Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem bezkonkurencyjny jest Beringer ,w tej cenie najlepsza pompa ,za takiej samej klasy Brembo trzeba zaplacic duzo wiecej.Pompy Brembo ktore sa w cenie okolo 1500zl sa bez porownania z Beringerem ,wiem bo ja i paru moich kolegow to sprawdzalismy .

Beringer sprawia dziwne wrazenie na postoju, gdy nacisnie sie klamke to jest bardzo miekka i czesto jak sie ma troche pary w lapach to mozna ja scisnac do samej kierownicy ,ale juz podczas jazdy l lekkie nacisniecie dzwigni powoduje efekt hamowania i jest to wszystko super dozowalne ,hamulec jest zdceydowanie jedno palcowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedne motocykle maja lepsze uklady inne gorsze ,w gsxr 1000k5 roznica miedzy oryginalna pompa i carbonowymi klockami a pompa Beringera byla ogromna ale np. juz w BMW uklad dziala zajebiscie a juz po wymianie klockow na wyscigowe to juz calkiem bylo ok i dlatego sprzedalem pompe Beringera bo nie bylo sensu trzymac .

 

A w temacie akcesoriow , wlasnie chcialem zakupic pelny uklad Leovinci i niestety okazalo sie ze firma zbankrutowala , zamykaja fabryke i juz nic nie mozna zamowic :( szkoda bo byly ladne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będzie wydechów Leovince?

 

:blink:

 

apropos Michała z 4motoracing to u niego kupiłem swój QS i on mi tez go stroił na hamowni. Generalnie polecam i jego i Cordonę, którą zakupiłem. Kontakt ze szwedami z fabryki zawsze pozytywny i natychmiastowy :)

Edytowane przez songoku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedne motocykle maja lepsze uklady inne gorsze ,w gsxr 1000k5 roznica miedzy oryginalna pompa i carbonowymi klockami a pompa Beringera byla ogromna ale np. juz w BMW uklad dziala zajebiscie a juz po wymianie klockow na wyscigowe to juz calkiem bylo ok i dlatego sprzedalem pompe Beringera bo nie bylo sensu trzymac .

 

A w temacie akcesoriow , wlasnie chcialem zakupic pelny uklad Leovinci i niestety okazalo sie ze firma zbankrutowala , zamykaja fabryke i juz nic nie mozna zamowic :( szkoda bo byly ladne :(

U mnie pompa zmusza do zwiększenia płynności jazdy, to jest jej jedyny plus hehe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kto juz jakie czasy robi i mmoze rzeczywiscie jest juz moment na zwiekszanie mocy i momentu obr. ale...

Ja wiem ze jest zima i czlowiek nie ma kontaktu z jazda :) i kusi zeby cos sobie zakupic !! :)bo niby bedzie lepiej ,mocniej ,szybciej !

Sam tak mam i wielu moich kolegow tez tak ma :) ze przyjdzie zima to jest wiele pomyslow ale fakt jest taki ze jak przyjdzie sezon to czlowiek chce tylko jedzic!

A wtedy nie ma sie takim mysli bo czlowiek kombinuje zeby pojechac na jak najwiecej treningow ,zawodow zeby miec komfort z oponami a nie zajezdzac je do konca co czasami sie roznie konczy .

Oczywiscie kazdy podejmuje sam decyzje i wydaje kase jak mu sie podoba ale naprawde ingerencja w moc motocykla czyn nawet strojenie pod uklad wydechowy i filtr itp. rzeczy to juz nastepny poziom jak juz w miare ogarniamy temat.

Naprawde i to nie ja wymyslilem tylko koledzy ktorzy zajedzili wiecej opon i wiecej razy sie wypierdolili ze kolejnosc jest taka ze silnik jest na samym koncu i daje glowe ze wiekszy pozytek bedzie ze zmian w zwieszeniu obojetnie czy tylko sprezyny ,czy zaworki czy cale amortyzatory ,czy nawet uklad wydechowy ,wyscigowe klocki hamulcowe ,oploty stalowe ,plyn hamuclowy wyscigowy,odpowiednia ilosc opon ,treningow itp. rzeczy niz wzrost o pare KM czy kilka NM.

 

Zeby nie bylo ze marudze :) ale Yuby ma racje !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chodzi o podnóżki tzw. chińskie to radziłbym poważnie się zastanowić miałem pare takich modeli w ręce i naprawdę korzystanie z nich na ulicy jest już męczące i kłopotliwe nie wspomnę już o trochę bardzije ekstremalnym wykorzystywaniu na torze. Łożyska są ok jednak materiał (aluminium) nawet koło PA6 nie leżał. Bieżnie łożyska to po paru nawet set kilometrach jajo (wiadomo moża przetoczyć i tulejke z lepszego materiału wsadzić ale nie oto chodzi). Dokładnie nie powiem jakie to były firmy ale ceny ich nie przekaraczały 600zł. Pamiętajmy że podnózki są również ważne jak kierownica (niefajnie by było gdyby się urwały przy wejściu w sławiniaka) w końcu moto prowadzimy nogami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...