Gość komandosek Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Nom, z pasażerem tak do 120-130 będzie przyśpieszać jak bardzo mocny sportowy samochód, a powyżej jak taki passat . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terenowiec Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 No to jestem, co do przyspieszenia spokojny, bo prawdopodobnie 130 w ogóle nie osiągnę nawet na autostradzie. A wracając do pytania o podniesienie z ziemi motocykla tupu Deauville, Czy samemu dam radę? Czy jest za ciężki (waży coś koło 240 kg) i potrzebna będzie pomoc drugiej osoby? I jeszcze jedno pytanie, trochę nietypowe. Czy przy ładnej (suchej pogodzie), Honda Deauville jest w stanie pokonać - przejechać - takie drogi polne, po których są w stanie przejechać zwyczajne osobówki - powiedzmy taki Passat czy Corsa. Oczywiście mam na myśli prędkość wolne typu 10 - 20 km/h. Czy jadąc motorem taką dobrą polną drogą, czegoś w nim się nie urwie? Bo w zwykłych osobówkach, na dziurawych polniakach, zaczepia się albo podwoziem, albo spojlerem. A jak to wygląda w motocyklach typu Deauville? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Powinieneś bez większych problemów podnieść, NTV ma nisko środek ciężkości i nie będzie.Nie będzie też większych problemów z jazdą po polnych drogach, ot wstajesz i jedziesz. Na górze masz filmik z wyjazdu ntvką do mongolii gdzie autor filmiku zrobił tysiące kilometrów bezdrożami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chasseur Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 (edytowane) Samochód jadąc taką drogą, ma koła w koleinach a środkiem może szorować po wszystkim co napotka. Motocyklem jedziesz w jednej koleinie i o nic praktycznie nie możesz zahaczyć. Możesz taką drogą normalnie przejechać bez obaw że coś się stanie, możech najechać na krawężnik czy zjechać z betonowej wysepki, lub wjechać w dziurę, jeśli to zrobisz powoli to nic się nie stanie, zawieszenie i opony są wyliczone na pewne przeszkody terenowe. Poza tym w czasie wojny na przykład, na froncie, na motocyklach jeździli tylko po równych asfaltach ? Raczej nie i jakoś im się te motocykle nie rozpadały, a jakość materiałów raczej bez porównania do stosowanych obecnie. Co do podnoszenia przewróconego motocykla, hmmm, moja koleżanka położyła się na kawie er6 w mieście, po prostu stanęła na czerwonym a że profil jezdni (na starówce) był taki a nie inny, to wystawiła prawą nogę żeby się podeprzeć i się przewróciła bo nie sięgnęła do jezdni. Mając 160 kilka cm wzrostu i 50 kilka kg, nie była wstanie podnieść kawy z ziemi. Natomiast ja przy moich 173 cm i 85 kg (no i krzepy też trochę mam :D ) ją podniosłem bez problemu. Ale w zamian za to, nie mogę postawić mojej xj-oty na stópkę centralną, a mam kolegę o pół chudszego ode mnie, który mi ustawia moto na stópce od ręki i bez wysiłku, a chudy i kościsty strasznie. I nie wiem jak to działa :) Edytowane 5 Września 2014 przez chasseur Cytuj Aby jeździć szybko, nie wystarczy benzyna w żyłach, potrzebny jest jeszcze olej w głowie.Każdy chwali to - czym jeździ jego stary.Jeździłem już chyba wszystkim, od dziecięcego chodzika po Magnum 520 DXi z naczepą ponadnormatywną, a teraz przyszedł czas na motocykl.Kierowcą trzeba się urodzić, samo prawo jazdy nie wystarczy ... ale na wszelki wypadek mam wszystkie kategorie :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 5 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2014 Jak to mówili "Będzie pan zadowolony" Nudny spacerowy motocykl. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terenowiec Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) Oglądałem ten filmik z Mongolii - piękny, aż chce się jechać. Przy tym jest to taki teren, że ja nawet po części nie zamierzam się na trak trudne odcinki wybierać. Jednak tam jechała Honda NTV 650, a ja pytam o Hondę NTV 650 Deauville, czyli tą z kuframi bocznymi. Czy przypadkiem nie są to dwa zupełnie różne motocykle, które mają tylko podobną nazwę? Niczym Nissan Patrol i Nissan Almera... Edytowane 6 Września 2014 przez terenowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Swoją po piachu pomykam z pasażerką na plecach i załadowaną na max namiotem i całym bajzlem biwakowym. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terenowiec Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 Pancur, to w zasadzie tak dobrą informacją postawiłeś "kropkę nad i". Wygląd ma super, mocy aż za nadto i do tego jest w stanie przejechać :crossy: polną drogą. A do tego ceny są fajnei jest nadzieja trafić sztukę, która ma przejechane poniżej 70 tys. km, choć tego nie jestem pewien :wacko:. Nic więcej od motocykla nie potrzebuję.Może nie powinienem pytać w tym wątku tak szczegółowo, ale powiedz Pancur, co można schować do tych bocznych kufrów, i czy przy zamontowaniu trzeciego - tylnego, da się do niego schować kaski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
terenowiec Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Wrócę do mojego pytania z góry. Czy Honda NTV 650, to nie jest zupełnie coś innego, niż Hondę NTV 650 Deauville, czyli ta z kuframi bocznymi. Czy przypadkiem nie są to dwa zupełnie różne motocykle, które mają tylko podobną nazwę? Pytam, bo jeżeli różnice są kosmetyczno wyglądowe, a konstrukcyjnie to prawie to samo, to zwykłe NTV-ki są o połowę tańsze od tych z kuframi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Honda Deauville to nowsza i turystyczna wersja Hondy NTV 650. Motocykle roznia sie "karoseria", co za tym idzie rowniez pozycja na motocyklach jest zupelnie inna. Silniki sa takie same i ramy chyba tez. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Nom, devilka to taka obudowana wersja ntv. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnder Opublikowano 11 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Niezmiennie polecam CB 750, trwały i wygodny, i oczywiście z pełną owiewką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Mleczko Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Pozwolę się zapytać - jak myślicie, ile warto dać za zadbaną (czyli żebym na wejściu nie musiał wszystkiego wymieniać) NTV 650 Revere poza sezonem (zima/późna jesień)? Cytuj - dziennik kosztów na spritmonitor.deMoja Honda CB250N na Autocentrum.pl - ZAPRASZAM! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 Sam sobie odpowiedz, poprzegladaj ogloszenia i wyciagnij z nich srednia cene. Jesli motocykl jest naprawde w dobrym stanie, to czasami warto ciut wiecej zaplacic i miec dobra maszyne. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 12 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 BTW obecnie jest taka ilość sprowadzonych motocykli, że nie ma w zasadzie cen "poza sezonem" - to marny chwyt handlarzyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.