Skocz do zawartości

Honda CB1300


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otrzymałem w spadku Hondę CB1300 2003r. która od początku miała problem z pracą na 1szym cylindrze.

Oddałem motocykl do mechanika i otrzymałem dzisiaj telefon, że na tym cylindrze ciśnienie wynosi tylko 6 barów. Mam do Was pytanie na co mam się przygotować... i jakie powinno być ciśnienie gdzieś wyczytałem że 9.6 ale chciał bym się upewnić.

Uprzedzając Waszą odpowiedź (od rana siedzę i czytam co może być przyczyną) jeżeli doszło do podparcia zaworu i mam wypalone gniazdo zaworowe jest możliwość naprawy takiego gniazda czy łączy się to od razu z wymianą głowicy.

 

Z góry dzięki za pomoc mam nadzieję, że nie będę musiał sprzedawać nerki żeby naprawić cebule.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że próbę olejową się robi , ale w tym przypadku to tylko z czystej ciekawości . Obojetnie czy to wypalony zawór , czy zapieczone pierścienie , czy walnierta uszczelka , to i tak górę silnika trzeba rozebrać . Wątpię aby to był podparty zawór , bo taką bzdurę to by mechanik sprawdził .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zabiera się za luzy zaworowe motocykl jest z Anglii i biorąc pod uwagę ich pogodę ciężko uwierzyć mi, że silnik jest do remontu wygląda jak z fabryki zadbana i w ogóle ale wygląd to nie wszystko....2ga dziwna sprawa że tylko z tym jednym cylindrem jest problem zapomniałem zapytać jakie ciśnienie jest na innych cylindrach. Pomimo wszystko czuje w kościach, że nie będzie mnie stać na remont cebuli :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym najpierw wymienił świece i sprawdził resztę układu zapłonowego bo historii na forum z małym ciśnieniem było kilka a motóry pewnie do tej pory śmigają bez tykania głowicy.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zabiera się za luzy zaworowe motocykl jest z Anglii i biorąc pod uwagę ich pogodę ciężko uwierzyć mi, że silnik jest do remontu wygląda jak z fabryki zadbana i w ogóle ale wygląd to nie wszystko....2ga dziwna sprawa że tylko z tym jednym cylindrem jest problem zapomniałem zapytać jakie ciśnienie jest na innych cylindrach. Pomimo wszystko czuje w kościach, że nie będzie mnie stać na remont cebuli :(

To że trzeba zajrzeć pod głowicę to nie od razu silnik do remontu... to może być coś niewielkiego typu pierścienie czy dotarcie gniazdo zaworu..

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uprzedzając fakty chciał bym Was zapytać czy jeżeli miał bym wypalone gniazdo zaworowe jest możliwość naprawy czy muszę wymienić całą głowicę ?? a jeżeli tak to gdzie jej szukać cb1300 nie jest popularnym motocyklem w Polsce więc części też nie ma za wiele....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...