Skocz do zawartości

skowronp

Forumowicze
  • Postów

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 RR
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wawa

Osiągnięcia skowronp

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. skowronp

    Tor Modlin

    To i ja coś powiem bo byłem w niedzielę. Porównanie małych obiektów jakieś mam bo jeździłem na: Radom, Jastrząb, Ułęż, Łódź, Toruń Awix, Bydgoszcz, Modlin. Więc znaczna część dostępnych obiektów tego typu. +/- Cena jest jaka jest - kazdy ma inny punkt odniesienia więc nie będę nic mówił. + Obiekt na razie nie jest oblegany więc w tych 4h jazdy jest faktycznie sporo jazdy (miałem 2 grupy). + Obiekt nowy więc i zaplecze miłe dla oka. Jedzenia nie ma nigdzie więc grilowy to standard. - Kadra nie ma jeszcze wprawy w odprawach - zapomnieli o kilku ważnych kwestiach (np. zakaz zatrzymywania się by pomóc po glebie). - Flagowi nie pilnują by robiący zdjęcia nie wchodzili na nitkę toru, więc zdarza się że ktoś sobie stoi centralnie przy apexie ... - Podział na grupy zależny od kolejności przybycia a nie poziomu umiejętności. + Kompresor jest dostępny dla każdego (to nie jest regułą wszędzie). Duży plus. - Z instruktora nie korzystałem więc się nie wypowiem. Jednak na innych obiektach regułą jest wprowadzenie oraz przejazd nitką w pierwszych minutach za instruktorem na motocyklu a tutaj jeździł autem ... Więc linii przejazdu się nie podpatrzy (początkującym by się przydało). + Asfalt jak to asfalt nie sprawia żadnych problemów przy naprawdę żwawej jeździe i mocnych dochamowaniach. Z obiektów na których jeździłem widzę tylko kwestię lini na Jastrzębiu (ale z tym też da się żyć). + Obiekt większość osób pokonuje na 2. Jednak spokojnie można wbić 3, a i na mniejszych moto / supermoto 4 dla sportu. Prędkości tak w okolicach max 130-140. +/- Technicznie obiekt nie powala. Ale nawrót i "S"-ki przyjemne do nauki. + Można jeździć w obie strony obiektu. Nitka raczej stała. - Bezpieczeństwo. Ten tor poza jednym / dwoma zakrętami nie ma stref bezpieczeństwa (na radomiu są większe)! Chyba że uznamy bandę z opon za takową. Jest kilka miejsc gdzie jak ktoś przeholuje i spanikuje to szpital murowany (nawrót, silos, zwężenie na wzniesieniu). ++++ Dystans od Warszawy + Poziomu hałasu nie mierzą bo obok nie ma żadnego domostwa. Podsumowując obiekt do treningu bez jakiejkolwiek napinki ze względu na brak jakiegokolwiek bezpieczeństwa. Kadra powinna się poprawić jeśli chodzi o instruktarz z zasad jazdy na treningach. Filmik z autem jest w innej części obiektu po której motocykle nie jeżdżą.
  2. Przysiady to podstawa (zobacz w ilu czynnościach życiowych robisz jego elementy) tylko trzeba umieć je robić bo krzywdę faktycznie łatwo sobie zrobić. Polecam lekturę "Sprawny jak lampart" ;)
  3. Jedzie ktoś z Wawy na samą słowacje z grandysami i ma miejsce na moto? Bije się z myślami czy nie pojechać, ale samemu z przyczepką niechce mi się telepać
  4. to jak zapie**ala to pomyśl o homologacji kasku by była na Europę ...
  5. oj można. Pas transportowy delikatny dla lakieru nie jest, dlatego są specjalne "śliskie rękawki" by tego uniknąć. Wszystko zależy od tego jakie kto ma podejście do sprzętu - ja osobiście takich rzeczy nawet nie zauważam a owiewki mam tak poklejone że nawet żona prosi mnie bym kupił nowe ... :laugh:
  6. Możesz porysować felgę, chociaż w torówkach to rzadko bywa problemem spędzającym sen z powiek ;)
  7. Sprawdź w sklepzpasami.pl z Ołtarzewa bo szyją co chcesz. wg mnie nie warte 350 PLN. Potrzebne: - 3m pasa (20 PLN) - 2 x hak (16PLN) - 2 ogniwa (chociaż można i bez zszyć na stałe 10PLN) - 2x napinacz (max 35mm - 46PLN) lub 2x klamra szybkomocująca (18PLN) - szycie max 50PLN Razem: 120-160 PLN + twój czas by podjechać na miejsce i pokazać co chcesz. Oczywiście trzeba najpierw pomierzyć koło lub zabrać je ze sobą ;)
  8. ale ten airbag jeśli się nie myle to tylko ochrona karku i szyji, a nie obojczyka ?
  9. Też bym pojeździł i nie marudził. Ale nie jeżdżę więc pomarudze ;) Najazd z wyciągarką jest typowo wystawowy - wg mnie jest: - delikatny, działa tylko na równym (małe rolki na bruku poznańskim - pomyłka), - dedykowany pod moto konkretne (zauważcie jak zadupek minimalnie mija klape). - sam stelaż rurowy "zabiera" miejsce na graty ze względu na to że nie chowa się w podłogę. - stelaż jest wysoki co podnosi mocno moto i niepotrzebnie podnosi środek ciężkości auta - zapakowanie się z dwoma moto i gratami graniczyłoby z cudem - przy wypadku czołowym cały ciężar motocykla idzie na mocowanie tylnego koła które jest mega delikatne (blaha ryflowana) - wytrzymałość mocowania przodu zależy od tego do czego podłoga jest przymocowana (tego nie widać niestety). Sam pas ma zatrzaski 300kg+, szekla wytrzyma więc połączenie szekla podłoga jest najsłabszym połączeniem. Reasumując Pan Gienek ze spawarką i złomem na rogu zrobiłby to lepiej ;P No dobra żartowałem - pojeździłbym ;]
  10. Znam ten obiekt dość dobrze i wiem że mają po prostu duże obłożenie imprezami firmowymi. Treningi moto są na dokładkę tak jakby przy okazji ...
  11. Projste jak CEP. Znasz inny taki obiekt szkoleniowy na terenie Polski?
  12. Jest na 1000% bo widziałem na prymasa w wawie
  13. w każdym hahaha przy takim tempie to grubo coś jest nie tak ... albo instruktor soczewek nie założył ;P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...