Skocz do zawartości

Transport motonga Multivanem


skowronp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hey,

 

Przymierzam się do przesiadki na multivana bo mam dość ciągania przyczepki z moto (którą musze pożyczać). Czy ktoś z Was ma wiedze lub doświadczenie w takim transporcie moto? Wiem że najlepiej pomierzyć samemu, co też zrobię ale chciałbym oszczędzić sobie czasu trochę.

 

Główną rozterkę jaką mam to (moto musi wchodzić bez składania fotela pasażera w I rzędzie)jakie modele brać pod uwagę:

- Seat Alhambra (widziałem ze się mieści)

- VW Sharan

- Pug 5008

- S-Max / Galaxy

- Citroen C4

 

Roczniki raczej 2008-2010.

Edytowane przez skowronp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady. Niesądzę by było to bardziej upierdliwe (mając zwykly najazd aluminiowy za 300 PLN) niż samodzielne ladowanie moto na przyczepkę - po 2, 3 razach znajdujesz patenty ...

 

Jeżdże zazwyczaj z laptopem + powietrze, także dużo lepsze wrażenie zrobie w multivanie niż w doblo. I mówię to całkiem serio bo zdażyły się już historię, że klient widząc auto którym się podjechało mówił że "teraz przynajmniej wie że nie przepłaca za nasze usługi".



VW Sharan też , resztę musisz pomierzyć pewnie reszta też poza C4

 

A dlaczego C4 odpada? Grand picasso jest podobnych rozmiarów co reszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o sportowe moto chodzi ??

w minivanie ?? moim zdaniem bez sensu , kup sobie normalne auto z hakiem i przyczepka , jak wprowadzanie motocykla na przyczepkę jest upierdliwe to zobaczysz jakie jest wstawianie go do minvana jak ukosujesz w 3 dupy żeby ci 2 cm do zamknięcia tyłu nie brakło....

 

ja mam takiego żuka mini, miejsca na długość jest więcej niż w kangoo czy partnerze( jest niżej i weziej )

https://imageshack.com/i/0yoo4ij

stary xr600 w to wcisnąć to masakra , przy wprowadzaniu gnieciesz ją żeby się na wysokość zmieściła, potem krew i falki z ukosowaniem żeby się klapa zamknęła , jakbym wiedział że tak będzie to kupiłbym jak przystało na leminga paska w tedeiku i przyczepkę , na przyczepkę dasz stelarz , jeden najazd , 2 pasy i jesteś w domu , lepsze dojście i wygodniej a tu się mordujesz pasa nie ma co czego złapać , szyby przeszkadzają, wyciągnąć to samemu to czak noris się poci.....

 

tu na półmetku

https://imageshack.com/i/gi4gisj

 

 

tłumik zaparty o szybę stopka na kamorach stoi , i jedziemy z duszą na ramieniu żeby przy ostrzejszym manewrze którejś szyby nie stracić :D

 

bez sensu bawić się w takie badziewia hak i przyczepka , albo normalny duży bus , nowa przyczepka teraz nie jest droga , oc też niskie i auto na codzień masz normalne a nie półśrodek -ja mam o tyle plus że na codzień mam tico , a ten jeździ od czasu do czasu :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam mam VW T4 5 osobowy.

Dorobiłem sobie stelaż,który montuje zamiast tylnych siedzeń i najeżdżam na niego przednim kołem,spinam przód motonga dwoma pasami do podłogi i kita na tor :cool:

Do najazdu używam podestu od rusztowania

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...