bruns Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Kilka pięter wyżej , miałeś poradę aby sprawdzić plasteliną przyklejoną do denka tłoka , ile miejsca zostaje na zawory . Trzeba było skorzystać z porady . Teraz bedziesz kombinował , czy dać jedną uszczelkę czy dwie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Teraz bedziesz kombinował , czy dać jedną uszczelkę czy dwie . jezeli ma tak kombinowac to niech juz dzis zamawia tlok ktory bedzie odpowiedni... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Tłok może pasować , ale warto zmierzyć ile luzu zostaje na zawory . Tak samo warto zmierzyć odległość od otworu sworznia do denka tłoka . oraz porównać ciężar nowego ze starym , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss20 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Sworznie w tłoku są w oryginale i zamienniku w identycznym miejscu. Cylinder jest identyczny jak oryginał, tłok też jest identyczny poza tym że nie jest wklęsły i że ma podcięcia na zawory troszkę mniejsze ale możliwe że przez wypukłość tłoka są i ciut wyżej ale raczej nie bo podcięcie w zamienniku na większy zawór jest takie jak podcięcie na mniejszy zawór w oryginale. Teraz dogadałem się ze sprzedawcą że da mi zestaw innej firmy gdzie co prawda tłok też jest wypukły ale ma ciut większe podcięcia na zawory. Tak jak pisałem, wcześniej wkładałem zamiennik na próbę gdzie dałem starą ( ściśnietą ) uszczelkę pod głowicę i nie dałem uszczelki pod cylinder i tłok nie wadził o zawory więc nie robiłem już testu z plasteliną. Jak wszystko poskładałem tak jak miało być to pojawił się problem.Jedyna nadzieja jest jeszcze w tym że przestawił się rozrząd bo ustawiałem na znakach które sam sobie zrobiłem bo nie mam dostępu do info jak ma być fabrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 chyba sobie teraz jaja robisz...... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Tak ciężko zassać z neta manual service lub poszukać po stronach? Stara uszczelka pod głowicę? Zaraz okaże się, że pokrzywiła się głowica od przykręcania w nieodpowiedniej kolejności lub przez dokręcanie bez użycia klucza dynanometrycznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 chyba sobie teraz jaja robisz......Półśrodkami osiąga się pół efekty. W mechanice natychmiast widać jak prawdziwe jest to stwierdzenie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Nie tylko w mechanice ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss20 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Dałem starą uszczelkę pod głowicę ( na próbę żeby tylko sprawdzić czy zawory nie kolidują !!! ) bo stara była już zgnieciona przez co głowica usiadła nisko a ja nie musiałem zgniatać nowej i w razie czego mogłem zwrócić towar. Czy to tak ciężko zrozumieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Tak, ciężko zrozumieć Twoje postępowanie, ale ja lekturę Twojego wątku, uważam za nader ciekawą :biggrin: Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss20 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Miło to słyszeć bo muszę się mocno starać żeby zniżyć się do poziomu co poniektórych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 No nie wiem, ja też bym założył starą uszczelkę na próbę, żeby tylko sprawdzić czy nie ma kolizji. Przecież do mojego moto to prawie 2 stówki. A gdyby była kolizja to potem trzebaby było zrobić drugą próbę i finalnie zakupić 3 uszczelki za niecałe 6 stów. Trochę mnie nie stać na taką ekstrawagancję. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszZZR Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 No nie wiem, ja też bym założył starą uszczelkę na próbę, żeby tylko sprawdzić czy nie ma kolizji. Przecież do mojego moto to prawie 2 stówki. A gdyby była kolizja to potem trzebaby było zrobić drugą próbę i finalnie zakupić 3 uszczelki za niecałe 6 stów. Trochę mnie nie stać na taką ekstrawagancję.Tylko, że gdybyś robił u siebie (sądząc po moto z profilu) to nie kupował byś tłoków niewiadomego pochodzenia i wątpliwej jakości wykonania, a wsadzał byś OME lub wiseco np. A tu nie musiał byś brandzlować się z niepotrzebnymi pomiarami. A skoro kolega kupił tłok, który różni się od oryginału to niestety musi pogodzić się z eksperymentowaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Też prawda. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss20 Opublikowano 16 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2015 Ja nie kupiłem takiego zamiennika bo był tani tylko po prostu taki był. Sprzedawca nie pisał, że tłok jest wypukły a mi przez myśl nie przeszło że może być taka różnica. Pozostałe na ebay itp też są wypukłe. Gdybym wiedział że będzie wypukły kupił bym oryginalny nadwymiarowy i było by po problemie. Teraz mam prośbę do tych co mają dostęp do moto daty albo czegoś pdobnego. Jak powinien być ustawiony rozrząd w honda pantheon 150 na znakach ?Uprzedzając: nie umiem ściągnąć moto daty itp ( tak jestem noobem ) więc proszę tylko o to sprawdzone info żebym miał pewność że rozrząd mi nie przeskoczył o 1 ząbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.