hacker33 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Dzwoniłem do motor-techu i Pan Woryna powiedział mi że mogę mu wysłać cylinder ale raczej go nie zjodełkuje tylko też zrobi lustro ponieważ nie ma na tyle twardej honownicy aby zarysować nikasil. Co do zeszklenia oleju to dzieje się to przy przegrzaniu silnika i stosowaniu słabej jakości olejów.I nie musi byc to powłoka równomierna na całej powierzchni cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Dzwoniłem do motor-techu i Pan Woryna powiedział mi że mogę mu wysłać cylinder ale raczej go nie zjodełkuje tylko też zrobi lustro ponieważ nie ma na tyle twardej honownicy aby zarysować nikasil. Co do zeszklenia oleju to dzieje się to przy przegrzaniu silnika i stosowaniu słabej jakości olejów.I nie musi byc to powłoka równomierna na całej powierzchni cylindra.Woryna zajmuje się typowo wstawianiem tulei więc może nie mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Dajcie proszę odpowiedzi na wszystkie pytania z mojego postu wyżej. Coś mnie wzięło i poszedłem sobie obejrzeć moją tuleję. Coś mi się w niej bardzo nie podoba. Wygląda tak jak by ta jodełka była zrobiona całkowicie w poprzek a nie pod kątem. Nie wiem czy to tak ma wyglądać ale jak dla mnie to sa poprzeczne wyrwy w tulei a nie jodełka. Obejrzyjcie to i się wypowiedzcie czy wszystko z nią ok. Zdjęcia tulei:http://imageshack.us...zaSxla7Nmd3W06g Edytowane 10 Stycznia 2013 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Tak wyglądała tuleja na całej długości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Są miejsca gdzie ma mniejsze lub większe wgłębienia ale ogólnie wygląda tak na całej długości. Co to kurde jest ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Wstaw zdj na forum bo mi wyskakuje komunikat że muszę się zarejestrować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 10 Stycznia 2013 przez Stigy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 powinno byc w jodłę, cos tu jest schrzanione cos ten majster leniwy, nawet nie chciało mu się dokładnie dopasowac tulei do kanału wydechowego, przecież cos takiego musi obnizac moc wyślij to do woryny, będziesz miał święty spokój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 No teraz nie mam wątpliwości że coś trzeba zrobić z tym. Szkoda tylko nowego Wossnera bo jak widzę te dziury w tulei to tłok na pewno też jest zjechany. 4 stówy w błoto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 No ty to masz grube przeboje z tym sprzętem, Módl się żeby ta naprawiana elektryka była w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Elektryka nie była naprawiana tylko sprawdzana. Wszystko powinno być ok. A przeboje mam o jakich jeszcze nie słyszałem. A najgorsze jest to że ja nie zrobiłem nic złego, zawsze ktoś inny coś spapra. Na to ostatecznie wychodzi. Ale nie poddałem się i może w końcu długie dni spędzone przy naprawianiu i szukaniu usterki się opłacą. A wychodzi na to że jest tak jak w twoim przypadku który kiedyś mi opisywałeś - błąd jest tam gdzie wszystko się zaczęło. W punkcie wyjścia bo od szlifu wszystko się zaczęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Jeśli faktycznie po zrobieniu tej tulei od nowa coś się zmieni to nie omieszkaj kontrolnie opier*lić tego kto to źle wykonał. Na reklamacje raczej nie ma co liczyć, bo było grzebane ale może pomyliłem przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Co było grzebane ? No właśnie tu myślę czy nie jechać z reklamacją. W przyszłym tygodniu wysyłam cylinder do motor techu. Więc się zastanawiam czy jest podstawa do reklamacji tego cylindra ? Mam szansę odzyskać kasę chociaż za szlif ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ujmę to tak, jeśli od szlifu do tej pory nic nie rozbierałeś ani nie oddawałeś do innego zakładu to wal jak w dym z reklamacją. A jeśli gość nie jest w stanie tego zrobić właściwie to powinien zwrócić pieniądze za usługę (za materiały raczej nie ale tutaj też nie powiem "na pewno").Jeśli będzie mówił, że nie ma żadnej gwary ani nic to zwyczajnie kłamie, zwłaszcza jeśli wszystko czego używał pochodzi z jego źródeł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stigy Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Pan Mostowy zachował się w porządku. Mimo że szlif był robiony chyba w Maju zeszłego roku to przypomniał sobie sprawę i zwrócił mi pieniądze za szlif. Przepraszał trzykrotnie. Wygląda na to że to może być źródło moich problemów. Cylinder pojechał dzisiaj do Katowic do Pana Woryny. Będzie pasowanie na nowym tłoku Wossnera chyba. Jeszcze rozważam meteora ale ze względu na rosnące ceny meteora a spadające wossnera to się przestaje opłacać. Ponadto proszę jeszcze przede wszystkim Pana Adama o odpowiedzi na pytania o: -plateau' finish. -ręcznym honowaniuhttp://www.ehow.com/...lazed-bore.html -Nigdzie nie mogę znaleźć wytłumaczenia co powoduje utratę kompresji w wypadku zglazowania. Nie rozumiem trochę tego zagadnienia bo wydaje się że resztki oleju jakby uszczelniają pierścień i cylinder. To gdzie przedostaje się ciśnienie ? Jak to się dzieje że po zglaowaniu silnik nie ma kompresji ? Ponad to prawie wszystkie informacje o glazingu dotyczą silników diesla. Nie znalazłem praktycznie nic o silnikach benzynowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.