Jump to content

Recommended Posts

Najlepiej poszukaj gsa do 4 tysięcy, dodatkowy tysiąc będziesz miał na pocztowy serwis. Nigdy nie będzie tak aby motocykl nie wymagał żadnego wkładu. Z jakiego rejonu kraju szukasz?


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

gsa ładnego nie znajde za 4000 jestem przekonany, Kujawsko Pomorskie i wszystkie wokół,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

gsa ładnego nie znajde za 4000 jestem przekonany, Kujawsko Pomorskie i wszystkie wokół,

 

Takiego do małych poprawek znajdziesz bez problemu. Na początku sezonu byłem z kolegą po GSa dla niego i za 3700zł kupił sprzęt z 1998r, który do wymiany miał tylko przednią oponę oraz klocki hamulcowe. Kawasaki ER5 za takie pieniądze dostaniesz po 2000r :)

 

GSa znaleźliśmy przez forum Suzuki GS, czasami można tam znaleźć sprzęt z dobrych rąk.

Edited by Qadrat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega który trzyma moto u mnie w garażu znalazł GS z 2003r za 4300, silnik ładnie cyka, dodatkowo miał akcesoryjną kanapę (obszytą). Motocykl na wejściu nie wymagał wkładu, teraz kolega zmienił mu napęd i jeździ.

Także można w małej kasie znaleźć coś dobrego.


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałby może ktos z was czas aby pomoc kupic jakis ciekawy, przyzwoity egzemplarz, posszukac na necie i tutaj wstawic?.

 

chłopcze, nie obraź się, ale po takim tekście powinieneś wrócić do rodziców na naukę kultury osobistej. albo lepiej dziadków, bo wyraźnie rodzice nie poradzili sobie z wpojeniem Ci podstawowych zasad

dwa poprzednie Twoje tematy poszły do kosza, bo powtarzasz pytania, na które już są odpowiedzi - tylko jesteś zbyt leniwy na ich znalezienie i przeczytanie. wracasz po paru tygodniach z kolejnym, znów wtórnym. na koniec kręcisz nosem, że nie ma motocykli bo sobie coś wydumałeś, a kiedy ludzie Cię informują że jesteś w błędzie - w szczeniacki i roszczeniowy sposób domagasz się poświęcenia Ci czasu, bo Tobie się nie chce. nie - to jeździj dalej rowerem, póki nie zmądrzejesz...

jsz

 

ps. proponuję również zapoznać się z praktyką zamieszczania ogłoszeń do oceny, żebyś nie miał później pretensji


bezmotocyklowy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj raczej już zdławionych bo diagnosta może Ci powiedzieć że tylko producent może zmniejszyć moc (albo dowiedz się na stacji diagnostycznej jakie mają do tego podejście).


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jestem nowym uzytkownikiem tego forum i mozna zalozyc ze wiedze o motocyklach mam znikoma. Niedlugo bede podchodzil do egzaminu na A2 i bede szukal maszyny dla siebie. Mam 194 cm wzrostu, wiec jestem dosc wysoki i szukam motoru zdaje sie ze typu naked, czyli cos jak sport tylko bez owiewek (taki styl typowo "scigaczowy" srednio mi sie podoba). Motoru mam zamiar uzywac glownie do jazdy po miescie oraz od czasu do czasu moze dluzsza podroz do miasta w ktorym studiuje i spowrotem (ok. 200km). Jesli to by bylo mozliwe to zeby fajnie brzmial i jak by w miare szybko przyspieszal by bylo fajnie, na wysokich predkosciach mi nie zalezy, nie jestem jakims napalencem ktory chce gnac 200 km/h. Raczej spokojnie chce jezdzic, moze czasami na autostradzie troche docisnac i tyle. Jesli chodzi o kase to ciezko powiedziec mi na ta chwile, najwyzej bede zbieral dluzej ale na pewno nie chce wydac powyzej 10 000, raczej bym chcial wydac troche mniej jako ze to dopiero pierwszy motocykl - jakies 4-5 tys ale jesli naprawde bedzie warto to po prostu dozbieram i pozniej kupie.


Jesli czegos nie napisalem jeszcze istotnego to pytajcie.



P.S. Jesli chodzi o wyglad to podobaja mi sie motocykle tego typu: http://www.fazer600....io-black600.jpg bez tej szybki z przodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fazi na a2 nie da rady.

Popatrz na xt660, do twoich wymagań będzie idealna, a i jest to dość wysoki motocykl także będzie ci wygodnie.


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nie jest enduro? A z tym Fazerem to chodzilo mi raczej o wylgad motocykla jaki mi odpowiada a nie o konkretny motocykl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xt 660x lub r to według mnie najlepsze motocykle na a2.

Są ekonomiczne, bezawaryjne, wygodne, można zjechać z asfaltu, można jechać w dalszą trasę. Mi osobiście się one bardzo podobają i nie zmienię zdania żeby na a2 można było znaleźć coś lepszego


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ;p wiec nic innego bys nie polecil(bo ten nie przypomina za bardzi tego typu co mi sie podoba)? a jak wyglada sytuacja z nimi cenowo?

Edited by mazurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam o taki zdatny do jazdy ale skoro mowisz o tych serwisach to srednie ceny sa raczej powyzej tego co chcialem wydac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bandit 600 w wersji N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to ma byc motocykl na A2 a nie chce sie bawic w zduszanie mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To celuj w takiego, którego już ktoś wcześniej zdławił, sporo tego jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponad 80KM dla osoby bez doświadczenia może okazać się za dużo. Lepiej kupić coś słabszego i po roku sprzedać bez straty lub z minimalną, niż odrazu mocną maszynę. Poza tym zazwyczaj dopiero trzeci motocykl jest tym który zostaje na dłużej.


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie trzeci tylko Honda :P


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć :) Będę właśnie zdawał na kat. A2 na motocykl i w lutym lub marcu będę chciał kupić motocykl tylko tyle że mam dylemat bo cały czas przeglądam ogłoszenia z motocyklami i mam kilkanaście typów tych motocyklów ale nie wiem co wybrać.
Podam najpierw te typy:

Honda CBR 125 - Tą po 2007 roku z przodem ala CBR 600RR

 

Honda CBF 125

 

Honda NSR 125

 

Aprilia RS 125

Hyosun GT/GTR 125

Honda Rebel 125

Suzuki Marauder 125

 

 

Opcjonalnie:

Suzuki GS 500
Yamaha YBR 250

 

 

Na motocykl mogę wydać 5500 zł maks.
Ciuchy na motocykl też mam i doświadczenie też mam.
Jeżeli ktoś jeździł którymś z tych motocykli to prosił bym o jakąś opinie czy też czy warto kupić jakieś +/- sam dużo o nich czytałem ale mam mętlik w głowie i nie mogę sie zdecydować bo wszystkie są fajne i ciekawe.
Do czego będzie mi służył ten motocykl? Wygląda to mniej więcej tak :

50% - Turystyka - Prędkość przelotowa którą bym jeździł to tak myślę że do 100-110 ale to zależy od pogody bo czasami wystarczała by też ta 80 km/h :)
50% - Szybka jazda / Dynamiczna

 

I jeszcze takie pytanie jak widzicie ciuchy tekstylne na sportowym motocyklu? Bo sam takie posiadam a sportowe motocykle bardzo mi się podobają i chciałbym być ich posiadaczem. O RS 125 za dużo na internecie nie wyczytałem za to o NSR co nie co się dowiedziałem i dawał bym mu największe szanse ale nie doczytałem już i ich wadach (oprócz spalania). W tych NSR trzeba robić mieszanki czy nie? Bo podobno jest dozownik oleju? Następnie ex aequo Honda CBR 125/Honda CBF 125 ponieważ są tanie / mało palą / są mało awaryjne / są ładne i do tego można dorwać bardzo młode roczniki za nie dużą cene / dzwięk 4T ;) - Hyosung GT/GTR 125 / Honda Rebel 125 i Suzuki Marauder 125 i na końcu Aprilia RS 125. I na końcu YBR 250 i Suzuki GS 500 co do którego nie jestem przekonany mimo że wszyscy go tak polecają na A2.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędkość przelotowa którą bym jeździł to tak myślę że do 100-110

 

To w zasadzie skreśla wszystkie 125tki bo przy takiej prędkości to będzie pałowanie z manetką na full.

 

Skoro masz doświadczenie to bierz GS500. Fajną alternatywą będzie XJ600 (wersja S lub N, do wyboru) lub Bandit 600 (da się pewnie kupić zdławionego pod A2).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bandit ładny tylko że one nie mieszczą się w na A2 a sama hamownia wyniesie mnie 1000 zł a gdzie blokada :/
A co np. z taką NSR? Wydaję mi się mogła by to być całkiem fajna przygoda ze sportowymi motocyklami? Ktoś coś? Lub np. RS 125?
Co do XJ to tylko wersja S była ok bo jeździłem teraz przez 2,5 roku na nakedzie i mam dość normalnie ;)
Bardzo podoba mi się też Ten Hyosung ze względu na silnik (V2) ;)

 

 

Tutaj filmik jak taki Hyosung GT 125 "pyka" :





To chyba jest jedyny Naked (poza Banditką I Hornetem) Który mi siepdoba ;) Edited by Grzybu77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, w lutym zapisuje się na prawko kat. A2, zaraz po zdaniu pora zakupić ciuchy i zacząć rozglądać się za swoim pierwszym motocyklem. Jak z ciuchami nie będzie większego problemu tak z wyborem maszynki będę niezdecydowany... Dlatego postanowiłem napisać już teraz, chociaż czasu jeszcze sporo, ale przynajmniej trochę zagłębię się w temat czysto teoretycznie. Budżet jakim będę dysponował to max 8000zł na sam motocykl, najlepiej już zarejestrowany w Polsce. Myślę nad:

Suzuki SV650. 99-02r, zarejestrowany na A2, raczej w wersji naked bo ten sport jakoś mi się nie podoba w tym roczniku, a na drugą fazę produkcji brakuje sianka, no i tez ten dźwięk V-ki nie jest w moim guście akurat.

@EDIT: Sobie właśnie szperam i w sumie podoba mi się wersja sport z owiewkami. Trochę mnie zdziwił fakt że są w granicach 8tys egzemplarze z 03-08r.

Kawasaki 250R. Wygląd mnie zachwyca. Aczkolwiek jestem ciekaw czy nacieszył bym się chociaż 2 sezony. Ciągnie mnie do tych sportów, ale wyglądać muszą dość agresywnie.

Honda CBR250R. Sprawa wygląda podobnie jak z kawasaki 250R.

 

Kawasaki er6f. Wygląda przyzwoicie, chociaż będzie starszy niż 250R, czy CBR250R. To jest po prostu ninja tak jak 250R, tyle że w pojemności 650 tak? Bo oznaczenie "er6f" z naciskiem na "f" trochę mnie zmyla, więc nie wiem czy dobrze rozumuje.

Dodam, że mam zamiar przemierzać pół Poznania do pracy i wiadomo w weekendy pojeździłbym sobie na spokojniejszych trasach.

Czy aby na pewno dostane w miarę zadbane wyżej wymienione motocykle w tej cenie? Szczerze mówiąc wolałbym wiedzieć ile pieniędzy lepiej mieć jeszcze na ewentualne naprawy zaraz po zakupie.

Jeszcze wspomnę o ciuchach, myślałem nad kombinezonem dwuczęściowym probiker PRX-11, rekawicami probiker prx-7, butami Sidi B2 - chociaż tanie to one nie są, ale czytałem że są warte swojej ceny i lepiej się wybulić raz niż kupować dwa razy. Co do kasku to tutaj akurat wole pooglądać, popytać i zdecydować się już w sklepie, ale myślę że 500zł przeznaczę.

Podzielcie się jakąś radą, opinią.

Edited by rockybalboa

Share this post


Link to post
Share on other sites

kawasaki er6f to taki naked z owiewkami, do sporta temu daleko

tak się składa że na er6n zdawałem A2, pozycja jest dużo bardziej "prosta" niż w typowym sporcie, ale za to dużo lepiej cągnie a niskich obrotów

 

jeśli chcesz kupować motocykl na dłużej niż dwa sezony to się nie pchaj w 250-tki bo jazda na tym znudzi Ci się szybciej niż się tego spodziewasz

ja na Twoim miejscu bym poczekał aż uzbieram 10-11k i wtedy bym myślał o prawdziwym sporcie typu gsx-r, r6 czy innych cbrkach

różnica w pieniądzach nie jest aż tak duża a w motocyklach np kawa 250r a r6 to jest przepaść

 

i nie słuchaj opinii że 600-tka nie nadaje się na pierwszy motocykl :)

 

chyba że faktycznie wolisz dźwięk V-ki w sporcie to jak najbardziej celuj w SVke, bardzo fajny motocykl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że będę miał prawko a2 niestety, do kat A brakują mi 2 lata, jakoś wole już teraz się podszkolić niż czekać, te 1200zł jakoś w ciągu takiego czasu mi różnicy wielkiej nie robi. Bez prawka, albo "nielegalnie na a2" nie będę jeździł bo nie daj Boże komuś zrobie krzywde i wtedy będzie nieciekawie. To po pierwsze, a po drugie to nie jestem takiego zdania co Ty, dlatego wole nie ryzykować i nie wsiadać od razu na rasowego sporta. Jak ktoś uważa że da rade nic się nie stanie to musi być bardzo dobrym kierowcą, zazdroszczę. A z tego co się orientuje to sześć setka sześć setkce nierówna, tak jak na sv650 myślę że bym sobie poradził i mogę nią legalnie jeździć tak z r6 sytuacja będzie całkowicie odwrotna.

Edited by rockybalboa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałby może ktos z was czas aby pomoc kupic jakis ciekawy, przyzwoity egzemplarz, posszukac na necie i tutaj wstawic?.

 

AlMulain

 

Buhahahahahhahahhahahahhahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahaha.

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...