Gość Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Nie wiem, czy moja opinia się do czegoś przyda, ale na co dzień zajmuję się czytaniem różnych raportów dotyczących samochodów klasy premium, no i gdzie nie spojrzę, to zarówno nowe, jak i używane samochody Volvo mają niezłą przewagę nad Audi.Za późno, żebym dała radę się o tym rozpisywać, ale jutro zedytuję ten post :)Dominika, napisz w skrócie co te mądre głowy tam piszą w tych raportach, poczytamy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 http://www.youtube.com/watch?v=vAeYJV5P0jk :biggrin: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Volvo to solidne auta ale z ich bezawaryjnością to więcej jest legendy niż prawdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 z tego co wiem , poki byly czysto szwedzkie to nie ma wiekszego problemu - ale czysto szwedzkie to juz auta 15 letnie wiec wiadomo ze cos sie do roboty znajdzie , a jak po 2000 r udzialy wykupil ford - to volvo juz tylko bazuje na marce , a ford wklada do nich swoja fordowską lipe. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 z tego co wiem , poki byly czysto szwedzkie to nie ma wiekszego problemu - ale czysto szwedzkie to juz auta 15 letnie wiec wiadomo ze cos sie do roboty znajdzie , a jak po 2000 r udzialy wykupil ford - to volvo juz tylko bazuje na marce , a ford wklada do nich swoja fordowską lipe.Tak samo jest z Jaguarem X type... Fajne auto, ale nawet kluczyk ma Fordowski :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 Posiadam dwa Volva, jedno S40 T4 i nie jest ono tak dobre jakościowo jak V70 I 2.5 TDI. V70 mam z 2000r, w pierwszej budzie, nie mam ani grama rdzy, cały wydech fabryczny z kwasa brak śladów korozji, żadnych awarii odkąd mam to auto czyli 2 lata, klima jest 2x wydajniesza od klimy w S40, możesz poukładać na podłodze jaja i ich nie rozbijesz, wyboje na ulicy nie robią na nim wrażenia, auto jest chyba pancerne, jak przygrzmociłem w suzuki swifta prawym przodem to mi tylko zarysował się lakier na zderzaku a kobita straciła całą tylną ćwiartkę swojego auta. Motor ma 140HP i 290Nm co daje wynik 10s/100km a na Słowacji przyprzepisowej jeździe spaliło 4L/100km. Obecnie jeździ tym autem żona i pali jej to w granicach 7L i poinformowałem ją że to auto zostanie u nas do śmierci technicznej. V70 nie jest równe V70, kumpel ma benzyne 120HP i tam wydech nie jest z kwasa, jeśli gdzieś gnije to znaczy że był tam dzwon i nasi tam już byli. Wiem że wahacze przednie często najbardziej obrywają ale nie jest to jakiś spory koszt. A S40 to europejczyk, lubi gnić gdzie nie gdzie, coś się zepsuje jedyny plus to że ostro zap..... Jak coś to pytać, chętnie odpowiem. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 S40 to nie jest volvo.Pierwsza seria to mitsubishi carisma z silnikami renault, druga seria to Ford Focus... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 1 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2013 A może Carisma to Volvo, nie mniej jednak silnik diesla pochodzi od Renault a benzynowe to już Volvo. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 z tego co wiem , poki byly czysto szwedzkie to nie ma wiekszego problemu - ale czysto szwedzkie to juz auta 15 letnie wiec wiadomo ze cos sie do roboty znajdzie , a jak po 2000 r udzialy wykupil ford - to volvo juz tylko bazuje na marce , a ford wklada do nich swoja fordowską lipe.Idąc za Twoim tokiem myślenia to volvo było by dobre tylko do lat 50. Renault mocno współpracował z volvo juz w starszych modelach i nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 Ta współpraca nigdy nie wyszła na dobre. Seria 340/440/v40 to zawsze bieda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 O i tu zaprzecze, silnik 1,7 l w Volvo 340 to jest porzadna maszyna od Renault. Normalnie eksploatowany bedzie dzialal az buda sie rozleci. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 2 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2013 W tych gamach to jak się nie mylę to wszystko było przeszczepem z renaulta. Miałem kiedyś 440 gl 1.7 z fabrycznym gazem. Silnik padł przy 300 tys. ale to z tego względu że od 200 do 300 tys śmigał na samym gazie....nawet przy odpalaniu w zimie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Gaz gazowi nie rowny. Stare instalacje podtelnku butanu bywaja klopotliwe , auto jest mulaste , duzo pali i niszczy silnik.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Gaz gazowi nie rowny. Stare instalacje podtelnku butanu bywaja klopotliwe , auto jest mulaste , duzo pali i niszczy silnik..A współczesne sekwencje nie niszczą? Mniej pali, płynniej chodzi ale silnik i tak dostaje swoje w d***. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dokładnie tak, jak pisze mati_mot.Szczególnie jak ktoś daje ostro w palnik, nie wytrzymują głowice (mam kilka takich przypadków w pracy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.