heniek128 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Ja wiem, że wszystko już wcześniej było ale w zwykle pojedynczych modelach i to dość dziwnych. Mówię o popularyzacji rozwiązania, bo jak prześledzimy w którym samochodzie był pierwszy wtrysk to nam wyjdzie rok 1955 a ABS w 1966r. :) Natomiast motocykl jest dla nas zabawką dla przyjemności, hobby, itp. Czy w takim wypadku użytkownicy jednośladów marzą i z utęsknieniem czekają na te duperszwance??? Według mnie nie... Ale może niestety okazać się, że nie mamy nic do gadania, bo czarodzieje od marketingu znów odwalą swoją robotę i okaże się, że to czego nie chcemy (teraz) jest nam koniecznie potrzebne... Jak tu żyć??? ;) Czym więcej elektroniki tym lepiej motocykl zapierdziela a według mnie właśnie po to są motocykle:) Edytowane 14 Stycznia 2016 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Hehee... no nie do końca masz rację, w tej chwili nie pamiętam, kto był prekursorem wtrysku, ale pewno Rudolf Diesel byl jednym z pierwszych ( o ile nie pierwszym) tak więc jak mawiali filozofy:"...wszystko już było..." ale easy Man, nie chodzi o to żeby się sprzeczać... i to co niżej napisałeś, napewno jest prawdą, ale dla mnie "starego pryka" ciężko jest ogarnąć motocykl z pełnią władzą elektroniki, po prostu musi się człek nauczyć na nowo, a czasem zapomnieć dawno nabyte i jakby intuicyjne odruchy, bo być może w skomputeryzowanym 1 śladzie, będą tylko przeszkadzać jeśli nie wpływać negatywnie na zachowanie w czasie jazdy...brrrrrrr.... Co do tematu, jak parę stron wcześniej napisałem miałem możliwość przetestowania Multistrady 1200 S( na Ohlinsach) i BMW R 1200 GS ten najnowszy model lecz bez tych udziwnień: ESA i z pełną mocą cały czas....-Multi 1200 - asfalt z możliwościa jazdy po szutrach (ale tylko jak gładkie- to z o wiele nadmierną szybkością + nawet 150 KM) + mozna zapuścić się w bagienka, ale bez szaleństw, i jazda typu "narciarz" będzie częstym widokiem, robienie hopek-chociaż mozliwe kończy się czasem urwaniem czegoś...- BMW R 1200 GS- asfalt+ szuter - można w pełni wykorzystać 125 KM aby opony wytrzymały, a z odpowiednimi oponami, przejazd przez bagno nie będzie zbytnią męczarnią, chyba, że moto będzie nadmiernie obładowane...no i można robić hopki, bez zbytniej szkody, chociaż też poluzowało się to i owo ...czyli BMW ma większe możliwości terenowe jak Ducati.. tak wyszło podczas testu przez jednego kierowcę...Co do awarii elektroniki:-w BMW po jakimś czasie nie można było motocykla odpalić, pomógł samostart w rurkę obok gardzieli motocykl załapał, i potem działał bez zarzutu- w Ducati- występowało nadmierne zużycie baterii w pilocie kluczyka( zbliżeniowy), po całodniowym przeglądzie motocykla doszliśmy z jakiego powodu, nie będę tego opisywał- bo to jest $$$ za rozwiązanie tego problemu( już słyszałem o paru przypadkach- oryginalne serwisy w różny sposób to rozwiązują- lecz nie zawsze właściwie)- dodam, że sprawa jest banalna i to nie z winy fabryki co do innych motocykli nie powiem bo nie jeździłem..Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biblo Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Czym więcej elektroniki tym lepiej motocykl zapierdziela a według mnie właśnie po to są motocykle:) Ale jak elektronika się sypnie, to na drodze jej nie naprawisz... i stoisz... Ja zatem wolałbym taki bez elektroniki, na którym z większym prawdopodobieństwem wrócę do domu... A że trochę wolniej... ale i tak pewnie szybciej :wink: P.S. To jest wątek na temat turystycznych enduro, czyli z założenia motocykli przeznaczonych do turystyki po gorszych drogach, czyli raczej również z dala od "cywilizacji". Tak więc w tym wypadku ważniejsza jest niezawodność, trwałość, łatwość w serwisie, itd. To raczej nie są moto do "zapierdzielania"... :cool: I chyba nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie na Multistradzie do Omalo :biggrin: Edytowane 14 Stycznia 2016 przez biblo Cytuj Pozdrawiam,Jacek __________________________________________|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC| Forum powinno być jak Media Markt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Teraz wyszła Multi enduro o większych aspiracjach terenowych.Ciekawe jak się przyjmie na rynku. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biblo Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 :-) Po drogach, które widać na tym filmiku, to i "kredensem" by przejechał... :cool: Cytuj Pozdrawiam,Jacek __________________________________________|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC| Forum powinno być jak Media Markt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert b Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) http://www.motogen.pl/BMW-R1200GS-Yamaha-XTZ1200-Super-Tenere-Honda-Crosstourer-i-Triumph-Explorer,15674.html http://www.motocykl-online.pl/testy/BMW-R-1200-GS-Rallye-Ducati-Multistrada-1200-S-Pikes-Peak-Honda-Crosstourer-Kawasaki-Versys-1000-KTM-990-Adventure-Moto-Guzzi-Stelvio-1200-8V-Triumph-Tiger-Explorer-Yamaha-XT-1200-Z-Super-Tenere-Worldcrosser-2012-czesc-2,5381,3 Edytowane 23 Stycznia 2016 przez robert b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biblo Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 To jest test z 2012 roku, tak więc te motocykle mocno się już pozmieniały... Cytuj Pozdrawiam,Jacek __________________________________________|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC| Forum powinno być jak Media Markt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.