Skocz do zawartości

Zakup motocykla, redukcja mocy do 35 KW


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Piszę do państwa z prośbą o opinie, pomoc.

Jeździłem 5 lat skuterem, teraz jeżdżę yamaha YBR 250, chciałbym kupić sobie coś większego.

Mój budżet to około 9/10 tysięcy.

Zastanawiam się na kupnem :

- Honda CBF 600

- Suzuki dl 650

- Kawasaki KLE 650 Versys

Celuje w takie mniej więcej szosowo turystyczne, trochę po mieście i też za miasto, jakiś wypad nad morze z dziewczyna itp.

Tu się pojawia moje pytanie : - co sądzicie o tych motocyklach dla młodego, dość wysokiego 188cm chłopaka?

- jak to wygląda z tą redukcją mocy na kat. A2 w Poznaniu? miał ktoś z tym styczność, jaki warsztat się tym zajmuje?

- jak to najlepiej zrobić, żeby za dużo nie zapłacić? a ile to tak może kosztować?

Proszę o opinie :)

Pozdrawiam Dawid

 



Proszę o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze wyszukiwarka po prawej u góry

po drugie wyszukiwarka po prawej u góry

pierwsze dotyczy poszególnych wymienionych modeli

drugie dotyczy wzrostu i innych

co do akurat poznania, to najwyraźniej nikt nie wykonywał takiej operacji. przepisy odnośne znajdziesz w dziale przepisów (wyszukiwarka... i tak dalej)

a co do kosztów... motocykl to drogie hobby. ceny poznasz dzwoniąc do warsztatów, bo nie sądzę żeby taką usługę ktoś specjalnie wpisywał w cennik

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz dławic i załatwiać papiery sam, to około 600- tyle mnie to kosztowało. Jeżeli idziesz na gotowe do firmy to 850-1200w zależności od regionu i firmy.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Piszę do państwa z prośbą o opinie, pomoc.

Jeździłem 5 lat skuterem, teraz jeżdżę yamaha YBR 250, chciałbym kupić sobie coś większego.

Mój budżet to około 9/10 tysięcy.

Zastanawiam się na kupnem :

- Honda CBF 600

- Suzuki dl 650

- Kawasaki KLE 650 Versys

Celuje w takie mniej więcej szosowo turystyczne, trochę po mieście i też za miasto, jakiś wypad nad morze z dziewczyna itp.

Tu się pojawia moje pytanie : - co sądzicie o tych motocyklach dla młodego, dość wysokiego 188cm chłopaka?

- jak to wygląda z tą redukcją mocy na kat. A2 w Poznaniu? miał ktoś z tym styczność, jaki warsztat się tym zajmuje?

- jak to najlepiej zrobić, żeby za dużo nie zapłacić? a ile to tak może kosztować?

Proszę o opinie :)

Pozdrawiam Dawid

 

 

Proszę o pomoc :)

CBF-ka najmocniejsza także na dwoje jak znalazł . DL-ka fajnie gada . A Versys jest straszny (z przodu).

JAk blokada to na gotowo i byleby najprostsza np. ogranicznik na przepustnicy - żeby łatwo było zdjąć jak już "dorośniesz " :D :P

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten ogranicznik na przepustnicy mógłbym sam założyć? Czy to jakaś wyższa filozofia i jednak musiałbym oddać honde do warsztatu.

Dzwoniłem po serwisach, orientowałem się jak zmniejszają mocy i za ile... większość mówiła o blokadzie na gaźniku i koszt ok 400-500 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy warsztat wyda jakiś kwit na podstawie którego diagnosta wbije 35kW ew. da namiar na diagnostę który już przerabiał kastrację. Jesli cała opreacja zamknie się w 5-6 stówkach to może być tańsza niż zakup gotowego modelu z A2 bo te dwa znaczki magicznie windują cenę do absurdalnych poziomów..

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest ważne kto i jak zablokuje.

Ja blokadę zrobiłem sam, potem hamownia (potrzeba wykres przed i po), dalej opinia rzeczoznawcy i przegląd. Całość jakieś 600zl jak pisałem. Ale lepiej najpierw pogadaj z jakimś rzeczoznawca PZ Motu czy wystawi opinie tylko na podstawie wyników z hamowania.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tanio miałeś tę hamownię. Normalnie to ok. 5 stówek za pomiar.

 

Janosik, właśnie o to chodzi. Problem nie w zdławieniu tylko w znalezieniu stacji diagnostycznej która przyjmie kwity różniące się od danych w dowodzie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To tanio miałeś tę hamownię. Normalnie to ok. 5 stówek za pomiar.

 

 

W Łodzi sam pomiar na hamowni wraz z wykresem to 100zł dla samochodu i 150zł dla motocykla. Hamowałem niedawno Accorda i z ciekawości rzuciłem okiem na pozostałe ceny. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja płaciłem 100zł za dwa pomiary -przed i po blokadzie.

350zł skasował rzeczoznawca za wypisanie papierka.

Jakieś 75 diagnosta za dodatkowe badanie techniczne po zmianach konstrukcyjnych. W wydziale komunikacji jakieś 60 zl.

Jakoś w tych okolicach mi się koszta kształtowały.

 

Największy problem miałem tylko ze znalezieniem diagnosty który ma pojęcie o tym że można ograniczać moc w pojazdach.

Wszystko robiłem bez jakichkolwiek znajomości, czy "suwenirow".

Edytowane przez fincher

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...