Niesmiertelny Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 To jeden 1:35 to na treningach naprawde rzadko jada, wiekszosc czasow na maksa to w okolicach 1:37 i to wlasnie z uwagi na to ze zdarzaja sie wolniejsi i wtedy ciezko dostac tak czysty tor zeby pojechac w granicach swojego rekordu i dotyczy to wszystkich i tych co maja rekord 1:35 i 1:40 .Z tym przezucaniem to tak naprawde i JAcek i Artur tak kombinuja zeby kazdy mogl w miare swobodnie polatac i dostosowuja limity w zaleznosci od sytuacji na torze wiec tego raczej bym sie nie czepial.Kiedys jak startowalo jeszcze duuuuuzo :) zawodnikow to tak latwo nie wyrzucali do A ,zeby wlasnie nie potrzebnie nie robic problemow tak naprawde szybkim zawodnikom ale jak frekwencja sie obnizyla to bez sensu jest zeby 6 chlopa latalo w jednej grupie .W grupie C fakt ze zawsze jest najciasniej ale zobaczcie jak tam ludzie jezdza ,wiekszosc to naprawde jest pierwszy czy drugi raz na torze i probuja sie ogarnac o co w tym wszystkim chodzi .Kiedys pojechal z nami kumpel ktory normalnie to po ulicy zapie**ala :) ale jak go wpuscilismy na tor to myslelismy ze od razu gdzies wyglebil bo nie moglismy sie go doczekac jak mierzylismy mu czas :) Wrocil o powiedzial ze to jest czyste szalenstwo i sie w to nie bawi :) Odnosnie grup to niestety tak jest ze najniebezpieczniejsza jest grupa C a potem B .Sam na poczatku jezdzac w grupie B (jak jeszcze tak szybko nie wyrzucali do A) mialem dwie gleby , jechalem za chlopem ktory dosyc juz jechal i nagle w srodku jednego z zakretow czlowiek sie ze*ral ze za szybko i zaczal hamowac ,efekt byl taki ze moto i dupa zbita :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Pierwszy raz, oczywiście grupa C, nie wiedziałem o co chodzi i wyjechałem ze wszystkimi i już drugi raz tego błędu nie popełnilem.Moja rada to za pierwszym razem chwilkę poczekać aż wszyscy się oddalą.W pierwszym winklu to była rzeź niewiniątek. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Ciekawe rady.Czyli warto starać się o to żeby wrzucili Cię do grupy A czyli w miarę szybko i bezpiecznie zrobić 1,45. ;) hehe :)Tak ogólnie ja chciałem pierwszy raz wyskoczyć w kwietniowym terminie ale chyba warto poczekać do majówki. Jak na pierwszy speedday w kwietniu wpadnie tylu chłopa po sezonie zimowym to strach tam stać w boksach, a co dopiero wjechać w DUŻĄ PATELE.:)Jeszcze jak będzie tylko +13 to w ogóle rzeźnia.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knave81 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 heja, zajrzyjcie na twojwyscig.pl , gdzie są opisane różne tory i imprezy - np. tu: http://twojwyscig.pl/opisy-torow Portal nowy i traktuje o amatorskim ściganiu. pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Wszyscy niesamowicie jaramy się Twoim nowym portalem, ale nie musisz w KAŻDYM topicu o nim pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Tak to już jest błędy zdarzają się wszystkim bez względu czy jadą 1.35 czy 2.21. W zeszłym roku miałem okazję za sprawą zakładu i chęci sprawdzenia jak szybko można poruszać się Multistradą po torze Poznań jeden Speed Day spędzić w grupie C i muszę przyznać, że nie było to wcale traumatyczne przeżycie - przynajmniej dla mnie. Z opowieści człowieka, który stał obok mnie a był w grupie C na Suzi GSXR1000 wyglądało to inaczej. Dlatego uważam (moje odczucia i opinia), że znacznie trudniej jest tym początkującym jechać z szybszymi niż tym szybkim z wolniejszymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 "Witam, Proszę poczekać jeszcze kilka dni; nasza strona wg zapewnień informatyka po świętach ma uzyskać pełną “gotowość bojową”. Jeśli we wtorek/środę nie będzie możliwości zarejestrowania grupy przez stronę www proszę o e-mail na ten adres i zrobimy to “na piechotę”. Cena będzie rzeczywiście na poziomie 900 zł od osoby. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt Jacek Molik - Speed-Day" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Już można się zapisywać przez stronę http://speedday.pl Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 ale nie grupowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Tak to już jest błędy zdarzają się wszystkim bez względu czy jadą 1.35 czy 2.21. W zeszłym roku miałem okazję za sprawą zakładu i chęci sprawdzenia jak szybko można poruszać się Multistradą po torze Poznań jeden Speed Day spędzić w grupie C i muszę przyznać, że nie było to wcale traumatyczne przeżycie - przynajmniej dla mnie. Z opowieści człowieka, który stał obok mnie a był w grupie C na Suzi GSXR1000 wyglądało to inaczej. Dlatego uważam (moje odczucia i opinia), że znacznie trudniej jest tym początkującym jechać z szybszymi niż tym szybkim z wolniejszymi.I jak Ci się jeździło Multistradą po torze? A dokładniej jak zachowuje się w winklach i dużo siły trzeba użyć żeby ją składać? Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Oczywiście MTS nie jest motocyklem stworzonym na tor ale mimo wszystko jeździ się nią po torze zaskakująco sprawnie i szybko, problemu ze składaniem w zakręty nie ma choć już szybkość przekładania motocykla z zakrętu w zakręt pozostawia sporo do życzenia. Z drugiej strony patrząc na konstrukcję MTS i jej wysokość można powiedzieć, że jest więcej niż dobrze - największym problemem jest bardzo szybkie i niebezpieczne przycierania podnóżkami o asfalt.Jeżeli chodzi o samą siłę jaką trzeba wkładać nie jest ona zbyt duża ale zapewne pozycja wyprostowana nie sprzyja szybkiemu składaniu się w zakręt.Trzeba też zaznaczyć, że seryjne opony Pirelli Scorpion Trail na torze nie sprawdzają się w ogóle szybo przegrzewają się i efekt jest taki jakby nie miały powietrza - pływają. Jeżeli jednak ktoś mnie zapyta czy MTS da się sprawnie i szybko poruszać po torze to odpowiedz będzie jasna. Da się i sprawnie i zaskakująco szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Dzięki. Chyba powoli choruję na Multi ale zakręty to podstawa. Z tymi podnóżkami wiem coś o tym - gdy po pewnym czasie wpada się we frustracje kiedy wiadomo, że można byłoby o wiele szybciej pokonać winkiel ale prześwitu nie ma... Coś za coś. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ja bym sie zapisał, ale brak mi jakos tego zadęcia forumowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 A jakaś epika ze śląska jest tutaj? Bo na tych naszych śląskich forach to ludzie się tylko umawiają, żeby pojechać czoperem do Rumuni, postać w korku pod Częstochową, albo najebać na jakimś beznadziejnym zlocie. Wszyscy ściganci się pochowali :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 kivi nie marudź :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.