Limo Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dzięki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 A to nie lepiej z carbon folii wjechać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nie znam się za bardzo na tych foliach, nie wiem ile wspólnego mają z prawdziwym włóknem węglowym, ale wydaje mi się że oklejenie dekla folią nie sprawi że będzie bardziej odporny na gleby. Ale może się mylę. Kivi, a Ty zgłębiałeś temat? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Carbon na dekle to rozwiązanie jednorazowe. Tam są potrzebne pokrywy takie jak R&G Racing lub GB Racing albo takie specjalne slidery na dolne krawędzie dekli. Carbon się bardziej nadaje na wahacz, ramę itp. do ochrony przed żwirem jak koń pójdzie w zielone Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Potwierdzam słowa Sikora - na dekle ponoć dobrze robią (w sensie sprawdzone w akcji) nakładki z jakiegoś materiału typu teflon czy cuś. Stosowali to w tegorocznym pucharze RSV4. One są dużo grubsze i po prostu moto może pójść dłuższym szlifem bez uszkodzeń. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 http://www.woodcraft-cfm.com/cgi-bin/commerce.cgi?search=action&category=OOOJtylko slajdery sie zmienia ;) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Tam są potrzebne pokrywy takie jak R&G Racing lub GB Racing albo takie specjalne slidery na dolne krawędzie dekli. No to by nie było głupie. Można pewnie zrobić coś takiego z poliamidu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 (edytowane) Tutaj macie przykład jak można zrobićhttp://allegro.pl/kawasaki-zx6r-636-r6-gsxr-600-cbr-600rr-i3809167233.html Bo te wszystkie osłony do raczej bardziej dla ozdoby niż ochrony a eralon jednak sporo wytrzyma (o ile to co koleś wyrzeźbił jest z ertalonu) Edytowane 24 Grudnia 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Tylko że on nigdzie nie napisał z jakiego to materiału. Myślę że z ertalonu ciężko by było wyrzeźbić taki kształt. Ja bardziej myślę o czymś takim: http://static.twisted-throttle.net/media/catalog/product/cache/1/image/28496d0a14ec004b76332fd2427e3099/p/h/phpjkeh33.jpg Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Kupiłem w poprzednim sezonie dokładnie takie do giksa 600 K7, bo miałem już przytarte kapy (a cena była spoko w porównaniu do całych pancernych dekli czy tam nakładek). Lewy lekko spiłowałem podczas jazdy na jakimś moto-popołudniu. Dało do myślenia, czy moto by się na tym nie podparło czasem. Sam bym miał teraz zgryz co kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Teraz mis się przypomniało, że w 2004 roku w mojej pierwszej szejsecie, miałem takie osłony z z grubego aluminium i przy glebie się sprawdziły - dekiel pozostał nienaruszony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 Tutaj potrzeba tłustych rozwiazań a nie budzetowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 (edytowane) To wiadomo: tluste rozwiązania = jesteś pro, budżetowe = jesteś leszcz. Edytowane 25 Grudnia 2013 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Tłuste rozwiązanie to trenować całą zimę w Hiszpanii czy innym ciepłym miejscu, a nie robić 7-miesięczną przerwę w jeżdżeniu :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ale ja jestem leszczem, co potwierdza mój czas z Poznania, tak że budżetowe rozwiązania jak najbardziej wskazane :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.