Skocz do zawartości

Uklad silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Zanim dosiadłem Apki miałem tylko na chwile RSV więc nie zdązyłem odczuć hamowania silnikiem . Potem , po zakupie , gały mi wypadały bez użycia hebli , wystarczyło pokrętło zluzować a zwalnia jak GS500 przy porządnym dohamowaniu . Troche to wqrwiające ale i tak ją kocham :D

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dzisiaj jezdzilem to przyszlo mi na mysl, ze silnik w BMW chodzi jak R4 tyle tylko, ze z nie dzialajacymi dwoma garami :)

Dzwiek mi sie jego podoba. Ten silnik strasznie hamuje po odjeciu gazu.

R4 ktorymi ja jezdzilem ciagnely z samego dolu, poniewaz byly to silniki o duzej pojemnosci, momencie i sporego statka KM. Jednostki takie chodza zupelnie inaczej niz sportowe R4 O POJEMNOSCI 600 cc.

 

PS. To co napisalem o chinskich motocyklach, to wcale nie po to by dorgryzc Lefthandy, ten temat rozwine kiedys w dziale "Przy Piwie".

 

Pozdrawiam

Januszm

 

Staszek_s jesli bys sie zdecydowal na R 1200 GS, chetnie Ci pomoge w poszukiwaniach takiego sprzeta w UK.

Co prawda zbyt tanio nie bedzie, jesli sie chce kupic zadbany egzeplarz z malym przebiegiem, jednak bedzie to sprzet z historia i pewnym sprawdzonym pochodzeniem.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Janusz, będę pamiętał. Tylko ja się panicznie boję brytyjskiej rdzy na moto... P.S. Nigdy nie szukam taniej okazji, raczej odwrotnie, kupuję te najdroższe egzemplarze z danego rocznika, właśnie po to, aby trafić na zadbany.

Edytowane przez Staszek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to sobie myślę, że chyba to każdego "...indywidualistyczna.." sprawa, nie ma 2 takich samych osób na świecie i każdy postrzega jazdę danym typem silnika w inny spodsób, a to że mam pewne doświadczenie ( ponad 30 lat) w motocyklach, miałem/ jeździłem każdym typem silnika motocyklowego włącznie z Boss Hossem, nie oznacza, że to że skoro dla mnie L-2 Ducati jest the best, to inne typy silnika są dla drugiej osoby beee.

Inaczej jeździ się Ducati, inaczej BMW B-2, 4-cylindrówką i 6 cylindrówką...ot i cała filozofia..

B1250- wtrysk ma moment taki, że na ostatnim biegu spokojnie ciągnie i równo od 50 km/h do v-max, bez czkawek i zadławień, czy oznacza to że mi się podoba...nie, ponieważ to duża bambuła, na gumowych zawieszeniach i takiż hamulcach, jak japończyki to robią, że fajny motocykl tak można niedopracować- moje Paso LTD z 1987 ma lepsze hamulce i zawieszenia niż motocykl z 2007 roku...

I czy to oznacza, że dla Zenka - B 1250 nie jest wymarzonym motocyklem???

Jak puszczą śniegi i ogarniemy trochę motocykle, może sobie z kolegami zrobimy mały test: BMW 1150 ADV, kontra Stelvio 1200, kontra Multi 1200( ja to chyba na Multince, bo na reszcie nogami niesięgam hahahahhahahahaha)...

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie supermoto np KTM LC4, zobaczysz co to moment i moc na niskich obrotach

 

Te z roczników do 2000r będą ok ? Jestem zielony jeśli chodzi o KTM.

 

Coś mi się wydaje że to będzie drogi biznes. No chyba że XT wystarczy to ogarnąć sie uda. :)

Edytowane przez Żurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest duzy mit. Po prostu do PL sciaga sie te najtansze, najbardziej zaniedbane z duzymi przebiegami maszyny.

Tutaj sa tacy, ktorzy uzytkuja motocykle przez caly rok i potrafia np. dojezdzac do pracy codziennie po 50 mil w jedna strone i na urlopik jeszcze w turne po EU wyskocza. Wtedy takie maszyny pomimo dwoch lat maja przebiegi rzedu 40 000 mil. Po sprowadzeniu do Polski na liczniku widnieje 10 000 mil i w ten sposob rosnie legenda o zapuszczonych sprzetach z UK.

Poogladaj sobie maszyny uzywane od porzadnych dealerow:

 

http://www.fowlers.co.uk/ badz http://www.bathroadm...007/default.asp i http://www.ridersmotorcycles.com/

 

Jest rowniez druga, calkiem spora grupa uzytkownikow, ktora uzywa motocykli okazjonalnie, od nich sprzety po 5 latach maja po 5 000 mil i sa zazwyczaj niezle doposazone i wychuchane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te z roczników do 2000r będą ok ? Jestem zielony jeśli chodzi o KTM.

 

Coś mi się wydaje że to będzie drogi biznes. No chyba że XT wystarczy to ogarnąć sie uda. :)

Dobre będą, ma mega odejście od dołu i fantastycznie hamuje silnikiem :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi praca V2 się podoba. Jeśli oczywiście chodzi o dźwięk bo narazie żadnym nie miałem okazji dupska przewieźć.

 

Boxery dotykałem i objeździłem w K-750, fajny toto dźwięk ma ( surowy taki, ciężki), ale schemat odpalania nie dla mnie.

 

2T na dwóch garach jak narazie musi pozostać w garażu bo ma dożywocie u mnie, ale jeśli o kulture pracy chodzi to już dawno bym zakończył z nią przygodę.

 

R2 było fajne, zbierało się od niskich obr., no ale też zmuszony sprzedać byłem bo to nie to.

 

Singlem dużym nie jeździłem, jedynie DT'ką ale 125 to chyba ch*j nie duży singiel.

 

R4 to już w ogóle nie dla mnie (o ile mówimy o klasie 600), mułowate strasznie od dołu dopiero po podkręceniu manetą zaczynają jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mimo tego że jezdze już któryś sezon na V4 ( trzecia Honda VFR 750 ) ciągle mysle o zmianie jednak na czwórke w rzędzie. Niby każdy mówi o mocnym dole w układzie V itd. to jedyną rzeczą która przemawia za mna to dzwięk tego motocykla no i bezawaryjność jesli chodzi o konkretnie o VFR'ke.

 

Lewa

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Jawie zaczyna się na 5 i kończy na 15 :D tak więc różnicy mi nie zrobi. Nie chodzi tu że muszę moto trzymać, po prostu chcę, bo po kapitalce nie opłaca mi się sprzedawać. To tego sentyment dochodzi.

 

Ktoś chyba niedawno chwalił się, że kupił RD więc można by się podpytać o spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hashman, R2 2T są też japońskie więc to, że jeden zachowuje się jak trzoda na balu nie znaczy, że nie da się lepiej. Kiedyś chorowałem na RD250/350 ale plotka głosi, że spalanie zaczyna się od 7/100 i potrafi skoczyć do 11/100.

Moje 250 2T paliło od 11 w góre, więc na Twoim miejscu kupił bym sobie tą RD. Albo NSR500? :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...