Skocz do zawartości

Volvo V70 vs Audi A6


bonhart88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 13.03.2013 o 21:40, Domiiniika napisał:

Nie wiem, czy moja opinia się do czegoś przyda, ale na co dzień zajmuję się czytaniem różnych raportów dotyczących samochodów klasy premium, no i gdzie nie spojrzę, to zarówno nowe, jak i używane samochody Volvo mają niezłą przewagę nad Audi.

Za późno, żebym dała radę się o tym rozpisywać, ale jutro zedytuję ten post :)

Dominika, napisz w skrócie co te mądre głowy tam piszą w tych raportach, poczytamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem , poki byly czysto szwedzkie to nie ma wiekszego problemu - ale czysto szwedzkie to juz auta 15 letnie wiec wiadomo ze cos sie do roboty znajdzie , a jak po 2000 r udzialy wykupil ford - to volvo juz tylko bazuje na marce , a ford wklada do nich swoja fordowską lipe.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.03.2013 o 14:17, Nitomen napisał:

z tego co wiem , poki byly czysto szwedzkie to nie ma wiekszego problemu - ale czysto szwedzkie to juz auta 15 letnie wiec wiadomo ze cos sie do roboty znajdzie , a jak po 2000 r udzialy wykupil ford - to volvo juz tylko bazuje na marce , a ford wklada do nich swoja fordowską lipe.

Tak samo jest z Jaguarem X type... Fajne auto, ale nawet kluczyk ma Fordowski :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Posiadam dwa Volva, jedno S40 T4 i nie jest ono tak dobre jakościowo jak V70 I 2.5 TDI. V70 mam z 2000r, w pierwszej budzie, nie mam ani grama rdzy, cały wydech fabryczny z kwasa brak śladów korozji, żadnych awarii odkąd mam to auto czyli 2 lata, klima jest 2x wydajniesza od klimy w S40, możesz poukładać na podłodze jaja i ich nie rozbijesz, wyboje na ulicy nie robią na nim wrażenia, auto jest chyba pancerne, jak przygrzmociłem w suzuki swifta prawym przodem to mi tylko zarysował się lakier na zderzaku a kobita straciła całą tylną ćwiartkę swojego auta. Motor ma 140HP i 290Nm co daje wynik 10s/100km a na Słowacji przyprzepisowej jeździe spaliło 4L/100km. Obecnie jeździ tym autem żona i pali jej to w granicach 7L i poinformowałem ją że to auto zostanie u nas do śmierci technicznej. V70 nie jest równe V70, kumpel ma benzyne 120HP i tam wydech nie jest z kwasa, jeśli gdzieś gnije to znaczy że był tam dzwon i nasi tam już byli. Wiem że wahacze przednie często najbardziej obrywają ale nie jest to jakiś spory koszt. A S40 to europejczyk, lubi gnić gdzie nie gdzie, coś się zepsuje jedyny plus to że ostro zap..... Jak coś to pytać, chętnie odpowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 21.03.2013 o 14:17, Nitomen napisał:

z tego co wiem , poki byly czysto szwedzkie to nie ma wiekszego problemu - ale czysto szwedzkie to juz auta 15 letnie wiec wiadomo ze cos sie do roboty znajdzie , a jak po 2000 r udzialy wykupil ford - to volvo juz tylko bazuje na marce , a ford wklada do nich swoja fordowską lipe.

Idąc za Twoim tokiem myślenia to volvo było by dobre tylko do lat 50. Renault mocno współpracował z volvo juz w starszych modelach i nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych gamach to jak się nie mylę to wszystko było przeszczepem z renaulta. Miałem kiedyś 440 gl 1.7 z fabrycznym gazem. Silnik padł przy 300 tys. ale to z tego względu że od 200 do 300 tys śmigał na samym gazie....nawet przy odpalaniu w zimie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz gazowi nie rowny. Stare instalacje podtelnku butanu bywaja klopotliwe , auto jest mulaste , duzo pali i niszczy silnik..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 4.06.2013 o 05:05, Nitomen napisał:

Gaz gazowi nie rowny. Stare instalacje podtelnku butanu bywaja klopotliwe , auto jest mulaste , duzo pali i niszczy silnik..

A współczesne sekwencje nie niszczą? Mniej pali, płynniej chodzi ale silnik i tak dostaje swoje w d***.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...