Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yuby no nie wiem wydawało mi się że na mnie pasuje europejski rozmiar 54 lub 56 ale chyba zależy wszystko od modelu.

 

dzięki Yuby

 

chyba go zlicytuję jak polecacie

ale poczekam chyba jeszcze na sikora bo on ma właśnie r6 2006 zobaczymy co powie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka może być zależność długości linki do kąta obrotu manetki? Przecież żeby skrócić skok linki możesz albo powiększyć średnicę pierścienia przy manetce, albo przy listwie sterującej przepustnicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jaka może być zależność długości linki do kąta obrotu manetki?

 

Nic takiego nie napisałem

 

Przecież żeby skrócić skok linki możesz albo powiększyć średnicę pierścienia przy manetce, albo przy listwie sterującej przepustnicami.

 

W sportowym rollgazie są 2-3 krotna możliwość ustawienia, ale jeśli zmieniasz motocykl, zakładasz ten sam sportowy rollgaz, a zmieniasz same linki które są indywidualne dla każdego motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, to źle zrozumiałem, sorry. Zresztą ten element powinienem u siebie też lekko przerobić, bo w gixach seryjny włącznik zapłonu jest na stałe połączony z obudową piersćienia rollgazu. W efekcie po zmianie rollgazu na krótki został mi na kierownicy ten starszy i niepotrzebnie zajmuje miejsce. Ale to drobiazg, w wolnej chwili się zrobi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. Tylko jest problemu zakupu tych linek, kiedyś one kosztowały około 100zł, a teraz ciężko jest je znaleźć, do Daytony szukam już rok i bez skutku, może za słabo się przykładam do szukania, a może już nie idzie ich kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest taki prosty temat, później zrobię jakieś zdjęcia i wyjaśnię o co chodzi.

Btw Jako że teraz mam sporo wolnego czasu, zaprojektuje w Cadzie sety do Daytony, a później zlecę wycięcie ich z alu, tylko ciekawe jakie są koszta, orientuje się ktoś ile to może kosztować wraz z materiałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Btw Jako że teraz mam sporo wolnego czasu, zaprojektuje w Cadzie sety do Daytony, a później zlecę wycięcie ich z alu, tylko ciekawe jakie są koszta, orientuje się ktoś ile to może kosztować wraz z materiałem?

Jak już policzysz, to zastanów się czy warto i jest sens. Chińskie podróbki setòw Sato można kupić za ok. 500 zł. Z czujnikiem hamulca, łożyskowaniem dźwigni, anodyzowane... Wydaje mi się to dość rozsądną ceną.

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1,8m i 92kg ale tak jak pisałem chcę zejść do 80-82kg.

Czy jeśli kupię od Ciebie a nie będzie mi pasował to będę mógł odesłać powrotem. Daj znać na PW jak możesz.

 

Jak coś to ja mam w dobrej cenie IXONa Galactica po 1 sezonie, mam 180cm i ważyłem w sezonie 80-83 kg także jak ktoś hce to mogę sprzedać. Jeździł był dalej ale sporo schudnę i będzie za duży i planuję kupić coś nowego.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest taki prosty temat, później zrobię jakieś zdjęcia i wyjaśnię o co chodzi.

Btw Jako że teraz mam sporo wolnego czasu, zaprojektuje w Cadzie sety do Daytony, a później zlecę wycięcie ich z alu, tylko ciekawe jakie są koszta, orientuje się ktoś ile to może kosztować wraz z materiałem?

 

Sam materiał będzie kosztował z 500zł na te sety (alumnium PA6) no i wycięcie będzie drogie wycinałem kilka rzeczy zaprojektowany przez siebie.

Myślę, że zapłaciłbyś minium 800zł za cięcie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie rollgazu i linki jest problem takiej treści że linka ma gwint na obu końcach pancerza i jest wkręcana w listwę oraz w rollgaz dlatego nie za bardzo można dorobić inną, no chyba że bym wysłał pancerz itd.. nie do końca jest także znana długość linki do racingowego rollgazu, nie wiem czy jest tej samej długości co standardowa.

Co do setów na taniej jak 1000 zł nie znalazłem, na stronie sato one kosztują 500 ale dolców, a na ebayu są po $300 , na owiewki 24 650zł ale do triumpha nie ma.

Tak to wygląda

post-56867-0-81465500-1356090526_thumb.jpg

post-56867-0-50055200-1356090549_thumb.jpg

post-56867-0-89266000-1356090595.jpg

post-56867-0-43753800-1356090605_thumb.jpg

Edytowane przez MrSebas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie badzo wiem o co chodzi, czy tutaj masz na zdjęciu linki od swojego moto? Czy to są inne co się z nimi stało?

Na czym problem polega kupiłeś rolgaz z inengo motocykla? Ja dopasowałem linki z ZX10R do ZX12R mimo,

że są inne, a wczesniej miałem linki od GSXR 600/750.

 

Co do setów nie ładuj się w robienie na zamówienie bo to zawsze wychodzi drożej,

przy kupnie z USA pamiętaj, że jest cło oraz vat i najczęściej droga przesyłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten rollgaz miałem w 636, ale sprzedając motocykl zostawiłem go sobie, linki są od 636, czyli nie pasują do daytony, oryginalne z triumpha też nie pasują bo są wkładane w obudowę rollgazu i ściskane a w sportowym rollgazie na końcach pancerzu linek są gwinty jeden do listwy drugi do rollgazu.

Robienie setów sobie odpuszczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...