qurim Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 NATHAN - te obroty i tak jakoś wysokie jeszcz. Nie mam na mysli ssania na początku. Ale na oko/ucho to ze 1100RPM tam jest pod koniec klipu. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NATHAN Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 (edited) qurim, cholera możliwe, a to są wolne obroty i to na zimnym silniku, na ciepłym pewnie będą jeszcze wyższe, zrobię też filmik na ciepłym i wrzucę do oceny.Niby seryjnie na ramie mają być 1000-1050, a tu być może są jeszcze wyższe :/ nie wiem bo nie mam obrotka seryjnie, a nastawy są jeszcze hamerykańskie, nie ruszałem nic przy gaźniku. Edited May 25, 2013 by NATHAN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 Wiesz... takie obroty nie są złe, ale jak chcesz dźwięk Haksa to trzeba obniżyć. Byle nie za nisko. Ale tu trochę dużo masz żeby dźwięk odzyskać. No i strzał w skrzyni biegów przy zapinaniu jedynki czasami? 900-1000RPM nie szkodzi silnikowi a już fajnie brzmi wtedy, taki bardziej spokojny bieg niż zdyszany jak pies marki York po pogoni za (a raczej przed) kotem. Jak dasz za nisko to silnik będzie chciał wyskoczyć z ramy. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NATHAN Posted May 25, 2013 Share Posted May 25, 2013 No dokładnie, lubi mi strzelić jak zapne jedynke, co prawda po zmianie oleju i naciągu łańcucha mniej, ale zdarza się :)Właśnie chciałbym ustawić tak 900-1000, optymalnie około 950 było by git.Nie rajcuje mnie "patataj" i nie zamierzam schodzić niżej ;)A na pewno będzie jedynka lepiej wchodziła, a równocześnie silnikiem nie będzie jeszcze rzucać przy takich obrotach rzędu 950. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Jak będzie za nisko to biegi będą się kleić czyli ciężko będzie zapiąć cokolwiek na postoju na wolnych obrotach. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jery30 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 (edited) Dawno mnie tu nie było , dlatego z opóznieniem skorzystam z zaproszenia Darka i dodam troche swojej filozofi ;)Niedawno na allegro zobaczyłem wałek ev 27 ... teraz wiem już kogo ;) . Przyznam , ze byłem zaskoczony powodem sprzedazy, czyli przesiadką na seryjny - moim zdaniem to błąd .... ale każdy robi jak uważa ;) . I nie wierze, że nie ma różnicy w osiągach - jest i to duża .... oczywiście w tym przypadku na twą niekorzyść ;)Nr 1 to zmieniłbym gaznik na mikuni , ewentualnie oryg keihina , na prostym jak budowa cepa s&s nigdy nie będzie wolnych .Kolejna sprawa to w jakiej kondycji masz liftersy . U mnie np. po zmianie z ostrego crane na jeszcze ostrzejszy wałek ev3 (porównywalny z ev27) pogorszyły się wolne , ale wkrótce znalazłem przyczynę w liftersach . Oryginalne stare liftersy na wolnych nie dawały rady , zbyt gwałtowny skok krzywki pewnie je przymykał , a może tylko 1 był winowajcą , nie sprawdzałem tylko wymieniłem na nowe już z łożyskiem igiełkowym . .Po tym zabiegu motocykl uzyskał równe wolne w granicach 500 obr , poniżej mój akcesoryjny obrotomierz nie pokazuje , także - nie wiem , może i niżej schodzę .Na gorącym silniku jest zawsze gorzej , po prostu na bardzo wolnych i pod wpływem wysokiej temperatury benzyna dociera " bardzej odparowana" , ze tak to ujmę .Należy też pamiętać o ogólnej kondycji silnika czyli jaki mamy stopień spręzania na obydwu garach .Wydech to już odrębny temat , czym krótrze i mniejszej średnicy rury będą dawały mocniejszy dzwięk , w twym przypadku wystarczy tylko zamienić koncówki na mniej tłuste , takie o średnicy kolan i powinno być dobrze . Dodam ,ze moim zdaniem springerowskie kolana są najładniejsze i nie zmieniałbym na inne . Edited May 26, 2013 by jery30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek Warmia-Mazury Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 (edited) Dzięki za...trochę swojej filozofii...jery30 :) .Przyjrzymy się bliżej tym Lifters.Jak już wszystko będzie "po mojemu" to wrzucę filmik. Edited May 27, 2013 by Darek Warmia-Mazury Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 moje ścierwo na ohydnym twu twu tc (kijem przez szmate następnego tc nie rusze) ma takie patataj, następny tylko evoczek :)obrotomierz nie łapie impulsu poniżej 550 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NATHAN Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Jak na TC to i tak super, jakbym nie wiedział co masz to bym pomyślał że to EVO :biggrin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jery30 Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 Robercie J. - jestem pod wrażeniem :blink: . Pochwal się co tam na wsadzałeś ? Juz kilka tc zestroiłem do wolnych ale takiej równej pracy nigdy nie uzyskałem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 oj tam nic, nic nie ruszałem poza gaźnikiem i jakieś inne duperele, reszta to zasługa lekko podciętego stroiciela :Dno sąsiadowego winca to ja nie potrafię odmówić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guti Posted May 28, 2013 Share Posted May 28, 2013 (kijem przez szmate następnego tc nie rusze)nie no Robert , nie podoba Ci się ? Fajny nowoczesny taki ... ja tam każdego namawiam na TC .... więcej Evo będzie dla mnie :icon_mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jery30 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Właśnie o te "jakieś duperele " pytam ? ;)Jak schodzisz tak nisko to obowiązkowo wskażnik ciśnienia oleju zamontuj , na gorącym przy takich obrotach ciśnienia może już nie być , dlatego warto to kontrolować i podwyższać obroty jak zachodzi taka potrzeba . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Da sobie rade to nie panewki, tu nie ma aż takiego reżimu. Może myślałbym gdyby spadło poniżej 3-4 na gorącym, jak na razie nie mam się czym przejmować. Ams miał okazje pokazać że jest niezły. A te montowane wskaźniki to tak hmm..... one dla mnie są mniej lub więcej, a tylko Bóg raczy wiedzieć w którą stronę :laugh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
streng9 Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 A te montowane wskaźniki to tak hmm..... one dla mnie są mniej lub więcej, a tylko Bóg raczy wiedzieć w którą stronę :laugh:Też się obawiałem o dokładność wskazań, kiedy montowałem taki dodatkowy wskaźnik do swojego moto, ale porównałem jego wskazania ze wskazaniami na markowym, warsztatowym mierniku i jak się okazało wszystko jest O.K. - pokazywały dokładnie to samo :D Quote <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.