CielPhantomvive Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 Witam!. mam problem z moją kawaską otóż problem tkwi w tym że nie da się jej odpalić na kickstarter ani też na popych , kompresja jest tak duża!. tylko jest jeden moment ułożenia tłoka że zrobił jeden obrut i koniec znowu to samo stawałem na kopce całą wagą a waże 90kg i ani drgneło. tak więc moje pytanie jest takie jaka przyczyna może być że kompresja jest taka duża Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malykrata Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 (edited) rozbierales silnik? jak tak to rozrząd zle ustawiony . Edited September 5, 2014 by Malykrata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 rozbierales silnik? jak tak to rozrząd zle ustawiony .A po co? Najpierw sprawdź odprężnik czy działa bo wygląda na to, ze nie. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitomen Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 pewnie deko padlo ,KLX mialy wadliwe dekompresatory , jesli spadla sprezyna to mozna ja dokupic , jesli wyrobiony odporeznik , to czeka cie wymiana walka wydechowego. Quote KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jjank Posted September 5, 2014 Share Posted September 5, 2014 w klx 650 wada fabryczna to scinający się nit trzymający autodeko na walku wyedchowym, nienaprawialne sciągnij pokrywkę, 10min roboty i wiesz co się dzieje mimo duzej pojemnosci i braku ręcznego deko klxa pali się leciutko gdy autodeko dziala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CielPhantomvive Posted September 5, 2014 Author Share Posted September 5, 2014 silnik był rozebrany ale nie wiem co z autodeko jak sprawdze to napisze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitomen Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 a bez swiecy , obraca sie w ogole wal ? moze go zle poskladales i tlok o zawory zapiera ? Quote KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CielPhantomvive Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 (edited) sprawdziłem dekompresator został usunięty , a czy może to być przyczyna płytek na zaworze wydechowym bo te płytki zostały wymieniane a ich przerwa to 0,15 to jest dobra przerwa ? jak nie to proszę podać dokładną przerwę jaka ma być na tym zaworze .a bez swiecy , obraca sie w ogole wal ? moze go zle poskladales i tlok o zawory zapiera ?normalnie da się go kopnąć , jeszcze dodam że 2 razy go odpaliłem się namęczyłem jak cholera i jeszcze na dodatek sprzęgli na 2 jak chce go odpalić na pych Edited September 6, 2014 by CielPhantomvive Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malykrata Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 (edited) Ja obstawiam rozrzad . Postawie butelkę jak to nie to ;)A chodzi o to ze rozrzad jest przesunięty o jeden ząbek , w stosunku do GMP , nie pamietam dokładnie ale chyba jest za nisko .Moto potrafi zapalić nawet na takim położeniu bez szkody dla silnika , jednak objawy są takie, ze nie można go przełamać .Przerabialem to w swojej Husce 610 Edited September 6, 2014 by Malykrata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CielPhantomvive Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 rozrząd zaje mi się że jest dobrze ustawiony ale też go biorę pod uwagę ale najbardziej że właśnie te blaszki na zaworze wydechowym są za małe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malykrata Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 (edited) Chodzi o luz zaworowy ? Był taki temat http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/43157-luzy-zaworowe-kawasaki-klx-650/ Edited September 6, 2014 by Malykrata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitomen Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 sprawdziłem dekompresator został usunięty tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresator ? Quote KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CielPhantomvive Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 sprawdziłem dekompresator został usunięty tzn jest, czy go nie ma ? , jesli jest to dziala jak krecisz silnikiem ? masz reczny dekompresatopowiem ci tak ojciec go wymontował bo powiedział że jest nie potrzebny mój chrzestny miał ktm i też miał autodeko wymontowane i ktm chodziło normalnie kawasaki klx650 ma wbudowany autodekompresator ale to przyczyną nie jest jeszcze opier*** dostałem że piszą a nic nie wiedzą nawet koleś co robi przez 20lat z kawasaki takiego silnika jeszcze nie widział :( i już nwm ,moto stoi już 2lata i jest poskładany a jeździł łącznie 10min a 4godziny go odpalałem , nawet się zdziwiłem że po jednym obrocie odpalił czyli zawory są dobrze ustawione bo jak by były źle to by nawet oznak życia nie dał , jedynie te pieprzone bez regulacji blaszki na zaworach mogą byc przyczyną a nwm jakie kupić żeby luz na zaworach był dobry jak wspomniałem w którymś tam poście że przerwa jest najmniejsza czyli 0,15 jak przeczytałem z serwisu przerwa jest na ssącym od 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,15 do 0,25 i teraz nwm jaki ustawić luz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted September 6, 2014 Share Posted September 6, 2014 Jak modyfikuje się silnik według widzi mi się to ja nie mam pytań. Dekompresator ktoś wymyślił po to żeby tam był i działał a nie po aby wybitny mechanik go usunął.Gdy słyszę tekst " jest niepotrzebne" od razu wiem, ze ktoś nie wie jak to poskładać. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CielPhantomvive Posted September 6, 2014 Author Share Posted September 6, 2014 wiesz tera obrażasz mi ojca , ja ty jeszcze w pieluch robiłeś to mój ojciec już robił z motocyklami , jeździł w motocrossie tylko właśnie nie spotkał jeszcze się z takim silnikiem , a z tego co czytałem to dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotówjak wspomniałem koleś co 20lat robi z motocyklami kawasaki nie widział takiego silnika nawet serwis gówno wie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.