Skocz do zawartości

Brak charakterystycznego "patataj patataj " na wolnych obrotach dla silnika Evo 1340. Przyczyny ???


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich...Darek Warmia - Mazury się kłania :)

 

Mam pytanie...jakie mogą być przyczyny takiego beznadziejnego "gadania" na wolnych obrotach mojego Evo 1340 ???

 

Link do filmików :

 

 

 

 

- moduł zapłonowy jest oryginalny

- świece ma oryginalne HD do Evo

- gaznik ma założony S&S Super E

- ma sportowy wałek rozrządu ( może tu pies pogrzebany :(

- nie "ciągnie lewego" powietrza

 

Mocy mu nie brakuje ładnie się wkręca na obroty ale ten...sound :(

 

Słyszałem , że powodów może być wiele ale...każda uwaga cenna !!!

 

Od czego zacząć...

Witam...tak to wygląda teraz...na zimnym silniku, wałku "N" i rozdzielonym wydechu.

W realu...basów nie brakuje :)

Jeszcze spróbuję na niższych obrotach

 

Edytowane przez Darek Warmia-Mazury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek obroty to nie wszystko, wydech też jest istotny.

Jeździłem teraz fatboyem z 1995 cały kit na mikuni, fajna sprawa, ssanko po chwili chowamy i tyka dalej, znaczy trzęsie :biggrin:, zgasisz na chwile i nie trzeba wspomagać ssaniem, co prawda trzymając gaźnik w ręku, toż to ohyda jest, obciosany klocek który działa znakomicie. Miał screamin eagle pierwsze, obroty zrobione na słuch, pi razy drzwi 600 -650 słuchaj, bajka ;)

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nauczono wsluchiwać się w dźwięk silnika podczas regulacji gaźników, ale to w japońcach. Nie odgłosy mechaniczne silnika czy coś tylko "ciąg" z wydechu. Bo rzędową czwórkę trudno dostroić bo nigdy nie wiesz który garnek kuleje. No i z nawyku przy regulowaniu mojego Evo ostatnio, też wsłuchiwałem się w dźwięk i ton z wydechu, dostroiłem najlepiej jak się dało. No i źle. Bo w Haksie nie można się tym sugerować. Im dalej od ideału tym lepiej, wtedy Harry chodzi tak jak powinien i jeździ jak aksamit. Znowu logika nie sprawdza się w HD. :biggrin: A tak się produkowałem nad tym składem mieszanki, podczas pracy silnika regulowałem i wsłuchiwałem się, wczuwałem w pracę. No i co? A no chodzi równo i zdecydowanie. Czyli źle. Bo powinien chodzić tak że co 2 obroty wału zastanawia się w którą stronę się kręcić czy może zgasnąć już. A mój pali od strzału, wręcz od ćwierć obrotu wału. Naciskam guzik i już chodzi, zanim zdążę palec zdjąć z guzika. Zaś w wolnej chwili "rozreguluję" swojego i zobaczę co wtedy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz ja filmik wrzucam ;)

owszem - 100% dzwięku nie uzyskałem , ale chcę pokazać ,ze na ostrym wałku się da

silnik gorący

wydech rozdzielony , rura tylnego pozostała jako ozdoba

andrews ev 3 (najbardziej zbliżony parametrami do ev27)

mikuni 42

crane fireball hi4e single fire

 

http://www.youtube.com/watch?v=aIfMM5UJMFc

Edytowane przez jery30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam...tak to wygląda teraz...na zimnym silniku, wałku "N" i rozdzielonym wydechu.

W realu...basów nie brakuje :)

Jeszcze spróbuję na niższych obrotach

 

 

Witam...ostatnio skończył mi się voes i nie jestem do końca pewny oryginalnego modułu zapłonowego ...tak sobie pomyślałem , że może spróbować wstawić zapłon Dyna S. Pozostać na oryginalnej cewce.( dual fire )

 

 

Reszta to :

- świece oryginalne HD do Evo

- przewody zapłonowe Accel

- gaźnik S&S Super E

- filtr powietrza RSD Venturi

- wałek rozrządu oryginał " N "

- puste rozdzielone wydechy SuperTrapp 3 Fishtail

- założone strumienice do kolektora wydechowego

 

Czy ma ktoś doświadczenie z takim zestawem ? (ewentualnie podobnym ). Jak Dyna S współpracuje z takim wałkiem , gaźnikiem w Evo 1340 ??? itp.

Głównie boję się utraty dźwięku Evo .

Edytowane przez Darek Warmia-Mazury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Nooo i...ostatecznie ( mam nadzieję :) ) zostało na Gaźniku Mikuni HSR 42 i zapłonie Dynatek Dyna S Dual Fire. Po wstępnych próbach jest ok !!! Jak zdążę to jeszcze w tym roku wrzucę jakiś filmik jak to teraz pracuje a póki co...Zdrowych Wesołych Świąt i do miłego na drodze :)

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tak jak wyżej nie mam jeszcze filmiku z moim nowym sound...przyjdzie czas to wrzucę :) a póki co to daję link do ...od 2.20 minuty według mnie super sound i ta arytmia charakterystyczna dla Evo dla wałka "N"

 

 

Pozdrawiam... :)

Edytowane przez Darek Warmia-Mazury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie. Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu jak można . A więc kupiłem niedawno sportstera 883 z 2006 roku na gazniku i jakby to powiedzieć ,jego praca mnie nie zadowala . Mam nieseryjne wydechy w&h i zmieniony filtr powietrza , ponadto jeting gaźnika ( dusza główna 180 , wolnych obrotów 44 ). Próbowałem różnych nastawow składu mieszanki ale w żaden sposób nie mogę uzyskać tego dźwięku który powinien robić harley "patataj". Co trzeba zrobić koledzy żeby grał jak należy ? Na youtube znalazłem kilka filmików i wiem ze da się to zrobić ze sportem też. Pozdrawiam Lukasz . 20140211_171540_zps4cbe0b42.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

az milo sluchac, p Robercie J. diablu duszyczke bym sprzedal zeby moja Dyna tak chodzila,,,ponizej 1100odr na biegu jaowym nie spada,;(

z głowicami screamin eagle i gazniku Keihin cv,,

Sprzedaj tc i kup evo na gaźniku, będziesz miał o wiele lżejszą i przyjemniejszą dla ucha pracę silnika, bez zbędnego grzebania. Tak niskie obroty są skutkiem serii zabiegów, krótko mówiąc zostały wymuszone na nim, co nie jest do końca zgodne z jego chu..wą naturą

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] Tak niskie obroty są skutkiem serii zabiegów, krótko mówiąc zostały wymuszone na nim, co nie jest do końca zgodne z jego chu..wą naturą

Dokładnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość starydziad

Witajcie. Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tu jak można . A więc kupiłem niedawno sportstera 883 z 2006 roku na gazniku i jakby to powiedzieć ,jego praca mnie nie zadowala . Mam nieseryjne wydechy w&h i zmieniony filtr powietrza , ponadto jeting gaźnika ( dusza główna 180 , wolnych obrotów 44 ). Próbowałem różnych nastawow składu mieszanki ale w żaden sposób nie mogę uzyskać tego dźwięku który powinien robić harley "patataj". Co trzeba zrobić koledzy żeby grał jak należy ? Na youtube znalazłem kilka filmików i wiem ze da się to zrobić ze sportem też. Pozdrawiam Lukasz . 20140211_171540_zps4cbe0b42.jpg

Nowsze modele też się da ale czy warto- mój kolega mechanik wybił mi to z głowy, szczególnie że będzie kręcony na prawie 7000 rpm.

Te moje 1000 rpm na gorącym silniku jakoś mnie nie drażni :)

Edytowane przez starydziad
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...