Jump to content

Recommended Posts

Szukaj raczej już zdławionych bo diagnosta może Ci powiedzieć że tylko producent może zmniejszyć moc (albo dowiedz się na stacji diagnostycznej jakie mają do tego podejście).


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jestem nowym uzytkownikiem tego forum i mozna zalozyc ze wiedze o motocyklach mam znikoma. Niedlugo bede podchodzil do egzaminu na A2 i bede szukal maszyny dla siebie. Mam 194 cm wzrostu, wiec jestem dosc wysoki i szukam motoru zdaje sie ze typu naked, czyli cos jak sport tylko bez owiewek (taki styl typowo "scigaczowy" srednio mi sie podoba). Motoru mam zamiar uzywac glownie do jazdy po miescie oraz od czasu do czasu moze dluzsza podroz do miasta w ktorym studiuje i spowrotem (ok. 200km). Jesli to by bylo mozliwe to zeby fajnie brzmial i jak by w miare szybko przyspieszal by bylo fajnie, na wysokich predkosciach mi nie zalezy, nie jestem jakims napalencem ktory chce gnac 200 km/h. Raczej spokojnie chce jezdzic, moze czasami na autostradzie troche docisnac i tyle. Jesli chodzi o kase to ciezko powiedziec mi na ta chwile, najwyzej bede zbieral dluzej ale na pewno nie chce wydac powyzej 10 000, raczej bym chcial wydac troche mniej jako ze to dopiero pierwszy motocykl - jakies 4-5 tys ale jesli naprawde bedzie warto to po prostu dozbieram i pozniej kupie.


Jesli czegos nie napisalem jeszcze istotnego to pytajcie.



P.S. Jesli chodzi o wyglad to podobaja mi sie motocykle tego typu: http://www.fazer600....io-black600.jpg bez tej szybki z przodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fazi na a2 nie da rady.

Popatrz na xt660, do twoich wymagań będzie idealna, a i jest to dość wysoki motocykl także będzie ci wygodnie.


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to nie jest enduro? A z tym Fazerem to chodzilo mi raczej o wylgad motocykla jaki mi odpowiada a nie o konkretny motocykl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xt 660x lub r to według mnie najlepsze motocykle na a2.

Są ekonomiczne, bezawaryjne, wygodne, można zjechać z asfaltu, można jechać w dalszą trasę. Mi osobiście się one bardzo podobają i nie zmienię zdania żeby na a2 można było znaleźć coś lepszego


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ;p wiec nic innego bys nie polecil(bo ten nie przypomina za bardzi tego typu co mi sie podoba)? a jak wyglada sytuacja z nimi cenowo?

Edited by mazurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytam o taki zdatny do jazdy ale skoro mowisz o tych serwisach to srednie ceny sa raczej powyzej tego co chcialem wydac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bandit 600 w wersji N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to ma byc motocykl na A2 a nie chce sie bawic w zduszanie mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To celuj w takiego, którego już ktoś wcześniej zdławił, sporo tego jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponad 80KM dla osoby bez doświadczenia może okazać się za dużo. Lepiej kupić coś słabszego i po roku sprzedać bez straty lub z minimalną, niż odrazu mocną maszynę. Poza tym zazwyczaj dopiero trzeci motocykl jest tym który zostaje na dłużej.


Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>SV650>FZS1000>Versys650

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie trzeci tylko Honda :P


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć :) Będę właśnie zdawał na kat. A2 na motocykl i w lutym lub marcu będę chciał kupić motocykl tylko tyle że mam dylemat bo cały czas przeglądam ogłoszenia z motocyklami i mam kilkanaście typów tych motocyklów ale nie wiem co wybrać.
Podam najpierw te typy:

Honda CBR 125 - Tą po 2007 roku z przodem ala CBR 600RR

 

Honda CBF 125

 

Honda NSR 125

 

Aprilia RS 125

Hyosun GT/GTR 125

Honda Rebel 125

Suzuki Marauder 125

 

 

Opcjonalnie:

Suzuki GS 500
Yamaha YBR 250

 

 

Na motocykl mogę wydać 5500 zł maks.
Ciuchy na motocykl też mam i doświadczenie też mam.
Jeżeli ktoś jeździł którymś z tych motocykli to prosił bym o jakąś opinie czy też czy warto kupić jakieś +/- sam dużo o nich czytałem ale mam mętlik w głowie i nie mogę sie zdecydować bo wszystkie są fajne i ciekawe.
Do czego będzie mi służył ten motocykl? Wygląda to mniej więcej tak :

50% - Turystyka - Prędkość przelotowa którą bym jeździł to tak myślę że do 100-110 ale to zależy od pogody bo czasami wystarczała by też ta 80 km/h :)
50% - Szybka jazda / Dynamiczna

 

I jeszcze takie pytanie jak widzicie ciuchy tekstylne na sportowym motocyklu? Bo sam takie posiadam a sportowe motocykle bardzo mi się podobają i chciałbym być ich posiadaczem. O RS 125 za dużo na internecie nie wyczytałem za to o NSR co nie co się dowiedziałem i dawał bym mu największe szanse ale nie doczytałem już i ich wadach (oprócz spalania). W tych NSR trzeba robić mieszanki czy nie? Bo podobno jest dozownik oleju? Następnie ex aequo Honda CBR 125/Honda CBF 125 ponieważ są tanie / mało palą / są mało awaryjne / są ładne i do tego można dorwać bardzo młode roczniki za nie dużą cene / dzwięk 4T ;) - Hyosung GT/GTR 125 / Honda Rebel 125 i Suzuki Marauder 125 i na końcu Aprilia RS 125. I na końcu YBR 250 i Suzuki GS 500 co do którego nie jestem przekonany mimo że wszyscy go tak polecają na A2.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędkość przelotowa którą bym jeździł to tak myślę że do 100-110

 

To w zasadzie skreśla wszystkie 125tki bo przy takiej prędkości to będzie pałowanie z manetką na full.

 

Skoro masz doświadczenie to bierz GS500. Fajną alternatywą będzie XJ600 (wersja S lub N, do wyboru) lub Bandit 600 (da się pewnie kupić zdławionego pod A2).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...