Skocz do zawartości

Kupno nowego motocyka Enduro/Cross


Pijak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no stary ale gdzie z kx-em , porównaj sobie jak jedzie z dołu kmx 125 czy dt 125 a jak kx i wtedy zaczynamy dyskusję........

 

cross 125 2T do lasu to porażka jak ogarem 200 na tor superbike, kompletnie nie trybie ludzi co kupują crossa setkę 2t na żwirownię czy w las ale ich kasa ich zabawki , wolny kraj.....

 

dla baby odpada seryjna xr 600 , xr 400 , ttr 600 , bo są za wysokie na mojej dziś ani palcem nie dotykała gleby a ja mam seryjną 600 jeszcze z mocno dobitym amorem , drz400E /S być może przynajmniej mój E był niski..........

 

 

Nie rozumiecie jednej rzeczy, dla wielu ludzi nie potrzeba sprzętu z najwyższej półki, do urywania ułamków sekund, czy robienia czasówki na trasie, dla nas ważna jest sama jazda przed siebie nie koniecznie przy jazgocie 110 dB i skoków 10 metrowych....

 

no chłopie ale normalnej kobicie pchać kloca 180kg to jakieś nieporozumienie to równie dobrze można komuś wciskać betoniarkę zamiast sokowirówki bo więcej zmieści, a jak pokręci to też sok poleci...........nie chodzi o najwyższą półke chodzi o wagę , im jest lżejsze moto tym się lepiej lata w terenie taka jest prawda............

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo jak wybierasz się do lasu na crossie który służy do zapitalania na torze to wiadomo, że w lesie słabo sobie poradzi. Albo się kupuje crossa i śmiga na torze albo enduro do lasu, ty zrobiłeś odwrotnie i dlatego masz złe doświadczenia z 2t.

To nie chodzi o złe doświadczenia, po prostu nauczyłem się że takie moto na moje potrzeby się nie nadaje :) Pojeździłem jeden sezon i sprzedałem, zdobyłem nowe doświadczenie i tyle ;)

 

 

no stary ale gdzie z kx-em , porównaj sobie jak jedzie z dołu kmx 125 czy dt 125 a jak kx i wtedy zaczynamy dyskusję........

 

cross 125 2T do lasu to porażka jak ogarem 200 na tor superbike, kompletnie nie trybie ludzi co kupują crossa setkę 2t na żwirownię czy w las ale ich kasa ich zabawki , wolny kraj.....

 

 

Ale ja wiem jak idzie kmx125 z dołu więc mnie nie zaskoczyłeś... A co do setki 2t w las to wyżej już napisałem :)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michoa, to był jej wybór, poza tym nic nie wypychała sama, motocykl tak obniżony był, że swobodnie nóżkami mogła podeprzeć, a moment w tym DucatiEnduro jest taki, że z 3 mogę ruszać...

ale najważniejsze, że nie chciała innego, cyt:

"...żadnego japońsko-chińskiego badziewia...

 

Po prostu jej się ten podobał i koniec..

 

Naprawdę mnie nie musisz przekonywać do pewnych spraw, nie ma to najmniejszego sensu...

 

Pozdr. J-999

P.S. ja już się nie będę wypowiadać, bo co było do tematu powiedziałem...

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołu 2t nie ma i nigdy miał nie będzie... No chyba że KTM 350 2t.

 

po 1 to nie ma kata 350 2t, chyba ze jakies zabytki

po 2 przejedz sie kiedys na exc/bergu te 300, podjazdy mozna ciągnąc na tym na niższych obrotach niż duzym 4T przy zastosowaniu odpowiedniej mapy i sprężynki zaworu wydechowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 to nie ma kata 350 2t, chyba ze jakies zabytki

 

A jednak jest. Nie był nowy, nie wiem który rok.

 

 

po 2 przejedz sie kiedys na exc/bergu te 300, podjazdy mozna ciągnąc na tym na niższych obrotach niż duzym 4T przy zastosowaniu odpowiedniej mapy i sprężynki zaworu wydechowego

 

Zapewne jest tak jak piszesz, nie maiłem okazji jeździć na takich sprzętach ze zmienionymi mapami i sprężynkami. Tylko piszesz tutaj o pewnym ekstremalnym przypadku tak jak wspomniany przeze mnie ktm 350 (do standardowych niskopojemnościowych 2t nijak się to nie ma), wnioskuje więc że się zgadzamy tylko inaczej to opisaliśmy. :)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no jjanku nie przesadzajmy , od 600 4T w jednym garze to mocniejszy dół ma chyba tylko klr 650 dla armi amerykańskiej ( silnik diesla yanmara od maszyn budowlanych ) :D

 

ja jeździłem wr360 z dużych 2T tylko i jak ktoś mi powie że tym nie da się jechać dołem to go wyśmieję :D

KTM z tego co się orientuje powyżej 300 to 360 ,380 no i kiedyś był 500 mx :D

 

 

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@heniek128

To były piękne czasy potężnych 2t. Szkoda, że Honda ośmieszyła się wiele razy mityczną CR 500. Ludzie przez takie twory jak CR 500 (chociaż trzeba dodać, że cra z 2000 dość przyjaźnie oddaje moc ale zawieszenie ma rodem z 1988 r.) i KX 500 mają odrazę do dużych dwusuwów. Prawda jest taka, że xr650r nie ma żadnych szans z dużym 2t. Nie bez powodu w środowisku offroadowym mówi się, że najlepszym motocyklem w historii tego sportu był/jest Maico 490. Dzisiaj przez ekologię i decydentów na dobrą sprawę wybór w 2t ogranicza się tylko do KTMa EXC i Gasa EC...

 

Jazdę na 180 kg motocyklu w terenie to nie wiem w jakich kategoriach rozpatrywać. Masochizm czy już próba samobójstwa?

Edytowane przez SilverX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2T mimo, że nie wspierane technologicznie jak czteropaki nadal króluje, tylko przez głupie przepisy 125 ścigają się z 250 a 250 2t z 4504t. Jest to sztuczne rozwiązanie, przeczące zasadą jakiejkolwiek logiki, które z czasem całkowicie wyeliminuje dwupaki. Jeśli zrównać pojemności to czteropaki w wyścigach byłyby egzotyką - taka prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Masochizm czy już próba samobójstwa?

 

dorabianie ideologi do tego co się ma w garażu :D

 

ale nie popadajmy w skrajności, 500 2T cross nadaje się do lotów na kole pod osp w czasie dożynek to jest za mocne żeby robić tym cokolwiek..........miałem przyjemność dosiadać cr 500 chyba 89 rocznik i masakra , tam ciężko na 2 kołach ujechać , fakt że porównując z jakimiś xr600 czy tam nawet 400 bardzo lekki motocykl i fajny zawias do skoków, ale dużo dużo za mocny do enduro , podjazd na kole , przyśpieszanie na kole , na baku 10l to można się dookoła garażu przejechać, bez przesady do hill climbów czy nie wiem wyścigu na 1/4 , ewentualnie jazdy po pustyni jak kogoś stać na asystę cysterny żeby co 2 wydmy tankować ok ale nie do lasu szczególnie trudniejszego....

 

nawet na tor było to po prostu za mocne , ja nigdy nie jechałem na 450 4T crossie , ale według opini ludzi 450 4T przy 500 2T to jest elastyczny spokojny motocykl :D

 

plusem jest zajebista jak na 2T trwałość silnika , bardzo mocny dół ( nawet w cr 500 ) i generalnie bezawaryjność ( najniższy stopien wysilenia silnika w crossówce ) ale np odpalanie to gorsza porażka niż 600 4T , nie ma ręcznego deko , jak źle kopniesz nogę urywa, lepiej od 600 4T pali po glebie , ale jak ją np zalejesz przy paleniu zimnej to klękajcie narody :D

 

 

chociaż przyznaje że chciałbym posiadać coś takiego dla samego karnięcia się od czasu do czasu -kiedyś kosztowały śmieszną kasę za 3-4 tys była znośna cr500 czy kx może nie najmłodszy , dziś to egzotyka......

 

enduro 500 2T to byłoba fajna opcja ale one w ogóle umarły milion lat temu , jakieś wr500 czy maico 490 to pamiętam jak przez mgłę z allegro jak ogarem 200 jeździłem ale widzieć czy słyszeć na żywo nigdy.....

 

 

Dzisiaj przez ekologię i decydentów na dobrą sprawę wybór w 2t ogranicza się tylko do KTMa EXC i Gasa EC...

 

 

 

nie przesadzajmy , jest jeszcze berg , jest cały czas od 100 lat husqvarna , nie wiem czy sherco czy beta nie robią 2T.......

 

natmiast umarły ostatecznie dualowe 2T w Europie i to mnie boli w takiej Australi jest np dt 200 z e-startem zajebista alternatywa dla jakiś xt350 czy nie wiem xl600......kdx 250 , crm 250 , kiedyś była jeszcze cała paleta 200 (kmx , ts , mtx)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CR 500 z tamtych lat to masakra, Husqvarna WR 250 bodajże dopiero od 2007 została ucywilizowana. Sherco i Beta robią jeszcze hard enduro ale czy jest sens kupna takiego egzotyka w Polsce? Kult fanatyków pomarańczy rośnie ale nie bez powodu. Naprawdę szkoda, że nikt już nie robi enduro 500 2t. Ciekawa stronka o starych legendach: http://antithumper.700hp.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

700 2T to już głupota i przerost formy nad treścią , chyba że silnik z długim skokiem tłoka i stosunkowo wolnoobrotowy , z mocą typu 50KM , i wtedy w enduro może być ciekawa alternatywa dla 600 4T , ale nadal spalanie będzie porażką :D

 

 

CR 500 z tamtych lat to masakra,

 

ale w jakim sensie ?? ch-ka silnika jest bardzo ostra , strzał mocy wywołany rezonansem pieca wyrywa kręgosłup po prostu , ale tak ma być to był motocykl crossowy a nie enduro i ma ch-ke typowo pod ten sport ..........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...