Jump to content

Problem!! kawasaki klx650 kompresja zbyt duża


Recommended Posts

Witam!. mam problem z moją kawaską otóż problem tkwi w tym że nie da się jej odpalić na kickstarter ani też na popych , kompresja jest tak duża!. tylko jest jeden moment ułożenia tłoka że zrobił jeden obrut i koniec znowu to samo stawałem na kopce całą wagą a waże 90kg i ani drgneło. tak więc moje pytanie jest takie jaka przyczyna może być że kompresja jest taka duża

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

pewnie deko padlo ,KLX mialy wadliwe dekompresatory , jesli spadla sprezyna to mozna ja dokupic , jesli wyrobiony odporeznik , to czeka cie wymiana walka wydechowego.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Link to comment
Share on other sites

w klx 650 wada fabryczna to scinający się nit trzymający autodeko na walku wyedchowym, nienaprawialne

 

sciągnij pokrywkę, 10min roboty i wiesz co się dzieje

 

mimo duzej pojemnosci i braku ręcznego deko klxa pali się leciutko gdy autodeko dziala

Link to comment
Share on other sites

sprawdziłem dekompresator został usunięty , a czy może to być przyczyna płytek na zaworze wydechowym bo te płytki zostały wymieniane a ich przerwa to 0,15 to jest dobra przerwa ? jak nie to proszę podać dokładną przerwę jaka ma być na tym zaworze .



a bez swiecy , obraca sie w ogole wal ? moze go zle poskladales i tlok o zawory zapiera ?

normalnie da się go kopnąć , jeszcze dodam że 2 razy go odpaliłem się namęczyłem jak cholera i jeszcze na dodatek sprzęgli na 2 jak chce go odpalić na pych

Edited by CielPhantomvive
Link to comment
Share on other sites

Ja obstawiam rozrzad . Postawie butelkę jak to nie to ;)

A chodzi o to ze rozrzad jest przesunięty o jeden ząbek , w stosunku do GMP , nie pamietam dokładnie ale chyba jest za nisko .

Moto potrafi zapalić nawet na takim położeniu bez szkody dla silnika , jednak objawy są takie, ze nie można go przełamać .

Przerabialem to w swojej Husce 610

Edited by Malykrata
Link to comment
Share on other sites

sprawdziłem dekompresator został usunięty

 

tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresator ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Link to comment
Share on other sites

 

sprawdziłem dekompresator został usunięty

 

tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresato

powiem ci tak ojciec go wymontował bo powiedział że jest nie potrzebny mój chrzestny miał ktm i też miał autodeko wymontowane i ktm chodziło normalnie kawasaki klx650 ma wbudowany autodekompresator ale to przyczyną nie jest jeszcze opier*** dostałem że piszą a nic nie wiedzą nawet koleś co robi przez 20lat z kawasaki takiego silnika jeszcze nie widział :( i już nwm ,moto stoi już 2lata i jest poskładany a jeździł łącznie 10min a 4godziny go odpalałem , nawet się zdziwiłem że po jednym obrocie odpalił

 

czyli zawory są dobrze ustawione bo jak by były źle to by nawet oznak życia nie dał , jedynie te pieprzone bez regulacji blaszki na zaworach mogą byc przyczyną a nwm jakie kupić żeby luz na zaworach był dobry jak wspomniałem w którymś tam poście że przerwa jest najmniejsza czyli 0,15

 

jak przeczytałem z serwisu przerwa jest na ssącym od 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,15 do 0,25 i teraz nwm jaki ustawić luz

Link to comment
Share on other sites

Jak modyfikuje się silnik według widzi mi się to ja nie mam pytań. Dekompresator ktoś wymyślił po to żeby tam był i działał a nie po aby wybitny mechanik go usunął.

Gdy słyszę tekst " jest niepotrzebne" od razu wiem, ze ktoś nie wie jak to poskładać.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Link to comment
Share on other sites

wiesz tera obrażasz mi ojca , ja ty jeszcze w pieluch robiłeś to mój ojciec już robił z motocyklami , jeździł w motocrossie tylko właśnie nie spotkał jeszcze się z takim silnikiem , a z tego co czytałem to dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotów



jak wspomniałem koleś co 20lat robi z motocyklami kawasaki nie widział takiego silnika nawet serwis gówno wie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...