeś nowy czy wziąłeś pierwszy lepszy, który pasuje? Może on jest nie sprawny-sprawdź rezystancję po podgrzaniu. Co do bulgotania... może faktycznie jest zapowietrzony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Spróbuj z innym korkiem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 3 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Wlacznik nowy firmy Tourmax z Larssona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 sprawdz tez pompe wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 99% upg, robi się poduszka gazowa i nie ma opcji żeby działały poprawnie termowłączniki czy wskaźnik temperatuymożesz zrobić test CO2 dla pewności Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Śmierdzi na odelglość wypalona uszczelką pod glowicą... Nie męcz silnika, siebie i swojego budżetu wymianą zbędnych rzeczy tylko wymianiaj uszczelkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modjo Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 To klienta motocykl,dzis zrobie test CO2 i zobaczymy co wyjdzie. Tez mi chodzi po glowie ze w chlodnicy robi sie poduszka gazowa i dlatego wentylator milczy mimo nowego wlacznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.