Adam M. Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Ogolna zasada jest ze dla ladnego dzwieku trzeba miec niski stopien sprezania dajacy lagodna prace silnika i wlasnie lagodne walki, czyli wykastrowane walki poprawia dzwiek. Czym wyzszy stopien sprezania i bardziej "sportowe" walki tym z dzwiekiem gorzej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek Warmia-Mazury Posted May 9, 2013 Author Share Posted May 9, 2013 (edited) Witam...no wałek jest bardzo łagodny jak to mówią "gliniany" :) typu "N" , sprężanie też oryginalne... wraz z modułem zapłonowym.Ale to jeszcze nie to... :( dostrajamy jeszcze gaźnik S&S Super E i chcemy rozdzielić tłumiki bo są 2 into 2 i prawie 80 % spalin wylatuje prawą stroną. Może to pomoże otrzymać super sound na wolnych obrotach. Edited May 9, 2013 by Darek Iława Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 Tak to bywa w 2w2. U mnie w seryjnym wydechu też większość idzie prawą stroną. Zatkam lewy to prawie nic się nie zmienia. Praw fizyki nie oszukamy, tylny garnek ma prostą drogą w prawy tłumik a w lewy ma ostry zakręt więc wszystko pójdzie na prawo. A z tymi wolnymi ciepło-zimno to u mnie też coś się pomieszało tej wiosny. Z 2 gaźników składałem 1 pożądny, bo tamten miał wydymany korpus wokół przepustnicy obrotowej. No i teraz na zimno strzał z guzika i jest "patataj" ale na ciepło jakoś zmienia się. Pokusiłem się nawet o wypranie filtra powietrza, gąbkowy UNI producent zaleca smarować tak jak filtry off-road i tak zrobiłem kiedyś, wczoraj wyprałem go i na sucho włożyłem no i jest lepiej. Ale nadal za bogato, bo na zimno silnik radzi sobie bez ssania całkiem dobrze. Będę z tym walczył wkrótce, moto zostawiłem w warsztacie co by mieć pod ręką i po godzinach grzebać, ale jak od rana walczę z motongami 6 dni w tygodniu to już brakuje chęci na dłubanie swojego po godzinach. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guti Posted May 18, 2013 Share Posted May 18, 2013 (edited) ev27 , wyraźne patataj ... :icon_mrgreen: , wyraźne patataj ... Edited May 18, 2013 by Guti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chorcio Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Ciekawe jak go wyregulowali na tym drugim filmiku , że ma takie fajne patataj patataj...... ;) Quote <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dolce vita Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Ciekawe jak go wyregulowali na tym drugim filmiku , że ma takie fajne patataj patataj...... ;)Myślę ,że to kwestia zestrojenia ciężaru i szerokości końskich laczków. I oczywiście niebagatelne znaczenie ma codzienne paliwko wierzchowca. :biggrin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted May 19, 2013 Share Posted May 19, 2013 Mój wciąga sporo siana a nie chce patatać jak ten z klipu. Raz w miesiącu dostaje worek siana z banku i jeszcze mu mało. :evil: Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NATHAN Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Obiecałem więc wrzucam filmik : Motor seria, wydechy SCREAMIN EAGLE 1 generacji, silnik zimny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek Warmia-Mazury Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 Suuuper maszyna :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NATHAN Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 (edited) Dzięki, Twój Heritage też :)Jakbym miał kasę to bym kupił sobie jeszcze Softa ale CUSTOMa takiego jak ma Fisu czyli FXSTC :)Jednak chciałbym uzyskać brzmienie na wolnych/pod obciążeniem podobne jak w Renegacie, jemu na wolnych specyficznie chodził silnik(słychać na filmikach) i pod obciążeniem też tak jakoś inaczej, słychać taki rezonans przy pewnych obrotach i jest wrażenie że sie sprzęgło ślizga :DI myśle że to głównie właśnie sprawa wałka, w drugiej kolejności dopiero być może innego gaźnika i wydechu.Inna sprawa że on miał wydechy całkiem odseparowane, a ja mam połączenie między nimi.Ale i tak za ten specyficzny klank na wolnych i ten specyficzny dźwięk pod obciążeniem raczej głównie odpowiada wałek, pytanie jaki to może być wałek :) Edited May 21, 2013 by NATHAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek Warmia-Mazury Posted May 22, 2013 Author Share Posted May 22, 2013 No a my (czytaj "Choppersi" z Iławy ) rozdzieliliśmy dzisiaj moje Supertrapp 2 : 2 i teraz mam...true duals :biggrin: Sound jest teraz bardziej głęboki , basowy przy większych prędkościach jest mniej uciążliwy dla ucha. Ładnie rozkłada,rozchodzi się na dwie strony Evoka. ...każdy gar gra sam... Teraz pod młotek idzie gaźnik S&S... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NATHAN Posted May 22, 2013 Share Posted May 22, 2013 Darek czyli po prostu już nie masz połączenia między wydechami ? :)Ja mam właśnie pytanie, po co jest to połączenie seryjnie, w softach chamsko na wierzchu rurą na wysokości filtra powietrza, a w dynach ukryta bardziej przy końcach rur, czy jest to po to żeby wyrównać ciśnienia między cylindrami ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek Warmia-Mazury Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Witam...wiesz co qurim to ładnie opisał w... wydechy w harleyach... musisz poszukać tam jest dłuższa rozmowa na ten temat. A ja mam teraz zaślepione połączenie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek Warmia-Mazury Posted May 24, 2013 Author Share Posted May 24, 2013 NATHAN znalazłem...- wydechy w harleyach - strona trzecia : Napisano sob, 02 paĽ 2010 - 14:46Cytat (piter [email protected] - 07:24) po WyświetlZastanawiam Się nad rozdziałem wydechu i pozbyciem Się Rury łączącej Oba wydechy.Jakie SA zalety Tego rozwiązania, jakie wady.Bo Moze nie nie warto sobie glowy Tym zajmować.Rzeczywiście o przepustnicy wydechu mogłeś nie nie słyszeć bo na Europejski Wynalazek.Główna Zaleta Tego bedzie ZMIANA Dźwięku - kazdy garnek gra "osobno" wtedy. Rura interferencyjna służy m.in. Temu ABY zmniejszać Cisnienie w danym kolektorze. Na takim systemie kazdy cylinder korzysta z dwóch układów wydechowych, tak jakby. Moment w niskich zakresach i Praca na wolnych obr. szczególnie na Zimno. Poza Tym wydechy współpracują wzajemnie i "wyciągają" spaliny z przeciwnego cylindra na zmianę. Układem 2w1 ma takie same działanie pomimo innej Konstrukcji, a jak wiadomo-2w1 do Pierwszego jeśli Krok chodzi o "wydajność". Usunięcie zwrotnicy `często nie nie powoduje wyraźnych, odczuwalnych zmian ale moze wpłynąć na Bilans cieplny silnika, szczególnie tylnego garnka i Drobny wzrost zużycia Paliwa. Zauważ ZE Sportowe motocykle Nigdy NIE MAJA takich cudów Jak "Zwrotnica", WSZYSTKO żart łączone w Jedność LuB 4W2 czyli odpowiednik 2w1. Pamietam ZE moja Dawna Suzuki GS400 miała "rozjazd" pod silnikiem, ale do Byl rzędowy podwójne i. Kolo sportowego motocykla Nigdy nawet NIE STAL. smile.gifUżytkownik qurim edytował dziesięć sob wiadomość, 02 paĽ 2010 - 14:48 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NATHAN Posted May 24, 2013 Share Posted May 24, 2013 Darek, dzięki wielkie ! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.