baba_zanetti Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 Sory, ale ASO to nie jest infolinia, nie pracuje w ASO i nigdy nie pracowałem, ale na zdrowy rozum, oni są od zarabiania a nie udzielania informacji, zwłaszcza gdy prowadzą serwis, takie info to ich jawna strata i czasu i utraconych przychodów więc nie dziwmy się. Nie jesteś bardziej ogranięty od tej babki, bo takie rzeczy sprawdza się samemu w internetowych katalogach. Bez urazy :wink: 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Są tez sklepy, które nie mają serwisu i one żeby sprzedać muszą doradzić. Logiczne jest to, że zarabiający na serwisie mają swoje tajemnice, chłopcy na hali tez muszą zrobić. Kiedyś chciałem się o coś podpytać w pewnym diesel service, to pani zaprosiła mnie na szkolenie :-P Edytowane 7 Listopada 2014 przez Brzoz3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 8 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Mają prawo mi wytłumaczyć,czy to będzie pasować.Jestem zielony odnośnie tego silnika.W motoriście nie są aż tak zabiegani,by nie poświęcić 5 minut.Mają za to płacone...Mniejsza z nimi,załatwiłem sprawę,wiem co do czego.Zna ktoś sprawdzony zakład zajmujący się wymianą korbowodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 Tak, wytłumaczyć czy będzie pasować jak najbardziej. Po co Ci część, która nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 z ASO jest krótka piłka: podajesz VIN i mówisz co potrzebujesz, ja zazwyczaj mówię, że szukamy po modelu i już jest krzywa mina pana przy komputerze i tekst: zwrotów nie przyjmujemy. Tak jest wszędzie, w Hondzie, Kawie, Yamasze, Suzuki... że im się chciało coś sprawdzać to już dobrze o nich świadczy. Mam po prostu do czynienia z ASO co jakiś czas, nie chcę rzucać konkretnymi nazwami, ale czasem ich dział części pozostawia wiele do życzenia. 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Mają prawo mi wytłumaczyć,czy to będzie pasować.Jestem zielony odnośnie tego silnika.W motoriście nie są aż tak zabiegani,by nie poświęcić 5 minut.Mają za to płacone...Mniejsza z nimi,załatwiłem sprawę,wiem co do czego.Zna ktoś sprawdzony zakład zajmujący się wymianą korbowodu ? A kto ma im za to zapłacić jak chcesz uzyskać tylko informację ?W sezonie takich telefonów jest koło 100 dziennie.Podam Ci tylko jeden przykład - jeden z moich klientów sam chciał kupić wał korbowy do Hondy CR85 ale nie znał numeru VIN - doradca serwisowy pogmerał w katalogach i po kilku minutach znalazł numer części a potem sprawdził cenę nowego wału, odpowiedział uprzejmie, że jest do zdobycia i będzie kosztował 3500 złotych a w podziękowaniu usłyszał tekst "ty chyba ohujałeś" i przerywany sygnał w słuchawce.A teraz się głęboko zastanów Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 (edytowane) Dajcie mi namiar na tego typa to mu załatwie ten wał :D Edytowane 9 Listopada 2014 przez janosikkk Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 ja zazwyczaj mówię, że szukamy po modelu i już jest krzywa mina pana przy komputerze i tekst: zwrotów nie przyjmujemy. Dokładnie to samo miałem jak jeździłem japonią :) Miałem stronę z numerami katalogowymi, podawałem im jak na tacy co potrzebuję a oni swoje, że poproszę VIN i fachową nazwę części. Oczywiście po podaniu vinu i nazwy znajdowali to samo, co ja wcześniej. Za to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony ASO BMW bo oni z kolei sami mi podali link do obrazkowego katalogu z numerami części i każą sobie podać tylko numer katalogowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Piotr Dudek,wytłumacz mi jak to działa.Siedzą przy telefonie non stop.Mają katalogi,lecz nie na ich stronie.Skąd mam wiedzieć,czy to będzie pasować,czy też nie ?! Mają stałą pensje,a telefon służy tylko od kupowania? Nie kupię u nich bubla,którego postawię na biórko,bo ma inne wymiary.Miała mi wysłać katalog na meil,do tej pory go nie mam...Mniejsza z nimi,koniec OT.Pytałem się wcześniej o zaufany zakład,który podejmie się wymiany korby...Zna ktoś namiary ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Korbe przebije Ci każdy zakład,który się tym zajmuje. Skoro rozmawiamy o serwisach,to ja mam pytanie,na które niemogłem dostać odpowiedzi od pana,który pracuje w serwisie hondy- mam Hondę XLV750R której nr vin jest 12-sto cyfrowy (RD01E-2101256- nr z główki ramy,identyczny jest na tabliczce znamionowej),a pan z hondy mówił,że potrzebuje 17 cyfrowego vin-u, aby cokolwiek powiedzieć :huh: . Nic mi nie pomógł Na koniec powiedział,że to na pewno nie jest honda :biggrin: Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 http://www.cmsnl.com/honda-xr600_model382/ znajdź swoją i szukaj po kodach części w innych modelach czy się pokrywają...... w more info wchodzisz i tam masz kod części i sobie porównujesz w innym rocznikiem..... generalnie w piecu to się chyba tylko gaźnik zmienił na przestrzeni lat i coś tam z autodeko ( plus roczny wyskok z nicasilem ) , honda tego nie modyfikowała nawet pod koniec produkcji wychodząc z założenia że tacy fanatycy jak michoa i tak kupią ociężałego pierdziela bez zawiasu nawet w 2000 roku kiedy na rynek wchodziły hard enduro 4T ( WR ) więc po co inwestować kasę , lepiej odcinać kupony :D "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Witam po długiej przerwie.Skompletowałem w połowie części do mojej XRki.Mam parę pytań.Mam jedną starą i nową prowadnicę łańcuszka rozrządu.Ta stara jest wytarta trochę.Nic się nie stanie jak założę nową i tą starą ? Korbowód ma wyczuwalne luzy,delikatnie skręca i sworzeń tłoka też ma luzy w korbowodzie.Składać to na tych luzach ? Myślałem,aby złożyć.Będzie mocno hałasować korba to rozbiorę,ale jak delikatnie to raczej będę jeździł.Warto składać to na tych częściach ? Nic się nie stanie nowym częściom ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 no jak kroba ma luzy gora dol, to zlom , co do glowki to zobacz czy ma wytarcia i szukaj wartosci luzy w manualu. KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuśmier Opublikowano 20 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 Korbowód nie ma luzów góra dół,na boki się skręca.W serwisówce nie znalazłem wymiarów dopuszczalnych na główce korbowodu.Nie potrafię odnaleźć się w innych językach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2015 To daj tu zdjecie strony serwisowki z dopuszczalnymi luzami i znajdziemy.Zreszta sworzen w glowce zadnego luzu miec nie moze, ma sie przesuwac z lekkim oporem pod naciskiem palca.Skrecanie korby na boki na sworzniu walu korbowego tez swiadczy o sporym luzie, nie ma co tego skladac bo dlugo nie pojezdzi tylko trzeba robic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi