songoku Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Ja gdybym kupował jakąś świnię to na bank RB :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 A to przepraszam ,nie znam czlowieka ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Rapid Bike ;)Wiele czasu poświeciłem na ten temat i to jest moim zdaniem opcja najlepsza.U Michała wziąłem QS wraz ze strojeniem na hamowni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 A u ciebie nie bylo fabrycznie QS? Ja tez sie chyba skusze na tego Rapida ,bedzie juz tak wszystko po bozemu zestrojone ,Nie wiem jak jest w innych motocyklach ,moze to taka wada BMW :) ale podobno w BMW po wymianie ukladu wydechowego na pelny przelot mieszanka jest tak uboga ze ,powstaje zajebiscie duza temperatura ze szybko wypalaja sie gniazda zaworowe .I coz poczac ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 (edytowane) Obecnie poszukuję kocy, te warto (Tech7) ? Miał ktoś takie ?http://allegro.pl/koce-grzewcze-do-opon-tech7-i3967021243.html Edytowane 11 Lutego 2014 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 tu jeszcze masz dosyć tani0 - patrz ile się sprzedało na aukcji: http://www.ebay.pl/itm/Race-Tech-Tyre-Warmers-99-96-/161014441527 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Niesmiertelny w ZX10R nie ma fabrycznie QS. Ja po wymianie na przelot i zmianie filtra dokładnie to samo zaobserwowałem (mam wykresy z hamowni i badania spalin).Lekiem na to okazało się przeprogramowanie ECU w Piasinienginerring w IT(albo w V-Tech w Krk - choć ich nie polecam).Wada jest taka, że koszt spory. Ja i tak nie miałem wiekszego wyboru bo moja sztuka jest z US i była skastrowana z uwagi na normy głośności w USA.Kastracja była elektroniczna ( % otwarcia 2gich przepustnic i timing zapłonu) to dało się to prosto odblokować. Jak już odblokowywałem to poprosiłem o konkretne zmiany pod mój setup. Teraz jest GIT :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ma Ktoś na zbyciu koce ? Nie chce się Ktoś pozbyć ? Ewentualnie brać te http://allegro.pl/koce-grzewcze-biketek-nowe-bike-tek-i3966143402.html ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ebay to co wyżej, zaoszczędziłbym 100 zł(przesyłka 140 zł), a widzę że w Anglii te biketeki chodzą po tej samej cenie(tzn 750 by wyszło). Napisałem do Shermana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Ja Shermana już pytałem :D Szukaj używek na ebay. Do wychaczenia za 400-450zł z przesyłką ale trzeba mieć kogoś na miejscu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 jak chcesz naprawdę dobre to pogadaj z MarcMarc'iem ?(użył chyba z 1 raz)Ja mu w zeszłym roku ściągałem z USA zajebiste. Chyba ich raczej nie używa, może będzie chciał pogonić.Pewnie drożej niż to co pokazałeś, ale warto. otakieo --> http://www.motodracing.com/accessories.html#!/~/product/category=3778484&id=12343951 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 CIekawe informacje dla zainteresowanych o roznicach Power Commander vs Rapid Bike cytat : 4motoracing.plOdpowiedz na to pytanie nie jest prosta a juz na bank nie bedzie krotka. Moja ocena jest oczywscie subiektywna ale oparta na faktach. Do rzeczy:Zaczne od filozofii produktu: Rapid Bike to profesjonalne rozwiazanie dla wymagajacego klienta, produkowane przez firme zajmujaca sie chip-tuningiem i box-tuningiem niemal wszystkiego co ma silnik spalinowy. Dzial motocykli firmy Dimsport jest bardzo aktywny w sporcie i przy opracowywaniu najnowszych modulow wspolpracowal z LCR Honda MotoGP Team, w ktorym w owym czasie jedzil Randy de Puniet. Jak wiadomo najnowsze technologie opracowuje sie i tesuje w pierwszej kolejnosci w sporcie.Power Commander to ikona boxtuningu motocyklowego - jest najpopularniejsza marka, o nizszej cenie za ktora oferuje sie mniej i w nieco tanszej technologii. Produkt tzw. popularny. Pytanie tylko czy kupic cos znanego czy cos lepszego?Jeden z amerykanskich tunerow motocykli na pytanie klienta, ktory modul wybrac odpowiedzial: "Wez ktorykolwiek. Dopoki nie zestroisz silnika na hamowni jeden i drugi to wyrzucone pieniadze."I to jest w sumie streszczenie filozofii Rapid Bike: jesli robic tuning to porzadnie, tj. ze strojeniem. Rapid Bike nie udostepnia gotowych map wychodzac z zalozenia, ze mapa zrobiona np. w Ameryce Poludniowej na identycznym motocyklu, nawet z identycznym filtrem powietrza i wydechem, jest warta tyle co nic w Europie - inne sa standardy paliwa, inna jest tez charakterystyka powietrza. W zwiazku z tym kazdy sprzedawany Rapid Bike podlega strojeniu i wlasciwie nie ma mozliwosci zeby uzywac go inaczej.Teraz kilka porownan dotyczacych tego, co klient dostaje wybierajac dany modul.Cechy fizyczne:1. Rapid Bike ma aluminiowa obudowe odporna na uszkodzenia, wibracje, wilgoc i temperature.Power Commander ma plastikowa obudowe.Roznice w wykonaniu szczegolnie widac trzymajac oba moduly w reku.2. Wszystkie konektory stosowane w Rapid Bike, zarowno te podlaczane do wiazki motocykla jak i te do podlaczania akcesoriow sa wykonane w najwyzszym standardzie rynku motoryzacyjnego i sa uszczelniane. Nie ma polaczen skrecanych lub zagrozonych dzialaniem wilgoci.W Power Commander konektory w module nie sa uszczelniane a niektore maja tylko gumowa zaslepke. Wiecej - wejscia zewnetrzne sa skrecane co szczegolnie naraza polaczenia na uszkodzenia od wibracji. O korozji, a co za tym idzie przerwach w polaczeniu nie wspomne.3. Rapid Bike ma budowe typu all-in-one czyli wszystkie funkcje danego modulu dostepne sa w 1 obudowie - dzieki temu nie ma koniecznosci szukania miejsca na kolejna puszke pod owiewkami oraz nie ma ryzyka wystapienia przerw w polaczeniach elektrycznych.W Power Commander mamy do czynienia z budowa modulowa - w zaleznosci od wybranej konfiguracji otrzymujemy 1, 2 lub nawet 3 moduly polaczone wiazkami kabli.Mozliwosci:1. Rapid Bike Evo/Racing standardowo obsluguje 8 wtryskiwaczy. Dzieki temu mozliwe jest optymalne zestrojenie silnikow, szczegolnie wysooobrotowych. Jak wiadomo producenci motocykli stosuja podwojne wtryskiwacze po to, by dawka paliwa zostala w optymalny sposob podana w bardzo waskim oknie czasowym. Zwiekszenie dawki tylko na polowie dostepnych wtryskiwaczy nie pozwala na optymalne zestrojenie silnika.Power Commander obsluguje w standardzie tylko 4 wtryskiwacze. Dokupienie Secondary Fule Module do zarzadzania dodatkowi wtryskiwaczami prawie podwaja cene PCV.2. Rapid Bike standardowo obsluguje wejscie quickshiftera.Power Commander V wymaga stosowania Quickshifter Module.3. Wiazka Rapid Bike nie jest zintegrowana z modulem a moduly moga byc latwo przeprogramowane przez dealera Rapid Bike. Dzieki temu raz kupiony modul moze byc zastosowany w dowolnym obslugiwanym motocyklu bez koniecznosci zakupu nowego modulu (np. przy zmianie motocykla). Wymianie podlega tylko wiazka.Power Commander nie daje takiej mozliwosci - konieczny jest zakup nowego modulu.Troche szczegolow:1. W Rapid Bike czas reakcji na zmiane sygnalow wejsciowych wynosi ok. 10us.W Power Commander ok. 100us.2. W Rapid Bike quickshifter ma mozliwosc ustawienia roznych czasow dla poszczegolnych biegow ale dodatkowo istnieje mozliwosc wprowadzenia korekty czasu odciecia w zaleznosci od obrotow silnika.Power Commander oferuje tylko ustawienie czasow miedzy biegami.3. W Rapid Bike standardowo modulowana jest sonda lambda z dodatkowa funkcja autoadaptacji.W Power Commander III nie ma takiej opcji. W PCV w niektorych motocyklach uzywany jest eliminator sondy lambda a w niektorych O2 optimizer. Np. w Buzie i BKingu stosowany jest optimizer, ktory de facto pracuje jak eliminator sondy lambda przez co modul pozbawiony jest 1 sygnalu wejsciowego.4. Podczas strojenia Rapid Bike mozliwe jest inne niz standardowe ustawienie gestosci siatki mapy - w zaleznosci od preferencji klienta.Power Commander nie daje takiej mozliwosci.5. W Rapid Bike, szczegolnie w Suzuki, dostepnych jest wiele innych opcji (w cenie) jak np. odczyt zapietego biegu czy zmiana/usuniecie limitera obrotow i predkosci. W Buzie i Bkingu dostepna jest funkcja usuniecia limitera predkosci oraz odczyt biegu co umozliwia uzycie modulu jako TRE (z zastrzezeniem, ze wyswietlacz biegow przestaje dzialac poprawnie).Jest tez wiele drobniejszych roznic ale zeby je opisac to potrzeba niemal ksiazki...Ceny:1. Rapid Bike Evo na 4 wtryski w Polsce kosztuje 2099 zl. W tej cenie jest juz wejscie na quickshifter.PCV ok. 1500 zl. Przy czym Rapid Bike mozna reinstalowac w nowym motocyklu, PCV nie. To spora oszczednosc w przyszlosci.Quickshifter Module do PC to dodatkowe 1200 zl.2. Rapid Bike Evo na 8 wtryskow kosztuje 2499 zl. PCV + Secondary Fuel Module prawie 3000 zl. I nadal zostaje opcja reinstalacji modulu.Mozna wiec smialo powiedziec, ze Rapid Bike dla kazdego motocykla 8 wtryskowego lub dla kazdego motocykla, w ktorym ma byc zainstalowany quickshifter jest tanszy.Dostepnosc:1. Dowolny element z listy Rapid Bike dostepny jest w Polsce w maksimum 7 dni.Na mniej popularne komponenty Power Commandera trzeba czekac nawet 3 miesiace, czyli ok. pol naszego sezonu.Strojenie:1. Moduly Rapid Bike strojone sa tylko i wylacznie przez wykwalifikowanych tunerow wyposazonych w hamownie z pomiarem AFRPower Commandera mozna kupic, wrzucic gotowca i miec tylko i wylacznie wrazenie, ze motocykl jezdzi lepiej. Ale czy napewno jezdzi lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 Widziałem kiedyś dyskusję pomiędzy Michałem a dealerem PC. Obaj równie łądne wywody marketingowe wklejali :) Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 nieśmiertelny w dealerkę wszedłeś? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 12 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2014 (edytowane) He he nie , i nie mam zadnych udzialow :)Poprostu dobrze miec taka wiedze :) Chociaz chetne bym posluchal drugiej strony ,moze jakis dealer Power Commandera cos opowie ze swoje strony . Edytowane 12 Lutego 2014 przez Niesmiertelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.