Darek Warmia-Mazury Opublikowano 16 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 (edytowane) Witam wszystkich...Darek Warmia - Mazury się kłania :) Mam pytanie...jakie mogą być przyczyny takiego beznadziejnego "gadania" na wolnych obrotach mojego Evo 1340 ??? Link do filmików : - moduł zapłonowy jest oryginalny- świece ma oryginalne HD do Evo- gaznik ma założony S&S Super E- ma sportowy wałek rozrządu ( może tu pies pogrzebany :(- nie "ciągnie lewego" powietrza Mocy mu nie brakuje ładnie się wkręca na obroty ale ten...sound :( Słyszałem , że powodów może być wiele ale...każda uwaga cenna !!! Od czego zacząć...Witam...tak to wygląda teraz...na zimnym silniku, wałku "N" i rozdzielonym wydechu.W realu...basów nie brakuje :)Jeszcze spróbuję na niższych obrotach Edytowane 16 Czerwca 2013 przez Darek Warmia-Mazury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2013 (edytowane) Darek obroty to nie wszystko, wydech też jest istotny.Jeździłem teraz fatboyem z 1995 cały kit na mikuni, fajna sprawa, ssanko po chwili chowamy i tyka dalej, znaczy trzęsie :biggrin:, zgasisz na chwile i nie trzeba wspomagać ssaniem, co prawda trzymając gaźnik w ręku, toż to ohyda jest, obciosany klocek który działa znakomicie. Miał screamin eagle pierwsze, obroty zrobione na słuch, pi razy drzwi 600 -650 słuchaj, bajka ;) Edytowane 16 Czerwca 2013 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Mnie nauczono wsluchiwać się w dźwięk silnika podczas regulacji gaźników, ale to w japońcach. Nie odgłosy mechaniczne silnika czy coś tylko "ciąg" z wydechu. Bo rzędową czwórkę trudno dostroić bo nigdy nie wiesz który garnek kuleje. No i z nawyku przy regulowaniu mojego Evo ostatnio, też wsłuchiwałem się w dźwięk i ton z wydechu, dostroiłem najlepiej jak się dało. No i źle. Bo w Haksie nie można się tym sugerować. Im dalej od ideału tym lepiej, wtedy Harry chodzi tak jak powinien i jeździ jak aksamit. Znowu logika nie sprawdza się w HD. :biggrin: A tak się produkowałem nad tym składem mieszanki, podczas pracy silnika regulowałem i wsłuchiwałem się, wczuwałem w pracę. No i co? A no chodzi równo i zdecydowanie. Czyli źle. Bo powinien chodzić tak że co 2 obroty wału zastanawia się w którą stronę się kręcić czy może zgasnąć już. A mój pali od strzału, wręcz od ćwierć obrotu wału. Naciskam guzik i już chodzi, zanim zdążę palec zdjąć z guzika. Zaś w wolnej chwili "rozreguluję" swojego i zobaczę co wtedy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 (edytowane) to teraz ja filmik wrzucam ;)owszem - 100% dzwięku nie uzyskałem , ale chcę pokazać ,ze na ostrym wałku się dasilnik gorącywydech rozdzielony , rura tylnego pozostała jako ozdobaandrews ev 3 (najbardziej zbliżony parametrami do ev27)mikuni 42crane fireball hi4e single fire http://www.youtube.com/watch?v=aIfMM5UJMFc Edytowane 18 Czerwca 2013 przez jery30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 Noo to się urodzaj na filmiki zrobił :) Wrzucajcie swoje !!! Dziękujemy...zapraszamy... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 13 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2013 (edytowane) Witam...tak to wygląda teraz...na zimnym silniku, wałku "N" i rozdzielonym wydechu.W realu...basów nie brakuje :)Jeszcze spróbuję na niższych obrotach Witam...ostatnio skończył mi się voes i nie jestem do końca pewny oryginalnego modułu zapłonowego ...tak sobie pomyślałem , że może spróbować wstawić zapłon Dyna S. Pozostać na oryginalnej cewce.( dual fire ) Reszta to :- świece oryginalne HD do Evo- przewody zapłonowe Accel- gaźnik S&S Super E- filtr powietrza RSD Venturi- wałek rozrządu oryginał " N "- puste rozdzielone wydechy SuperTrapp 3 Fishtail- założone strumienice do kolektora wydechowego Czy ma ktoś doświadczenie z takim zestawem ? (ewentualnie podobnym ). Jak Dyna S współpracuje z takim wałkiem , gaźnikiem w Evo 1340 ??? itp.Głównie boję się utraty dźwięku Evo . Edytowane 14 Października 2013 przez Darek Warmia-Mazury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Nooo i...ostatecznie ( mam nadzieję :) ) zostało na Gaźniku Mikuni HSR 42 i zapłonie Dynatek Dyna S Dual Fire. Po wstępnych próbach jest ok !!! Jak zdążę to jeszcze w tym roku wrzucę jakiś filmik jak to teraz pracuje a póki co...Zdrowych Wesołych Świąt i do miłego na drodze :) Pozdrawiam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mitra Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 (edytowane) No to może zapodaj patatajką. :) Edytowane 7 Lutego 2014 przez Mitra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 (edytowane) Tak jak wyżej nie mam jeszcze filmiku z moim nowym sound...przyjdzie czas to wrzucę :) a póki co to daję link do ...od 2.20 minuty według mnie super sound i ta arytmia charakterystyczna dla Evo dla wałka "N" Pozdrawiam... :) Edytowane 8 Lutego 2014 przez Darek Warmia-Mazury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 12 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Witajcie. Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu jak można . A więc kupiłem niedawno sportstera 883 z 2006 roku na gazniku i jakby to powiedzieć ,jego praca mnie nie zadowala . Mam nieseryjne wydechy w&h i zmieniony filtr powietrza , ponadto jeting gaźnika ( dusza główna 180 , wolnych obrotów 44 ). Próbowałem różnych nastawow składu mieszanki ale w żaden sposób nie mogę uzyskać tego dźwięku który powinien robić harley "patataj". Co trzeba zrobić koledzy żeby grał jak należy ? Na youtube znalazłem kilka filmików i wiem ze da się to zrobić ze sportem też. Pozdrawiam Lukasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekfxdl Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2014 az milo sluchac, p Robercie J. diablu duszyczke bym sprzedal zeby moja Dyna tak chodzila,,,ponizej 1100odr na biegu jaowym nie spada,;(z głowicami screamin eagle i gazniku Keihin cv,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) az milo sluchac, p Robercie J. diablu duszyczke bym sprzedal zeby moja Dyna tak chodzila,,,ponizej 1100odr na biegu jaowym nie spada,;(z głowicami screamin eagle i gazniku Keihin cv,,Sprzedaj tc i kup evo na gaźniku, będziesz miał o wiele lżejszą i przyjemniejszą dla ucha pracę silnika, bez zbędnego grzebania. Tak niskie obroty są skutkiem serii zabiegów, krótko mówiąc zostały wymuszone na nim, co nie jest do końca zgodne z jego chu..wą naturą Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 [...] Tak niskie obroty są skutkiem serii zabiegów, krótko mówiąc zostały wymuszone na nim, co nie jest do końca zgodne z jego chu..wą naturąDokładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość starydziad Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 (edytowane) Witajcie. Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu jak można . A więc kupiłem niedawno sportstera 883 z 2006 roku na gazniku i jakby to powiedzieć ,jego praca mnie nie zadowala . Mam nieseryjne wydechy w&h i zmieniony filtr powietrza , ponadto jeting gaźnika ( dusza główna 180 , wolnych obrotów 44 ). Próbowałem różnych nastawow składu mieszanki ale w żaden sposób nie mogę uzyskać tego dźwięku który powinien robić harley "patataj". Co trzeba zrobić koledzy żeby grał jak należy ? Na youtube znalazłem kilka filmików i wiem ze da się to zrobić ze sportem też. Pozdrawiam Lukasz . Nowsze modele też się da ale czy warto- mój kolega mechanik wybił mi to z głowy, szczególnie że będzie kręcony na prawie 7000 rpm. Te moje 1000 rpm na gorącym silniku jakoś mnie nie drażni :) Edytowane 11 Sierpnia 2014 przez starydziad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Nie rozumiem w czym problem, zamiencie swoje w miare nowe HD na EVO lub jeszcze lepiej na Shovela i bedzie patataj.Inne cuda tez beda :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.