Niesmiertelny Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest Beringer ,w tej cenie najlepsza pompa ,za takiej samej klasy Brembo trzeba zaplacic duzo wiecej.Pompy Brembo ktore sa w cenie okolo 1500zl sa bez porownania z Beringerem ,wiem bo ja i paru moich kolegow to sprawdzalismy .Beringer sprawia dziwne wrazenie na postoju, gdy nacisnie sie klamke to jest bardzo miekka i czesto jak sie ma troche pary w lapach to mozna ja scisnac do samej kierownicy ,ale juz podczas jazdy l lekkie nacisniecie dzwigni powoduje efekt hamowania i jest to wszystko super dozowalne ,hamulec jest zdceydowanie jedno palcowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 e tam pompy to juz modyfikacja pod superbike , wystarczy zalozyc dobre kloscki vesrah srjlxx :wink: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jedne motocykle maja lepsze uklady inne gorsze ,w gsxr 1000k5 roznica miedzy oryginalna pompa i carbonowymi klockami a pompa Beringera byla ogromna ale np. juz w BMW uklad dziala zajebiscie a juz po wymianie klockow na wyscigowe to juz calkiem bylo ok i dlatego sprzedalem pompe Beringera bo nie bylo sensu trzymac . A w temacie akcesoriow , wlasnie chcialem zakupic pelny uklad Leovinci i niestety okazalo sie ze firma zbankrutowala , zamykaja fabryke i juz nic nie mozna zamowic :( szkoda bo byly ladne :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 (edytowane) nie będzie wydechów Leovince? :blink: apropos Michała z 4motoracing to u niego kupiłem swój QS i on mi tez go stroił na hamowni. Generalnie polecam i jego i Cordonę, którą zakupiłem. Kontakt ze szwedami z fabryki zawsze pozytywny i natychmiastowy :) Edytowane 27 Stycznia 2014 przez songoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldivv Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jedne motocykle maja lepsze uklady inne gorsze ,w gsxr 1000k5 roznica miedzy oryginalna pompa i carbonowymi klockami a pompa Beringera byla ogromna ale np. juz w BMW uklad dziala zajebiscie a juz po wymianie klockow na wyscigowe to juz calkiem bylo ok i dlatego sprzedalem pompe Beringera bo nie bylo sensu trzymac . A w temacie akcesoriow , wlasnie chcialem zakupic pelny uklad Leovinci i niestety okazalo sie ze firma zbankrutowala , zamykaja fabryke i juz nic nie mozna zamowic :( szkoda bo byly ladne :(U mnie pompa zmusza do zwiększenia płynności jazdy, to jest jej jedyny plus hehe :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONSTER LESZNO Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Kilka rzeczy o których się dziś dowiedziałem: http://www.ivansperformanceproducts.com/r1.htm http://www.flo-commander.com/ Cytuj MONSTER ENERGY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Nie wiem kto juz jakie czasy robi i mmoze rzeczywiscie jest juz moment na zwiekszanie mocy i momentu obr. ale...Ja wiem ze jest zima i czlowiek nie ma kontaktu z jazda :) i kusi zeby cos sobie zakupic !! :)bo niby bedzie lepiej ,mocniej ,szybciej !Sam tak mam i wielu moich kolegow tez tak ma :) ze przyjdzie zima to jest wiele pomyslow ale fakt jest taki ze jak przyjdzie sezon to czlowiek chce tylko jedzic! A wtedy nie ma sie takim mysli bo czlowiek kombinuje zeby pojechac na jak najwiecej treningow ,zawodow zeby miec komfort z oponami a nie zajezdzac je do konca co czasami sie roznie konczy .Oczywiscie kazdy podejmuje sam decyzje i wydaje kase jak mu sie podoba ale naprawde ingerencja w moc motocykla czyn nawet strojenie pod uklad wydechowy i filtr itp. rzeczy to juz nastepny poziom jak juz w miare ogarniamy temat.Naprawde i to nie ja wymyslilem tylko koledzy ktorzy zajedzili wiecej opon i wiecej razy sie wypierdolili ze kolejnosc jest taka ze silnik jest na samym koncu i daje glowe ze wiekszy pozytek bedzie ze zmian w zwieszeniu obojetnie czy tylko sprezyny ,czy zaworki czy cale amortyzatory ,czy nawet uklad wydechowy ,wyscigowe klocki hamulcowe ,oploty stalowe ,plyn hamuclowy wyscigowy,odpowiednia ilosc opon ,treningow itp. rzeczy niz wzrost o pare KM czy kilka NM. Zeby nie bylo ze marudze :) ale Yuby ma racje ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONSTER LESZNO Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Chłopaki przypominam temat: Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym ps. Opony mam i jest zima więc sobie kombinuje :laugh: :laugh: :laugh: Cytuj MONSTER ENERGY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 He he ja tez kombinuje ;) jedna sprawe juz nawet zamowilem a z reszta ...... zobaczymy co z tego wyjdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Monster, a masz koce? Jeśli nie to polecam się tym tematem zainteresować. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MONSTER LESZNO Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Monster, a masz koce? Jeśli nie to polecam się tym tematem zainteresować.Kocyki mam firmy TTSL (www.ttsl.de) Cytuj MONSTER ENERGY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto76 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 jeżeli chodzi o podnóżki tzw. chińskie to radziłbym poważnie się zastanowić miałem pare takich modeli w ręce i naprawdę korzystanie z nich na ulicy jest już męczące i kłopotliwe nie wspomnę już o trochę bardzije ekstremalnym wykorzystywaniu na torze. Łożyska są ok jednak materiał (aluminium) nawet koło PA6 nie leżał. Bieżnie łożyska to po paru nawet set kilometrach jajo (wiadomo moża przetoczyć i tulejke z lepszego materiału wsadzić ale nie oto chodzi). Dokładnie nie powiem jakie to były firmy ale ceny ich nie przekaraczały 600zł. Pamiętajmy że podnózki są również ważne jak kierownica (niefajnie by było gdyby się urwały przy wejściu w sławiniaka) w końcu moto prowadzimy nogami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 (edytowane) w końcu moto prowadzimy nogami ;) No to puść kierownicę i próbuj skręcać ;) Edytowane 2 Lutego 2014 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Ja w Kawie mam chińskie podnóżki (od chyba 3 sezonów). Jedyny z nimi problem jest taki, że jak pada deszcz, to są ku*wsko śliskie. Oczywiście jest to duży kłopot. Ale w torówce nie mam chińskich :laugh:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Prawda.Ale mam zamiar wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.