LORD VADER Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Wszystkie zammienniki do tego modeu będa podobne jakościowo i wystarczające , lepsza od nich będzie tylko fabryka ale nie za każdą cenę . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Krótkie pytanie czy są jakieś nominalne płytki zaworowe i jeśli są to jakiej grubości?W serwisówce nic nie ma na ten temat. Mogę ewentualnie mniej więcej przymierzyć stare i sprawdzić ale stare są pewnie wybite i też wymiaru nie trzymają.Słyszał ktoś kiedyś o dorabianiu takich płytek bo z ich dostępnością w PL jest ciężko, tanie nie są a kupować kilka rozmiarów to jest średni biznes.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob800 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Znam dobrego mechanika, który robił remont starego harleya mojego wujka jest z śląska,zabrza. Wujek wybrał go bo siedzi w tym od 15lat.Podam Ci numer 601 481 269. Masz jeszcze jego stronę http://www.e-motocykl.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Cześć,Mam pytanko, jak odtworzyć oryginalny lakier na silniku gs 850?Rozumiem że silniki były malowane, myślałem o szkiełkowaniu z połyskiem ale średnio to wygląda.Możecie polecić jakąś farbę odporną na temperaturę i benzyne? Czy jest jakaś technologia malowania czy tak jak wszyscy malują zostaje jedynie spray?Może jest jakiś zakład który znacie, możecie polecić i który zajmuje się stricte malowaniem silników? Wydaje mi się że równo położyć lakier w tylu żebrach bez zacieków to nie jest prosta sprawa. Przed malowaniem silnik trafi do sodowania. Drugie pytanie, z racji tego że nikt nie chciał otworzyć dołu silnika i sprawdzić co i jak, muszę to robić sam, jeżeli chodzi o pomiary na wale to należy sprawdzić luz "boczny" korbowodów za pomocą szczelinomierza oraz luz korbowodów na wale za pomocą czujnika zegarowego, zostaje jeszcze bicie wału które należy sprawdzić. Zalecenia serwisowe:Luz boczny: powinien się mieścić w 0.1-0.55mm Limit: 1.0mmLuz korbowodu na wale: Limit 0.08mmBicie wału: 0,05mm Szukam odpowiedniego czujnika zegarowego, możecie coś polecić? Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/czujnik-zegarowy-0-10mm-statyw-60kg-super-cena-i4323141632.html Tylko zastanawia mnie czy dokładność 0,01mm jest wystarczająca, czujniki z dokładnością 0,001mm jest 3 razy droższy. Jeżeli jest jakiś mechanik w okolicach 100km od Krakowa i chciałby zająć się moim sprzętem - należy złożyć kompletnie nową górę silnika, wszystkie części mam już zamówione (oryginalne suzuki) po inspekcji dołu zamówię nowe części i będzie gotów do składania, chętnie oddam to w ręce mechanika który wie co robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 15 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2014 Zapytaj Piotra Dudka. Do Sosnowca nie masz daleko Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 16 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Dzięki za odpowiedź Zikowski.Rozmawiałem kilkukrotnie z Panem Piotrem Dudkiem ale jakoś ciężko się dogadać :laugh:Ktoś coś poradzi w sprawie farby lub czujnika zegarowego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Dzięki za odpowiedź Zikowski.Rozmawiałem kilkukrotnie z Panem Piotrem Dudkiem ale jakoś ciężko się dogadać :laugh:Ktoś coś poradzi w sprawie farby lub czujnika zegarowego? Jestem w trakcie spożywania obiadu i psujesz mi apetyt a zaraz wracam do dziupli składać kolejny silnik :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 29 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Silnik Rozebrany,Trochę zdjęć z rozbiórki - wygląda całkiem nieźle w środku przynajmniej tak mi się wydaje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Te silniki zawsze dobrze wygladaja bo w karterach zamiast panewek masz zamontowane lozyska toczne.Sprawdz luzy boczne korbowodow i stan sprzegiel klowych skrzyni, ale wydaje mi sie ze beda dobre, jako ze przesuwki wygladaja na nowe a nie jak u mnie z wyraznymi sladami zuzycia. Ogolnie dol silnika wyglada na malinowy.Czy widac jakies zuzycie na kole talerzowym / walku atakujacym dyfra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Te silniki zawsze dobrze wygladaja bo w karterach zamiast panewek masz zamontowane lozyska toczne.Sprawdz luzy boczne korbowodow i stan sprzegiel klowych skrzyni, ale wydaje mi sie ze beda dobre, jako ze przesuwki wygladaja na nowe a nie jak u mnie z wyraznymi sladami zuzycia. Ogolnie dol silnika wyglada na malinowy.Czy widac jakies zuzycie na kole talerzowym / walku atakujacym dyfra ?Adam Dziś będę wszystko mierzył to dam znać :) Części spływają powoli ale do końca lipca wszystko powinno być:)TŁOKI WKŁAD LAMPY PIERŚCIENIE ZAWORY SSĄCESZKLANKI ZAOWOROWE KOMPLET SPRĘŻYN ZAWOROWYCH PODKŁADKI POD ZAWORY STOŻKI USZCZELNIACZE VITON OPASKI NA PROWADNICE ZAWOROWE kupione niepotrzebnie bo okazało się że są w zestawie z nową głowicą ZAWORY WYDECHOWEPÓŁKSIĘŻYCE ZAWOROWE SWORZNIE DO TŁOKÓW TROCHĘ KABLINAPINACZ ROZRZĄDU KUPIONY OKAZYJNIE, W PL ok 1300zł więc kupiłem na wszelki wypadek GUMY POD BAK KOMPLET TARCZ SPRZĘGŁAKOMPLET USZCZELEK ŚWIECEDROBNICA DO GAŹNIKA EMBLEMATY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Pytanko - gdzie kupowałeś te części? Wygląda jakbyś wszystko dostał jedną paczką... jebaj? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Pytanko - gdzie kupowałeś te części? Wygląda jakbyś wszystko dostał jedną paczką... jebaj? Ebay, w kilku miejscach po prostu z wysyłką czekałem aż uzbiera się więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Wyczuwam dobry biznes albo szóste w totka bo zaraz cie to wyjdzie tyle co salonówka :D Prawdziwa restauracja bez piertolenia. :notworthy:Czy trzeci tłok od lewej nie jest z innej bajki ... ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 7 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2014 Wszystkie tłoki są okej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ortega Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 (edytowane) Wracając do tematu,Jutro wrzucę zdjęcia pociętego baku bo nie mam dziś jak ich zgrać z microSD. Tymczasem silnik po szkiełkowaniu w osłonie wodnej, z efektu jestem zadowolony struktura elegancka zostają różne raki i wżery ale motocykl swoje lata ma i nie zamierzam się ich pozbywać niech będzie widać na nim historię!Przypomnę jedynie że blok cylindrów i głowicę mam fabrycznie nową co da wam pogląd na skuteczność szkiełkowania w osłonie po prostu różnicę ciężko dostrzec i nie wiem czy jakbym nie wiedział że są nowe to zauważyłbym różnicę.Do rzeczy: Można śmiało porównać nowa góra vs. stary wyczyszczony dół silnika Musiałem wymienić pokrywę zaworów gdyż mój motocykl jest z 80 roku a nowa głowica po 82r. co za tym idzie zmienił się układ śrub by zażegnać problem z poceniem się uszczelki pod pokrywą głowicy. Pokrywa czeka na szkiełkowanie: Części: Tłoczki uszczelki do hamulców - komplet Łożysko na wał - boczne Nowe sitko na pompę oleju: Trochę drobnicy do hamulców Emblematy na boczki: Emblematy na bak: Jedna membrana w gaźniku była przetarta więc musiałem wymienić wszystkie - na szczęście udało mi się kupić tanio w USA ale okazja to to nie była :/ Oryginalne MikkuniJakby ktoś chciał kupić używki to mam do sprzedania 3 i jedną nową firmy tourmax Również jedna sprężyna w gaźniku była krótsza od pozostałych = wymieniłem także komplet by te stare nie odstawały od nowej ze względu na zmęczenie materiału: Moje oczko w głowie czyli brelok z epoki ! Chromowana pokrywa rozrusznika: Ślizg rozrządu, wymieniłem komplet napinacz udało mi się kupić poprzednio za 30 funtów normalnie ok 200 dolarów, więc teraz dokupiłem ślizg Dekle airboxa, taniej kupić nowe niż chromować stare Kolektory gumowe od airboxa do gaźnika stare były już tak twarde i sztywne że ciężko je było założyć: Lampa jako jedna z istotnych części mojego projektu będzie pochodzić od suzuki gs 850 wersji GL, po prostu jest cała chromowana i okrągła i mi się podoba od początku chciałem by motocykl miał oryginalną lampę.Kupiłem wszystkie części do tej lampy od wkładu do czaszy poprzez wszystkie najdrobniejsze śrubki, wszystko nówka oryginał suzuki i całość kosztowała ok 100 dolarów wiec taniej niż akcesoryjna: Czasza lampy: Trochę więcej części od lampy - wszystkich nie wrzucam bo jest ich ok. 30. I mnóstwo drobnicy do ramy, hamulców, elektryki, etc. ok 100 elemtów Pozdrawiam Edytowane 18 Stycznia 2015 przez ortega Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.