pork Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Brakuje chyba tematu o akcesoriach ;) Tak patrzę, że na fc-moto byłby fajny kombiak alpiny za małe pieniądze (z wysyłką ~1500 PLN) jeśli ktoś szuka jednoczęściowego. Latam w takim dwuczęściowym i jest bardzo ok (chociaż w przeznaczeniu torowym przydałaby się perforacja na klacie). Szkoda, że nie cierpię na nadmiar gotówki, bo bym się chętnie przerzucił na 1PC. http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/sec7d2fc2e3e1/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Alpinestars-GP-Plus-Suit/SubProducts/34311-3100538-37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 (edytowane) A fakt, zapomniałem o aktualnych forumowych trendach Orass - no kurwunia, prezent pod choinkę od gwiazdora z większym gestem byłby jak znalazł! Edytowane 19 Grudnia 2012 przez pork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 ale tu sami zawodowcy wiec niema o czym pisac .....a lata ktos na Rotella Shella? bo jeszcze tansza od mobile1 ( mowa o samochodowych olejach syntetycznych) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Właśnie dobrze, że poruszyłeś temat, bo szukam sensownej alternatywy Motula 300V. Przy częstych wymianach trochę wali po kieszeni i może jest jakiś "zamiennik", który będzie spełniał swoje zadanie tak samo, jak kultowy (przynajmniej w Polsce) Motul? Motul ma klasę API SG, generalnie najwyższą. Castrol Racing jest znacznie tańszy, ale specyfikacja oczko niższa. Natomiast pytanie o Valvoline Synpower, chyba bardziej popularny w USA, bo w Polsce jakoś mało ludzi tego używa nawet do samochodów - widzę, że cenowo jest super (4 litry kosztują koło 140 zł), a specyfikacja i klasa taka sama, jak Motul. Szramer, w stanach pewnie tego trochę ludzi używa, może coś wiesz? A, no i jeszcze pytanie odnośnie Mobil1, bo wychodzi, że używasz. Jaką lepkość tego oleju zalewasz? Bo właśnie to mnie zastanawia, że Motul i Valvoline występują tylko w lepkości 10W40. Mobil1 ze specyfikacją W50 ma z kolei lepkość 15... niby lepsza ochrona przy wysokiej temperaturze, ale prawdopodobnie kosztem spadku osiągów :( Jedyny, który zapewnia ochronę przy wyższej temperaturze eksploatacji przy lepkości pół-syntetyka to Castrol (10W50). Czy nie powinno się zalewać np. 5W40, jak upalasz przy niższej temperaturze, a przy ekstremalnie wysokiej temperaturze w lecie należałoby lać np. 15W50 albo nawet 20W60? Edytowane 20 Grudnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 :( Jedyny, który zapewnia ochronę przy wyższej temperaturze eksploatacji przy lepkości pół-syntetyka to Castrol (10W50). Nie jedyny http://moto.allegro.pl/midland-motocyklowy-olej-syntetyczny-sae-10w50-i2808241418.html Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ja się zaopatrzyłem w 11l tego: http://allegro.pl/olej-ravenol-motobike-4-t-ester-sae-10w-50-5l-i2860720888.html jest też 10w60http://allegro.pl/olej-ravenol-10w-60-motobike-4-t-ester-5l-i2860720876.html cena bezkonkurencyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 A ja tyko CASTROL 10w50 i do Apki i do Gixa i działa wszystko. Mam w dobrej cenie jak ktoś chce. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 A ja tyko CASTROL 10w50 i do Apki i do Gixa i działa wszystko. Mam w dobrej cenie jak ktoś chce. Z beczki? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Tak 4-litrowej :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Szramer, w stanach pewnie tego trochę ludzi używa, może coś wiesz? ja sezon na r6 na tym przelatalem:http://www.walmart.com/ip/Mobil-1-15W-50-5-Quart/20713647 widzialem ze sporo osob to tez leje bo sporo tansze:http://www.walmart.com/ip/Shell-Rotella-Synthetic-5W-40-Motor-Oil-1-Gal/14958681 Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Tak 4-litrowej :) O to taka by mi odpowiadała :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzak_675 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ja co prawda nie motocyklowy ale samochodowy olej miałem okazję sprawdzić w samochodzie. 380 konny 2 litrowy doładowany silnik w nissanie 200 sx. Przy nowo złożonym silniku i pałowaniu w drifcie. Przy temperaturze oleju na poziomie 100/110 stopni Motul i Valvoline utrzymywał ciśnienie oleju to castrol pododowal ze wskazowka cisnienia opierała sie o zero prawie. W motocyklu natomiast wydawalo mi sie ze skrzynia chodzi lepiej na motylu :) Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Ja średnio polecam produkty Alpinestars, miałem dwa komlpety ochraniaczy Bio (ruchomych) i rękawiczki GP Plus.Skóra kangura się przetarła i we wszystkcih ich produktach są bardzo słąbe rzepy. Rękawiczki Scott dla enduro też są słabe, ale bardzo ładne. Edytowane 20 Grudnia 2012 przez agressor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 agressor widać miałes jakies podróbki, ja mam GP techy i kombi alpiny i sobie bardzo chwalę, jedynie w butach linki do ściągania się przetarły (zewnętrzna osnowa - główne sa ok i działają) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 U mnie podobnie - kurtkę Alpiny lubię do tego stopnia, że często ją zakładam do codziennego użytku, po prostu idealnie leży, w ogóle nie czuć, że się ją ma na sobie. Do tego żadnych przetarć i problemów, podobnie spodnie. Właśnie dlatego szlag mnie trafia, że na tor trzeba mieć 1-częściowe ciuchy :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.