Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hmm, pakiet kartridży ... z 1200 Euro poszło? Nie trzeba było spróbować kupić sprężyny + ewentualnie dodatkowo zaworki za ca. 300 Jurgów (tak strzelam)? Może byłoby ciut mniej pro, ale kto wie, może równie dobrze ..

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikor wlasnie rzecz w tym ze nie bylo to 1200 tylko duzo mniej ,poprostu grzech bylo nie brac :)

No ale co z tego jak nikt nie wie jak to ugryzc ,nasz przyjaciel mechanik wkoncu doszedl do wniosku ze trzeba odkrecic dolny odlew ,bo nie ma do czego przykrecic wkladu w srodku,ale tutaj niespodzianka , firma ktora tym sie zajmuje twierdzi ze w najnowszych konstrukcjach zdarza sie ze nie da sie tego odkrecic bez uszkodzenia ?! MUSIMY jeszcze uderzyc do dobrego mechanika z Hondy moze oni cos podpowiedza , no iczekamy na info z wloch od chlopakow z MUPO .

Katastrofa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chociaz chetne bym posluchal drugiej strony ,moze jakis dealer Power Commandera cos opowie ze swoje strony .

Jako ten, ktory oferuje, sprzedaje, instaluje i stroi wszystkie dostepne na polskim rynku moduly tuningowe pozwole sobie stwierdzic, ze:

 

1. PC ma dluzsza liste aplikacji w stosunku do RB (szczegolnie jesli chodzi o choppery i cruisery)

2. PC ma, przy podstawowych konfiguracjach, nizsza niz RB cene. Wynik jest jednak korzystny dla RB jesli porownamy ceny rozwiazan bardziej zaawansowanych - np. do motocykli 8-wtryskowych.

3. PCV jest mniejszy niz RB ale jesli dodac jakas dodatkowa funkcje to w PCV dochodzi dodatkowa skrzynka (SFM czy QEM). W RB wszystko jest w jednej obudowie.

 

Tyle przewag PC nad RB. Technicznie, technologicznie i funkcjonalnie RB jest o wiele bardziej zaawansowany i rozbudowany niz PC. Stawiam kufel z piana kazdemu kto przekona mnie, ze sie myle :)

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie zawieszeń polecam BFG Suspension. Piotrek MEGA ogarnia temat zawieszeń i ma dużo do powiedzenia w tej kwestii... Polecam przedzwonić/napisać (powołać się na mnie, bo to Kolega) i powinien rozwiać wszelkie kwestie :-)

Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?

Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimoto

http://moto.allegro....hp?us_id=681059

11111lyo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem parę różnych motocykli z zainstalowanym PC i powiem szczerze ze na ulicy nie odczulem zadnej różnicy. Szczegolnie np w nowszych i mocnych konstrukcjach typu gsxr 1000 K5. Największa różnice odczulem gdy w Hayabusie zmieniłem na pelen układ Akrapovica, , faktycznie moto zdecydowanie się odetkalo :)

Cala reszta to moim zdaniem na ulice zabieg czysto psychologiczny .

Smutne , ale prawdziwe :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Dzisiaj zrobiłem małe oględziny mojej pompy hamulcowej. Ogólnie hamulce są bardzo słabe, klamka po kilkukrotnym wciskaniu zapada się zawsze do manetki gazu. Po wciśnięciu i przytrzymaniu ciśnienie trzyma bo klamka się nie cofa więc wyeliminowałem ewentualny wyciek. Czy to jest możliwe że w tej mojej R1 2000 seryjna pompa jest tak słaba ? Czy wina leży po stronie pompy czy gdzieś indziej np. tłoczki, przewody ? Pytam bo nie wiem co zrobić i czy kupować coś innego. Czy większość pomp seryjnych, różnych marek motocykli pasują do siebie ? czy np. pompa od Suzuki K5 nie pasuje do Yamahy R1 2000 ? Na co zwracaj uwagę podczas ewentualnego zakupu ?

Chciałem wydać max 400zł ale w tej cenie znajdę raczej tylko 16-tki akcesoryjne są w przedziale 600zł + . Jak ktoś może pomóc w temacie i odpowiedzieć na te pytania to z góry dziękuję. Może ktoś z Was chce sprzedać coś co by mi pod pasowało.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz stalowe przewody hamulcowe?

 

Druga rzecz: możliwe, że obwód lekko zapowietrzony

Trzecia rzecz: jak płyn stary, to pewnie ma sporo wilgoci w sobie - zmień na świeży

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym roku płyn zmieniałem na nowy i układ był odpowietrzany, zaciski czyszczone oplot jest stalowy ale ja go nie zmieniałem nie wiem co to są za przewody.

heniek ten efekt jest na postoju przy nie zapalonym motorze to samo jest jak jedziesz. Kiedyś pisałem że stopień zużycia moich klocków jest niewielki i skuteczność hamowania też była mizerna np. przysłowiowej stopki tym motorem nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...