Jump to content

Brak charakterystycznego "patataj patataj " na wolnych obrotach dla silnika Evo 1340. Przyczyny ???


Recommended Posts

Witam wszystkich...Darek Warmia - Mazury się kłania :)

 

Mam pytanie...jakie mogą być przyczyny takiego beznadziejnego "gadania" na wolnych obrotach mojego Evo 1340 ???

 

Link do filmików :

 

 

 

 

- moduł zapłonowy jest oryginalny

- świece ma oryginalne HD do Evo

- gaznik ma założony S&S Super E

- ma sportowy wałek rozrządu ( może tu pies pogrzebany :(

- nie "ciągnie lewego" powietrza

 

Mocy mu nie brakuje ładnie się wkręca na obroty ale ten...sound :(

 

Słyszałem , że powodów może być wiele ale...każda uwaga cenna !!!

 

Od czego zacząć...

Witam...tak to wygląda teraz...na zimnym silniku, wałku "N" i rozdzielonym wydechu.

W realu...basów nie brakuje :)

Jeszcze spróbuję na niższych obrotach

 

Edited by Darek Warmia-Mazury
Link to comment
Share on other sites

Darek obroty to nie wszystko, wydech też jest istotny.

Jeździłem teraz fatboyem z 1995 cały kit na mikuni, fajna sprawa, ssanko po chwili chowamy i tyka dalej, znaczy trzęsie :biggrin:, zgasisz na chwile i nie trzeba wspomagać ssaniem, co prawda trzymając gaźnik w ręku, toż to ohyda jest, obciosany klocek który działa znakomicie. Miał screamin eagle pierwsze, obroty zrobione na słuch, pi razy drzwi 600 -650 słuchaj, bajka ;)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Mnie nauczono wsluchiwać się w dźwięk silnika podczas regulacji gaźników, ale to w japońcach. Nie odgłosy mechaniczne silnika czy coś tylko "ciąg" z wydechu. Bo rzędową czwórkę trudno dostroić bo nigdy nie wiesz który garnek kuleje. No i z nawyku przy regulowaniu mojego Evo ostatnio, też wsłuchiwałem się w dźwięk i ton z wydechu, dostroiłem najlepiej jak się dało. No i źle. Bo w Haksie nie można się tym sugerować. Im dalej od ideału tym lepiej, wtedy Harry chodzi tak jak powinien i jeździ jak aksamit. Znowu logika nie sprawdza się w HD. :biggrin: A tak się produkowałem nad tym składem mieszanki, podczas pracy silnika regulowałem i wsłuchiwałem się, wczuwałem w pracę. No i co? A no chodzi równo i zdecydowanie. Czyli źle. Bo powinien chodzić tak że co 2 obroty wału zastanawia się w którą stronę się kręcić czy może zgasnąć już. A mój pali od strzału, wręcz od ćwierć obrotu wału. Naciskam guzik i już chodzi, zanim zdążę palec zdjąć z guzika. Zaś w wolnej chwili "rozreguluję" swojego i zobaczę co wtedy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

to teraz ja filmik wrzucam ;)

owszem - 100% dzwięku nie uzyskałem , ale chcę pokazać ,ze na ostrym wałku się da

silnik gorący

wydech rozdzielony , rura tylnego pozostała jako ozdoba

andrews ev 3 (najbardziej zbliżony parametrami do ev27)

mikuni 42

crane fireball hi4e single fire

 

http://www.youtube.com/watch?v=aIfMM5UJMFc

Edited by jery30
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Witam...tak to wygląda teraz...na zimnym silniku, wałku "N" i rozdzielonym wydechu.

W realu...basów nie brakuje :)

Jeszcze spróbuję na niższych obrotach

 

 

Witam...ostatnio skończył mi się voes i nie jestem do końca pewny oryginalnego modułu zapłonowego ...tak sobie pomyślałem , że może spróbować wstawić zapłon Dyna S. Pozostać na oryginalnej cewce.( dual fire )

 

 

Reszta to :

- świece oryginalne HD do Evo

- przewody zapłonowe Accel

- gaźnik S&S Super E

- filtr powietrza RSD Venturi

- wałek rozrządu oryginał " N "

- puste rozdzielone wydechy SuperTrapp 3 Fishtail

- założone strumienice do kolektora wydechowego

 

Czy ma ktoś doświadczenie z takim zestawem ? (ewentualnie podobnym ). Jak Dyna S współpracuje z takim wałkiem , gaźnikiem w Evo 1340 ??? itp.

Głównie boję się utraty dźwięku Evo .

Edited by Darek Warmia-Mazury
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nooo i...ostatecznie ( mam nadzieję :) ) zostało na Gaźniku Mikuni HSR 42 i zapłonie Dynatek Dyna S Dual Fire. Po wstępnych próbach jest ok !!! Jak zdążę to jeszcze w tym roku wrzucę jakiś filmik jak to teraz pracuje a póki co...Zdrowych Wesołych Świąt i do miłego na drodze :)

 

Pozdrawiam...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tak jak wyżej nie mam jeszcze filmiku z moim nowym sound...przyjdzie czas to wrzucę :) a póki co to daję link do ...od 2.20 minuty według mnie super sound i ta arytmia charakterystyczna dla Evo dla wałka "N"

 

 

Pozdrawiam... :)

Edited by Darek Warmia-Mazury
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witajcie. Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu jak można . A więc kupiłem niedawno sportstera 883 z 2006 roku na gazniku i jakby to powiedzieć ,jego praca mnie nie zadowala . Mam nieseryjne wydechy w&h i zmieniony filtr powietrza , ponadto jeting gaźnika ( dusza główna 180 , wolnych obrotów 44 ). Próbowałem różnych nastawow składu mieszanki ale w żaden sposób nie mogę uzyskać tego dźwięku który powinien robić harley "patataj". Co trzeba zrobić koledzy żeby grał jak należy ? Na youtube znalazłem kilka filmików i wiem ze da się to zrobić ze sportem też. Pozdrawiam Lukasz . 20140211_171540_zps4cbe0b42.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

az milo sluchac, p Robercie J. diablu duszyczke bym sprzedal zeby moja Dyna tak chodzila,,,ponizej 1100odr na biegu jaowym nie spada,;(

z głowicami screamin eagle i gazniku Keihin cv,,

Sprzedaj tc i kup evo na gaźniku, będziesz miał o wiele lżejszą i przyjemniejszą dla ucha pracę silnika, bez zbędnego grzebania. Tak niskie obroty są skutkiem serii zabiegów, krótko mówiąc zostały wymuszone na nim, co nie jest do końca zgodne z jego chu..wą naturą

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

[...] Tak niskie obroty są skutkiem serii zabiegów, krótko mówiąc zostały wymuszone na nim, co nie jest do końca zgodne z jego chu..wą naturą

Dokładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Link to comment
Share on other sites

Guest starydziad

Witajcie. Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu jak można . A więc kupiłem niedawno sportstera 883 z 2006 roku na gazniku i jakby to powiedzieć ,jego praca mnie nie zadowala . Mam nieseryjne wydechy w&h i zmieniony filtr powietrza , ponadto jeting gaźnika ( dusza główna 180 , wolnych obrotów 44 ). Próbowałem różnych nastawow składu mieszanki ale w żaden sposób nie mogę uzyskać tego dźwięku który powinien robić harley "patataj". Co trzeba zrobić koledzy żeby grał jak należy ? Na youtube znalazłem kilka filmików i wiem ze da się to zrobić ze sportem też. Pozdrawiam Lukasz . 20140211_171540_zps4cbe0b42.jpg

Nowsze modele też się da ale czy warto- mój kolega mechanik wybił mi to z głowy, szczególnie że będzie kręcony na prawie 7000 rpm.

Te moje 1000 rpm na gorącym silniku jakoś mnie nie drażni :)

Edited by starydziad
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...