michal750 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) Motocykl nie jest mój , nie znam go ale wlaczymy z kumplem aby go zrobic. XJ dlugo stala nie jezdzona.Na wolnych obr chodzi ladnie, rowniutko i na 4 cylindry. Przy wkrecaniu na wyzsze obr prawdopodobnie chodzi na 4.Problem zaczyna sie w momencie ruszania czyli obciazenia silnika. Wtedy slychac wyraznie ze chodzi na 3 cyl i nie ma pelnej mocy.Do tej pory zrobilem:--zalane swieze paliwo-sprawdzony kranik-filtr-pompa paliwa-rozebrane gazniki i przeczyszczone dysze (nie rozbieralem gory gaznikow: membran i iglic)-synchro gaznikowWedlug mnie problem lezy w zasilaniu paliwem lub cos z elektryka. Tylko jak sprawdzic ktory gar kuleje w czasie jazdy? Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Zgasić, zatrzymać i sprawdzić temperaturę kolanek wydechowych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A świece wymienione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 A luzy zaworowe sprawdzone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Kolejny dzien walki i nowe wnioski.Iglice i membrany w gaznikach sprawdzone-wszystko w fabrycznym stanie, iglice w standardowych ustawieniach.Zmienilem swiece - bez zmian.Zaworów jeszcze nie ruszalem, slychac delikatne cykanie zaworow na zimnym a na rozgrzanym jest juz cicho. Zauwazylem ze wolno ruszajac i jadac spokojnie idzie ladnie na 4 cylindrach. Dopiero gdy mocno dodam gazu zaczyna perkotac jak traktor i idzie na 3 cylindrach, odpuszczam gaz i znow idzie na 4.Czyzby zly sklad mieszanki?Sprobuje nagrac film aby dokladniej naswietlic problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Tak z innej beczki - masz w ogóle filtr powietrza? Bo mam wrażenie że masz nieszczelny dolot i nie dławi go odpowiednio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Tak, sprawdzilem filtr. Jest czysty i suchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Może coś nie teges z modułem zapłonu? Albo czujnikiem przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Możesz spróbować zrobić tak jak mówi pan Piotr, przejechać chwilę pod obciążeniem i zobaczyć który z kolektorów jest zimniejszy. Ewentualnie jak będziesz wiedział który nie pali to zamienić miejscami cewki (odpowiednio zasilanie i podłączenie świec) i zobaczyć czy tym razem ten sam nie pali. Jak masz opcję, to podłączyć moduł od innej XJ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Tak zrobie. Mam kumpla, ktory ma 2 szt XJ i zamienie od niego cewki i modul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Tak zrobie. Mam kumpla, ktory ma 2 szt XJ i zamienie od niego cewki i modul. I to jest podstawowy błąd garażowych naprawiaczy.Zaraz wyjaśnię dlaczego.Nie ma możliwości sprawdzenia w garażu czy dana część jest sprawna w 100% wtedy należy ją wymienić na sprawną wymontowaną z jeżdżącego motocykla i to jest normalne ale wymieniamy TYLKO jedną część.Wymian kilku jednocześnie jest bezmyślnym działaniem ponieważ nawet jak silnik zacznie poprawnie pracować to i tak nie wiemy która z wymienionych była uszkodzona. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 I to jest podstawowy błąd garażowych naprawiaczy.Zaraz wyjaśnię dlaczego.Nie ma możliwości sprawdzenia w garażu czy dana część jest sprawna w 100% wtedy należy ją wymienić na sprawną wymontowaną z jeżdżącego motocykla i to jest normalne ale wymieniamy TYLKO jedną część.Wymian kilku jednocześnie jest bezmyślnym działaniem ponieważ nawet jak silnik zacznie poprawnie pracować to i tak nie wiemy która z wymienionych była uszkodzona.NieNie moja sprawa, ale gdzie kolega napisał że wymieni te części jednocześnie? Na ile go znam, zrobi to pojedynczo :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 NieNie moja sprawa, ale gdzie kolega napisał że wymieni te części jednocześnie? Na ile go znam, zrobi to pojedynczo :lalag:post #10a jak nie Twoja sprawa to się nie wtrącaj proszę Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) Panie Piotrze niech Pan nie lapie za slowka.Wiadomo ze nie wymienie 2 rzeczy na raz.Wszystko powoli i stopniowo. Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Panie Piotrze niech Pan nie lapie za slowka.Wiadomo ze nie wymienie 2 rzeczy na raz.Wszystko powoli i stopniowo.Wszystkiego można się spodziewać jeżeli 2 dni potrzebujesz na sprawdzenie temperatury kolanek :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.