Skocz do zawartości

Problem!! kawasaki klx650 kompresja zbyt duża


Rekomendowane odpowiedzi

wiesz tera obrażasz mi ojca , ja ty jeszcze w pieluch robiłeś to mój ojciec już robił z motocyklami , jeździł w motocrossie tylko właśnie nie spotkał jeszcze się z takim silnikiem , a z tego co czytałem to dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotów

jak wspomniałem koleś co 20lat robi z motocyklami kawasaki nie widział takiego silnika nawet serwis gówno wie

Oj chyba sie zagalopowales , poczytaj dokładnie o tym dekomopresatorze ( bo można niechcący wyjść na idiotę )

Tutaj z reguły chcą Ci pomóc a nie zaszkodzić, weź to pod uwagę , zrob zdjecia Tego nietypowego silnika, opisz kiedy i co było robione ( co było rozbierane i dlaczego ) być moze uda nam sie Tobie coś poradzić abyś mógł pojeździć tą maszyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz tera obrażasz mi ojca , ja ty jeszcze w pieluch robiłeś to mój ojciec już robił z motocyklami , jeździł w motocrossie tylko właśnie nie spotkał jeszcze się z takim silnikiem , a z tego co czytałem to dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotów

 

jak wspomniałem koleś co 20lat robi z motocyklami kawasaki nie widział takiego silnika nawet serwis gówno wie

W którym miejscu obraziłem Twojego ojca?

Pierdoły Waść prawisz o tym dekompresatorze a więc zapytaj ojca jak działa dekompresator i po co jest w motocyklu...Jednak zmieniam zdanie, jego nie pytaj bo on go uważa za zbędną część mechaniczną w silniku.

W takim razie odsyłam tutaj:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/7248-dekompresor/

Masz dwie drogi, zamonotwać dekompresator i nie mieć problemów z przekopaniem lub nie narzekac, ze masz problem z przełamaniem komporesji w singlu.

Na nauki kopania możesz iść do kolegi od KTM'a

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem że chcą mi pomóc ale nic nie wiedząc o kimś nie pisze się takich rzeczy bo akurat to co mój ojciec robi to nawet co w serwisach nie potrafią zrobić od motocykli , piły , kosy , kosiarki , wiertarki ,samochody ,ubijarki itd itd



wybitnych mechaników zabrzmiało to tak jak byś go nazwał nic nie umiejącym prostakiem ale mniejsza z tym bo to jest nie ważne



ważniejszy jest motocykl teraz a nie kłótnie a więc co do tematu motocykl był już kupiony w stanie opłakanym zostało zrobione w nim (nie wszystko pamiętam ) wymiana kieliszków zaworów , wymiana tłoka , planowanie głowicy , wymiana blaszek zaworów , prostowanie wału , szlif cylindra , nowe pierścienie (to rzecz jasna ) , nowy sworzeń , nowe uszczelki , więcej rzeczy nie pamiętam za wszystkie bardzo żałuje xD ale jutro jeszcze ojca zapytam bo po części on też prace w to wkładał

Edytowane przez CielPhantomvive
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem że chcą mi pomóc ale nic nie wiedząc o kimś nie pisze się takich rzeczy bo akurat to co mój ojciec robi to nawet co w serwisach nie potrafią zrobić od motocykli , piły , kosy , kosiarki , wiertarki ,samochody ,ubijarki itd itd

Nie widziałem jeszcze serwisu, w którym wyrzucają dekompresator z singla bo uważają, że jest niepotrzebny więc przyznaję Ci rację, Twój ojciec robi to czego nie potrafią w serwisach.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak jesteś taki dobry napisz DOKŁADNIE do czego służy dekompresator automatyczny .



bo ja nie wiem wszędzie piszą coś innego



a niektórzy sami go wywalają bo uważają to za nie potrzebne i tylko zwiększacz kosztów a jak się zepsuje to i nawet pół silnika do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Służy właśnie do ułatwienia rozruchu. Upuszcza trochę kompresji jak naciskasz kickstarter. Bez niego bardzo ciężko będzie chodziła kopka. Ja u siebie w crf jak źle ustawiłem autodeko to mogłem się zes*ać i połamać nogę a nie odpalić. Zamontuj go a twoje problemy znikną - gwarantuje - on właśnie po to jest aby dało się odpalić taki silnik nie ważąc 120kg!.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak prostowanie walu i wywalenie autodeko - wiesz co oddaj ten silnik na zlom , mniej problemow bedzie , a mechanikowi nie dawaj nic bardziej skomplikowanego od WSK , bo wynika z tego ze ani ty, ani twoj ojciec nie macie pojecia o silnikach 4T.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak jesteś taki dobry napisz DOKŁADNIE do czego służy dekompresator automatyczny .

 

bo ja nie wiem wszędzie piszą coś innego

 

a niektórzy sami go wywalają bo uważają to za nie potrzebne i tylko zwiększacz kosztów a jak się zepsuje to i nawet pół silnika do wymiany

Czy automatyczny czy manualny służy do tego samego. Podałem Ci link, w którym nikt nie mówi nic innego jak tylko jedno...jak sama nazwa wskazuje dekompresuje a reszty się domyśl lub przeczytaj tamten temat jeszcze raz lub wypowiedzi kolegów z tego tematu co juz wyjaśnili jak krowie na rowie co ułatwia dekompresator.

Nie wiem, którzy "niektórzy" ale wszyscy, których znam naprawiają dekompresator a nie go wywalają więc Twoja filozofia jest mi zupełnie obca.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem w tym ze nie da się tam z powrotem załozyc autedeko, na 99% deko juz latało na nicie i dlatego je usunęli

 

jak kiedys sprzedawalem jendego klx650r na częsci to 90% telefonów było w spr. wałka wydechowego

 

moja rada - jak juz tyle nowych szpejów w silnik włozyliscie to kup jeszcze org nowy wałek w kawasaki i smigaj

 

dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotów

 

i nie rób wioski to nie forum onetu...chodzi o obroty na minutę...i przy 500 nie zaczyna a przestaje działac

 

 

poza tym "blaszki zaworów" mają taką a nie inną grubosc dlatego ze zawory są w takim a nie innym stanie, jak założysz grubsze płytki(tak to sie nazywa) to podeprzesz zawory

 

w manualu masz bardzo fajną tabelkę pomagającą dobrac odpowoiednią plytkę

 

ale bez deko jak bys nie ustawił to będzie męka

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może lepiej zostań przy tym smx-ie, bo do 4t to jednak trzeba mieć trochę oleju w głowie, a z tego co piszesz to ani ty ani twój ojczulek za bardzo nie jesteście w temacie... Jeśli się czegoś nie wie to się nie rusza, a nie udaje doświadczonego mechanika... Zrób z tym deko bo nigdy go nie odpalisz, tyle nawet ja jestem w stanie powiedzieć. I na następny raz oddaj do mechanika oszczędzisz nerwów i sobie i forumowiczom, przy okazji nie robiąc z siebie idioty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...