Piotrek_Sanok Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Witam.Otrzymałem w spadku Hondę CB1300 2003r. która od początku miała problem z pracą na 1szym cylindrze.Oddałem motocykl do mechanika i otrzymałem dzisiaj telefon, że na tym cylindrze ciśnienie wynosi tylko 6 barów. Mam do Was pytanie na co mam się przygotować... i jakie powinno być ciśnienie gdzieś wyczytałem że 9.6 ale chciał bym się upewnić.Uprzedzając Waszą odpowiedź (od rana siedzę i czytam co może być przyczyną) jeżeli doszło do podparcia zaworu i mam wypalone gniazdo zaworowe jest możliwość naprawy takiego gniazda czy łączy się to od razu z wymianą głowicy. Z góry dzięki za pomoc mam nadzieję, że nie będę musiał sprzedawać nerki żeby naprawić cebule. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Mechanik nie może ocenić kosztów? Właściwie to wróżenie z fusów póki się go nie rozbierze. Paliła olej? Robił próbę olejową? Ps: czy w silnikach motocyklowych robi się próbę olejową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Oczywiście że próbę olejową się robi , ale w tym przypadku to tylko z czystej ciekawości . Obojetnie czy to wypalony zawór , czy zapieczone pierścienie , czy walnierta uszczelka , to i tak górę silnika trzeba rozebrać . Wątpię aby to był podparty zawór , bo taką bzdurę to by mechanik sprawdził . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Sanok Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Jutro zabiera się za luzy zaworowe motocykl jest z Anglii i biorąc pod uwagę ich pogodę ciężko uwierzyć mi, że silnik jest do remontu wygląda jak z fabryki zadbana i w ogóle ale wygląd to nie wszystko....2ga dziwna sprawa że tylko z tym jednym cylindrem jest problem zapomniałem zapytać jakie ciśnienie jest na innych cylindrach. Pomimo wszystko czuje w kościach, że nie będzie mnie stać na remont cebuli :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 A ja bym najpierw wymienił świece i sprawdził resztę układu zapłonowego bo historii na forum z małym ciśnieniem było kilka a motóry pewnie do tej pory śmigają bez tykania głowicy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Jak mechanik sprawdzał ciśnienie na cylindrach? Druga sprawa wkręcał ten manometr czy tylko przykładał(taką gumową końcówkę)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Sanok Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 świece dopiero wymieniłem na irydowe więc odpada.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Tak jak Przemek pisał, zapytaj czy manometr z wkręcaną końcówką czy wciskaną. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Jutro zabiera się za luzy zaworowe motocykl jest z Anglii i biorąc pod uwagę ich pogodę ciężko uwierzyć mi, że silnik jest do remontu wygląda jak z fabryki zadbana i w ogóle ale wygląd to nie wszystko....2ga dziwna sprawa że tylko z tym jednym cylindrem jest problem zapomniałem zapytać jakie ciśnienie jest na innych cylindrach. Pomimo wszystko czuje w kościach, że nie będzie mnie stać na remont cebuli :(To że trzeba zajrzeć pod głowicę to nie od razu silnik do remontu... to może być coś niewielkiego typu pierścienie czy dotarcie gniazdo zaworu.. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Sanok Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Uprzedzając fakty chciał bym Was zapytać czy jeżeli miał bym wypalone gniazdo zaworowe jest możliwość naprawy czy muszę wymienić całą głowicę ?? a jeżeli tak to gdzie jej szukać cb1300 nie jest popularnym motocyklem w Polsce więc części też nie ma za wiele.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 można naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslaw.pol Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Wyrazie jeśli jest coś z zaworami czy nawet z gniazdami to głowice oddajemy porostu do regeneracji i masz wtedy nową głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_Sanok Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Po regulacji zaworów ciśnienie na wszystkich cylindrach wynosi 11.5 bara. Odetchnąłem z ulgą a już miałem ciepło w gaciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.