Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ok Panowie i Panie tamte koce pewnie poszły, a te co Heniek zapodał mają w opisie Rear: 180/55/17 190/50/17 190/55/17, czyli 200 Dunlop'owska odpada ?

Ma Ktoś jakiś fejsbukowy kontakt z MarcMarc'iem (na forum go dawno nie było). Na razie czekam może się coś pojawi na allegro ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Theodor to poszukaj i dawaj .

Sam jestem ciekawy jakie zalety ma Dynojet nad Rapid Bike'iem .

 

A tak w temacie akcesoriow to nie wiem czy wiecie ale u nas w Polsce nikt nie wie jak wymienic w przednim zawieszeniu typu BIG PISTON oryginalne cartridge na wyscigowe :)

Ciekawe co ?! :)

No chyba ze kogos znacie bo nasz mechanik obdzwonil wszystkich lacznie z tymi najbardziej znanymi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak w temacie akcesoriow to nie wiem czy wiecie ale u nas w Polsce nikt nie wie jak wymienic w przednim zawieszeniu typu BIG PISTON oryginalne cartridge na wyscigowe :)

Ciekawe co ?! :)

No chyba ze kogos znacie bo nasz mechanik obdzwonil wszystkich lacznie z tymi najbardziej znanymi :)

 

Hmmm ...

 

Sądzę, że to wynika z faktu, że BPF nie ma kartridży :) : http://cdn.rideapart.com/images/Showa_Big_Piston_Fork.jpg

 

Poszperaj Nieśmiertelny - to rozwiązanie z tego co wiem, nie nadaje się do zastosowań czysto wyścigowych i możesz sobie tam zmienić sprężyny, olej, chyba jakieś drobne mody ludzie robią, a jak idziesz dalej to trzeba to wymienić na kompletny przód innego typu.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się w widelcach BP nie ma kartrodży w popularnym tego słowa znaczeniu. Ich budowa bardziej przypomina tylne amortyzatory jednokomorowe. Można amortyzator modyfikować poprzez wymianę tłoka i setingu zaworowania wewnętrznego, ale nie poprzez wymianę gotowego wkładu.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kwestia użytej terminologii.

 

Widziałem też gdzieś kartridże montowane w widelcu BP, ale raczej była to całkowita przebudowa widelca. Po prostu stawał sie klasycznym widelcem kartridżowym z całkowitą rezygnacja z rozwiązania BP. Jedynie oryginalne rury były wykorzystane.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzylem slowa cartridge ale chodzi oczywiscie o caly srodek., faktycznie wyglada to troche inaczej niz zwykle wklady ale masz racje to sa zamienia w normalne cartridge.

Wklady zamowilismy w fabryce Mupo typowo do uzytku wyscigowego wiec informuje ze mozna ,jak by ktos chcial :)

W jednej ladze jest regulacja compresion w drugiej rebound.

Problem polega na tym jak zdemontowac srodek BP

Edytowane przez Niesmiertelny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele współczesnych zawieszeń UpsideDown ma Kartridże wkręcane od góry w materiał jarzma zacisku. Nie ma w ogóle od dołu śruby mocującej. Trzeba mieć specjalny klucz do odkręcania takiego kartridża od góry.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...