bubel1443 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Z tymi luzami to mi chodziło o pracę silnika. A nie o kręcenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioło18 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 To jeśli chodzi o te stuki na zgaszonym. jutro go poskładam i dam filmik jak chodzi. chciałbym żebyście zwrócili uwagę na krzywki (są powycierane podobno ten model nie daje rady ze smarowaniem przy pałowaniu) chociaż gdyby to były one winne to znaczy że byłem głuchy przez cały poprzedni sezon a to z kolei kwalifikuje mnie do laryngologa :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 podobno ten model nie daje rady ze smarowaniem przy pałowaniu Toż to olejak, jeden z najbardziej odpornych na pałowanie silników jaki stworzyła ludzkość. czyżby ten dział był publikowany na GaduGadu?moderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dla lepszego efektu mogłeś użyć klucza bez grzechotki co by nie zakłócała dźwięku, dodatkowo wykręcić świece zapłonowe (chyba że już to zrobiłeś) i obracać wałem powolnym jednostajnym ruchem. Na filmiku wydaje się słychać ten stukot w momencie kiedy przestajesz kręcić wałem. Trzeba by wykluczyć podstawowe mechanizmy takie jak: napęd rozrusznika, sprzęgiełko rozrusznika (zespół wolnego koła), ewentualnie jeśli miałoby to dotyczyć układu rozrząd to można zdjąć wałki rozrządu (zawory zamknięte świece zapłonowe wykręcone), i ostrożnie pokręcić wałem bez nich, w tej sytuacji zostanie praktycznie sam układ korbowy tylko ze skrzynią biegów i wtedy sprawdzisz czy to właśnie od układu korbowego/tłoków idzie ten odgłos czy też pochodzi on od innego mechanizmu. Zdarza się również że przy zużytej gładzi cylindrowej, czy też zużyty tłok będzie się kołysał i obijał o ściany tulei cylindra zwłaszcza na zimnym silniku- ale taki stan powoduje jednocześnie np. zużycie/spalanie oleju, oraz spadek ciśnienia sprężania, po rozgrzaniu tłok się częściowo rozszerza przez co luz między tłokiem a cylindrem w jakimś stopniu się zmniejsza. Oczywiście podałem tylko przykładowe możliwości które mogą/ale nie muszą powodować te stuki. Po prostu trzeba sprawdzić i wykluczyć poszczególne mechanizmy aż znajdziesz ten właściwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioło18 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 ok temat do zamknięcia. stuki są ze sprzęgła a na chodzie stuka prawdopodobnie przez krzywki zjechane. puki co latam i szukam wałków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Same wałki nic nie dadzą, a może nawet stracisz silnik rzez montaż z innego egzemplarza. Potrzebujesz całą głowicę z kompletu z wałkami i mostkami. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Dlaczego? Jeśli tylko krzywki dostały a bieżnie są ok to w czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Qurim, kompletem musi byc glowica z mostkami, walki sa czescia zamienna.Co ci sie poberbolilo :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 (edytowane) Zdjąłem, wyciągnąłem, wcisnąłem, kur*a! To nie jest forum portalu Kozaczek albo Pomponik. To jest forum motocyklowe, więc piszemy po polsku poprawnie. Edytowane 10 Kwietnia 2013 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioło18 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 to znaczy że jeśli miałem 2 z polskiego to nie jestem godny konwersacji z wybitnymi umysłami jak Pan Panie Tomaszu? masz rację, nie jesteś godzien :biggrin:a propos - jest wiele edytorów tekstu które podkreślają błędy na czerwono i masz szanse poprawić przed edycją lub zainstaluj sobie przeglądarkę Firefox która ma słownik automatyczny :biggrin:moderator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 2 z polaka nikogo nie usprawiedliwia, wiem po sobie. Słownik jest dostępny dla wszystkich bez ograniczeń a przeglądarki mają funkcję poprawiania błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Qurim, kompletem musi byc glowica z mostkami, walki sa czescia zamienna.Co ci sie poberbolilo :). A właśnie że nie. :biggrin: Wrzuci używane śmieci nie wiadomo w jakim stanie i będzie jeszcze gorzej, stąd idea kompletu. Wiem że głowica z mostkami tylko w komplecie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Hehe myslalem o rozwiazaniu uzywana glowica, nowe walki :).Jak calosc uzywana to wiadomo ze komplet jest najbezpieczniejszym rozwiazaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zioło18 Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Co do przeglądarek to moja nie poprawiła tego błędu mimo włączonej auto poprawy.( może poprawia tylko ortograficzne a językowych już nie) A jeśli idzie o temat wałków i głowicy to w tym sezonie będę jeździł tak jak jest. Te krzywki to nie jest taka tragedia. Jeżeli po tym sezonie będzie gorzej to pewnie wymienię całą głowice na regulowaną śrubkami (kompletną z wałkami) od gsf 600 i przy okazji rozrząd się zmieni bo tam chyba inna długość jest. ale to jedynie przez następną zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.