Skocz do zawartości

SPEED DAY 2013


Niesmiertelny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To jeden 1:35 to na treningach naprawde rzadko jada, wiekszosc czasow na maksa to w okolicach 1:37 i to wlasnie z uwagi na to ze zdarzaja sie wolniejsi i wtedy ciezko dostac tak czysty tor zeby pojechac w granicach swojego rekordu i dotyczy to wszystkich i tych co maja rekord 1:35 i 1:40 .

Z tym przezucaniem to tak naprawde i JAcek i Artur tak kombinuja zeby kazdy mogl w miare swobodnie polatac i dostosowuja limity w zaleznosci od sytuacji na torze wiec tego raczej bym sie nie czepial.

Kiedys jak startowalo jeszcze duuuuuzo :) zawodnikow to tak latwo nie wyrzucali do A ,zeby wlasnie nie potrzebnie nie robic problemow tak naprawde szybkim zawodnikom ale jak frekwencja sie obnizyla to bez sensu jest zeby 6 chlopa latalo w jednej grupie .

W grupie C fakt ze zawsze jest najciasniej ale zobaczcie jak tam ludzie jezdza ,wiekszosc to naprawde jest pierwszy czy drugi raz na torze i probuja sie ogarnac o co w tym wszystkim chodzi .

Kiedys pojechal z nami kumpel ktory normalnie to po ulicy zapie**ala :) ale jak go wpuscilismy na tor to myslelismy ze od razu gdzies wyglebil bo nie moglismy sie go doczekac jak mierzylismy mu czas :) Wrocil o powiedzial ze to jest czyste szalenstwo i sie w to nie bawi :)

 

Odnosnie grup to niestety tak jest ze najniebezpieczniejsza jest grupa C a potem B .Sam na poczatku jezdzac w grupie B (jak jeszcze tak szybko nie wyrzucali do A) mialem dwie gleby , jechalem za chlopem ktory dosyc juz jechal i nagle w srodku jednego z zakretow czlowiek sie ze*ral ze za szybko i zaczal hamowac ,efekt byl taki ze moto i dupa zbita :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz, oczywiście grupa C, nie wiedziałem o co chodzi i wyjechałem ze wszystkimi i już drugi raz tego błędu nie popełnilem.

Moja rada to za pierwszym razem chwilkę poczekać aż wszyscy się oddalą.

W pierwszym winklu to była rzeź niewiniątek.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe rady.

Czyli warto starać się o to żeby wrzucili Cię do grupy A czyli w miarę szybko i bezpiecznie zrobić 1,45. ;) hehe :)

Tak ogólnie ja chciałem pierwszy raz wyskoczyć w kwietniowym terminie ale chyba warto poczekać do majówki. Jak na pierwszy speedday w kwietniu wpadnie tylu chłopa po sezonie zimowym to strach tam stać w boksach, a co dopiero wjechać w DUŻĄ PATELE.:)

Jeszcze jak będzie tylko +13 to w ogóle rzeźnia.:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest błędy zdarzają się wszystkim bez względu czy jadą 1.35 czy 2.21.

 

W zeszłym roku miałem okazję za sprawą zakładu i chęci sprawdzenia jak szybko można poruszać się Multistradą po torze Poznań jeden Speed Day spędzić w grupie C i muszę przyznać, że nie było to wcale traumatyczne przeżycie - przynajmniej dla mnie. Z opowieści człowieka, który stał obok mnie a był w grupie C na Suzi GSXR1000 wyglądało to inaczej.

 

Dlatego uważam (moje odczucia i opinia), że znacznie trudniej jest tym początkującym jechać z szybszymi niż tym szybkim z wolniejszymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Witam,

 

Proszę poczekać jeszcze kilka dni; nasza strona wg zapewnień informatyka po świętach ma uzyskać pełną “gotowość bojową”.

 

Jeśli we wtorek/środę nie będzie możliwości zarejestrowania grupy przez stronę www proszę o e-mail na ten adres i zrobimy to “na piechotę”.

 

Cena będzie rzeczywiście na poziomie 900 zł od osoby.

 

Pozdrawiam i życzę wesołych świąt

 

Jacek Molik - Speed-Day"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to już jest błędy zdarzają się wszystkim bez względu czy jadą 1.35 czy 2.21.

 

W zeszłym roku miałem okazję za sprawą zakładu i chęci sprawdzenia jak szybko można poruszać się Multistradą po torze Poznań jeden Speed Day spędzić w grupie C i muszę przyznać, że nie było to wcale traumatyczne przeżycie - przynajmniej dla mnie. Z opowieści człowieka, który stał obok mnie a był w grupie C na Suzi GSXR1000 wyglądało to inaczej.

 

Dlatego uważam (moje odczucia i opinia), że znacznie trudniej jest tym początkującym jechać z szybszymi niż tym szybkim z wolniejszymi.

I jak Ci się jeździło Multistradą po torze? A dokładniej jak zachowuje się w winklach i dużo siły trzeba użyć żeby ją składać?

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście MTS nie jest motocyklem stworzonym na tor ale mimo wszystko jeździ się nią po torze zaskakująco sprawnie i szybko, problemu ze składaniem w zakręty nie ma choć już szybkość przekładania motocykla z zakrętu w zakręt pozostawia sporo do życzenia.

 

Z drugiej strony patrząc na konstrukcję MTS i jej wysokość można powiedzieć, że jest więcej niż dobrze - największym problemem jest bardzo szybkie i niebezpieczne przycierania podnóżkami o asfalt.

Jeżeli chodzi o samą siłę jaką trzeba wkładać nie jest ona zbyt duża ale zapewne pozycja wyprostowana nie sprzyja szybkiemu składaniu się w zakręt.

Trzeba też zaznaczyć, że seryjne opony Pirelli Scorpion Trail na torze nie sprawdzają się w ogóle szybo przegrzewają się i efekt jest taki jakby nie miały powietrza - pływają.

 

Jeżeli jednak ktoś mnie zapyta czy MTS da się sprawnie i szybko poruszać po torze to odpowiedz będzie jasna. Da się i sprawnie i zaskakująco szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Chyba powoli choruję na Multi ale zakręty to podstawa.

 

Z tymi podnóżkami wiem coś o tym - gdy po pewnym czasie wpada się we frustracje kiedy wiadomo, że można byłoby o wiele szybciej pokonać winkiel ale prześwitu nie ma... Coś za coś.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakaś epika ze śląska jest tutaj? Bo na tych naszych śląskich forach to ludzie się tylko umawiają, żeby pojechać czoperem do Rumuni, postać w korku pod Częstochową, albo najebać na jakimś beznadziejnym zlocie. Wszyscy ściganci się pochowali :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...