wueska Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Janusz i to i to prawda handlarze są różni, ci którzy dłużej handlują złych sprzętów nie biorą, ci którzy dopiero wchodzą w temat kupują byle złom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 mam inne zdanie, sa tacy co kombinuja cale zycie i Ci ktorzy trzymaja sie zasad... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik2329 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Cieszy mnie to, ze duzo forumowiczow udziela sie w moim temacie, kazdy dodaje cos od siebie. Ale nikt mi jeszcze nie odpowiedzial jak sie prostuje poszczegolne elementy motocykla i na jakich maszynach to sie odbywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Cieszy mnie to, ze duzo forumowiczow udziela sie w moim temacie, kazdy dodaje cos od siebie. Ale nikt mi jeszcze nie odpowiedzial jak sie prostuje poszczegolne elementy motocykla i na jakich maszynach to sie odbywa. Prasy hydrauliczne czy odmiany / pochodne dotzer'a http://www.google.de/search?q=motorradrahmen+richten&hl=de&gbv=2&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HtpTUaXoLeWj4gSqkYDQDA&ved=0CAcQ_AUoAQ :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 No widzisz Bercik, dostałeś już odpowiedź od forumowego specjalisty od wszystkiego, a teraz proponuję uzupełnić profil i przywitać się w powitalni jeśli nie chcesz wyłapać bana. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 zmierzyć się da tylko skąd będziesz miał wymiary oryginalnej ramy fabrycznej ?równoległość rur teleskopowych to nie problemrozstaw osi także bez problemuustawienie kół w jednej osi - wystarczy pomyśleć i sprawdzićW starszych typach ram stalowych malowanych gołym okiem widać odpryski lakieru na spawachMam GSX 1100 z '89 a rama ze zdjęć jest z '91. W międzyczasie Suzuki wprowadziło wzmocnienia przykręcane, okalające silnik (są na zdjęciach). Oprócz tego rama jest identyczna, więc mam wzór. Zastanawiam się nad przekładką tylko ze względu na te wzmocnienia, bo jako taki ten moto z '89 jest sprawny. Chcę się zorientować w minimalnych kosztach czy jest sens pracować nad tą ramą, bo łatwo wyskoczyć ponad koszta prostej ramy z papierami. Jeżeli jest prosta, to mam spawacza co mi wspawa płytkę za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Cieszy mnie to, ze duzo forumowiczow udziela sie w moim temacie, kazdy dodaje cos od siebie. Ale nikt mi jeszcze nie odpowiedzial jak sie prostuje poszczegolne elementy motocykla i na jakich maszynach to sie odbywa.W niemieckim mieście Brunszwik (niedaleko Wolfsburga) jest fabryka takich maszyn. Wybierz się i zobacz. A tak w ogóle na co Ci ta wiedza? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 W niemieckim mieście Brunszwik (niedaleko Wolfsburga) jest fabryka takich maszyn. Wybierz się i zobacz. A tak w ogóle na co Ci ta wiedza?Może kolega podejmie się zbudowania ramy do prostowania w garażu? A co, każdemu wolno. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bercik2329 Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Niczego sie nie podejmuje :) Zainteresowalem sie tym tematem, poniewaz jest wiele firm naprawiajacych ramy, a nikt tego nie poleca. Dlatego zalozylem konto na tym forum, aby sie was zapytac z jakich maszyn te firmy korzystaja i jak to robia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Słuchaj nie dostaniesz odpowiedzi w prost, bo na tym to nie polega. Musisz sam kilka rzeczy zepsuć. Kup pręt długości 1m z St3 zakrzyw i próbuj prostować w końcu znajdziesz swój sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Niczego sie nie podejmuje :) Zainteresowalem sie tym tematem, poniewaz jest wiele firm naprawiajacych ramy, a nikt tego nie poleca. Dlatego zalozylem konto na tym forum, aby sie was zapytac z jakich maszyn te firmy korzystaja i jak to robia.Większość nie poleca z rozsądku (choć rozsądek jest nudny), bo po co dokładać jeszcze jedną niewiadomą czyhającą na nasze zdrowie na drodze. Wystarczy tych co są nieuniknione.Nikt nie prowadzi żadnych analiz czy motocykl, który miał wypadek miał również naprawianą ramę co otwiera pole do popisu prostującym oraz nie pozwoli zająć jednoznacznego stanowiska wielu z nas. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike.kir Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Myślicie, że da się to wyprostować? http://tablica.pl/oferta/honda-ntv-650-rewere-CID5-ID2rD3N.html#b468147fa6;r:;s:"wgniecenie na ramie nie ma zadnego negatywnego wplywu na prowadzenie" :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Myślicie, że da się to wyprostować? http://tablica.pl/of...468147fa6;r:;s:"wgniecenie na ramie nie ma zadnego negatywnego wplywu na prowadzenie" :banghead: Wszystko na swiecie da sie wyprostowac, pytanie tylko jakim nakladem pracy i kosztow. Ekonomiczniej bylo by po prostu zorganizowac sobie uzywana. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Myślicie, że da się to wyprostować? http://tablica.pl/of...468147fa6;r:;s:"wgniecenie na ramie nie ma zadnego negatywnego wplywu na prowadzenie" :banghead: Właściciel chce sprzedać wrak i coś musi napisać ale podejrzewam, że na piśmie tego nie da.Rzeźbiarze zrobią wszystko ale ten profil już stracił swoją wytrzymałość i nie pomoże mu nawet pozłocenie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Zgadza się wgniecenie jest zbyt rozległe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.