Skocz do zawartości

CielPhantomvive

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki smx 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    śląsk

Osiągnięcia CielPhantomvive

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. to jak jesteś taki dobry napisz DOKŁADNIE do czego służy dekompresator automatyczny . bo ja nie wiem wszędzie piszą coś innego a niektórzy sami go wywalają bo uważają to za nie potrzebne i tylko zwiększacz kosztów a jak się zepsuje to i nawet pół silnika do wymiany
  2. ja wiem że chcą mi pomóc ale nic nie wiedząc o kimś nie pisze się takich rzeczy bo akurat to co mój ojciec robi to nawet co w serwisach nie potrafią zrobić od motocykli , piły , kosy , kosiarki , wiertarki ,samochody ,ubijarki itd itd wybitnych mechaników zabrzmiało to tak jak byś go nazwał nic nie umiejącym prostakiem ale mniejsza z tym bo to jest nie ważne ważniejszy jest motocykl teraz a nie kłótnie a więc co do tematu motocykl był już kupiony w stanie opłakanym zostało zrobione w nim (nie wszystko pamiętam ) wymiana kieliszków zaworów , wymiana tłoka , planowanie głowicy , wymiana blaszek zaworów , prostowanie wału , szlif cylindra , nowe pierścienie (to rzecz jasna ) , nowy sworzeń , nowe uszczelki , więcej rzeczy nie pamiętam za wszystkie bardzo żałuje xD ale jutro jeszcze ojca zapytam bo po części on też prace w to wkładał
  3. wiesz tera obrażasz mi ojca , ja ty jeszcze w pieluch robiłeś to mój ojciec już robił z motocyklami , jeździł w motocrossie tylko właśnie nie spotkał jeszcze się z takim silnikiem , a z tego co czytałem to dekompresator zaczyna działać na 500obrotach a więc co to może mieć wspólnego z ułatwianiem zapalania motocykla , samym kopnięciem nie wywołasz w silniku 500obrotów jak wspomniałem koleś co 20lat robi z motocyklami kawasaki nie widział takiego silnika nawet serwis gówno wie
  4. powiem ci tak ojciec go wymontował bo powiedział że jest nie potrzebny mój chrzestny miał ktm i też miał autodeko wymontowane i ktm chodziło normalnie kawasaki klx650 ma wbudowany autodekompresator ale to przyczyną nie jest jeszcze opier*** dostałem że piszą a nic nie wiedzą nawet koleś co robi przez 20lat z kawasaki takiego silnika jeszcze nie widział :( i już nwm ,moto stoi już 2lata i jest poskładany a jeździł łącznie 10min a 4godziny go odpalałem , nawet się zdziwiłem że po jednym obrocie odpalił czyli zawory są dobrze ustawione bo jak by były źle to by nawet oznak życia nie dał , jedynie te pieprzone bez regulacji blaszki na zaworach mogą byc przyczyną a nwm jakie kupić żeby luz na zaworach był dobry jak wspomniałem w którymś tam poście że przerwa jest najmniejsza czyli 0,15 jak przeczytałem z serwisu przerwa jest na ssącym od 0,10 do 0,20 a na wydechowym od 0,15 do 0,25 i teraz nwm jaki ustawić luz
  5. rozrząd zaje mi się że jest dobrze ustawiony ale też go biorę pod uwagę ale najbardziej że właśnie te blaszki na zaworze wydechowym są za małe
  6. sprawdziłem dekompresator został usunięty , a czy może to być przyczyna płytek na zaworze wydechowym bo te płytki zostały wymieniane a ich przerwa to 0,15 to jest dobra przerwa ? jak nie to proszę podać dokładną przerwę jaka ma być na tym zaworze . normalnie da się go kopnąć , jeszcze dodam że 2 razy go odpaliłem się namęczyłem jak cholera i jeszcze na dodatek sprzęgli na 2 jak chce go odpalić na pych
  7. silnik był rozebrany ale nie wiem co z autodeko jak sprawdze to napisze
  8. Witam!. mam problem z moją kawaską otóż problem tkwi w tym że nie da się jej odpalić na kickstarter ani też na popych , kompresja jest tak duża!. tylko jest jeden moment ułożenia tłoka że zrobił jeden obrut i koniec znowu to samo stawałem na kopce całą wagą a waże 90kg i ani drgneło. tak więc moje pytanie jest takie jaka przyczyna może być że kompresja jest taka duża
×
×
  • Dodaj nową pozycję...