Rura_ Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Podstawowe pytanie: a chcesz w ctym coś widzieć, czy ma być na sztukę żeby się nie czepiali? Jak druga opcja, to montujesz sobie zamiast, albo na, lewej przeciwwadze takie lustra jak są w caferacerach i z głowy i bez kombinacji. Później 5 s, ściągasz i możesz lecieć po torze.Jak pierwsza opcja, to bierzesz lustra żeby pasowała dziura mniej/więcej i robisz drugą w owiewce, tylko musisz dać podkładkę usztywniającą z jakiejś blaszki, żeby plastik nie strzelił, pomiędzy stelarz i owiewkę. Nie musi być specjalnie gruba i z głowy. Prosta sprawa, a niedługo doktorat napiszecie ;). Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Podstawowe pytanie: a chcesz w ctym coś widzieć, czy ma być na sztukę żeby się nie czepiali? Jak druga opcja, to montujesz sobie zamiast, albo na, lewej przeciwwadze takie lustra jak są w caferacerach i z głowy i bez kombinacji. Później 5 s, ściągasz i możesz lecieć po torze.Jak pierwsza opcja, to bierzesz lustra żeby pasowała dziura mniej/więcej i robisz drugą w owiewce, tylko musisz dać podkładkę usztywniającą z jakiejś blaszki, żeby plastik nie strzelił, pomiędzy stelarz i owiewkę. Nie musi być specjalnie gruba i z głowy. Prosta sprawa, a niedługo doktorat napiszecie ;). Raczej żeby się nie czepiali, bo na drodze i tak odwracam głowę (a jazda będzie okazjonalna), a nie chce mi sie na przeglądy wracać do drogowych gratów.Lusterka od caferacerów to była pierwsze o czym pomyślałam gdyby w kierownicy nie było ciężarków przez całą długość, wyciąganie ich jest dość upierdliwe, no ale zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dokładnie tak jak Rura napisał. Jak normalne lustra,mto tylko przed jakąś blaszkę i najlepiej jakąś gumkę albo piankę żeby nie uszkodzić plastików i żeby nie wykręcały się co chwila od drgań. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Lusterka od caferacerów to była pierwsze o czym pomyślałam gdyby w kierownicy nie było ciężarków przez całą długość, wyciąganie ich jest dość upierdliwe, no ale zobaczymy. Końcówki kierownicy powinny być przykręcane do tych długich ciężarków w środku. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dokładnie. Dodatkowo są lustra z taką jakby obejmą, które idą na koniec kiery.http://mikuni.istore.pl/pl/lusterko-ferrara-2.htmlTakie np. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 (edytowane) Zna ktoś ten link gdzie są pokazane zdjęcia różnych koców kamerą termowizyjną - nie mogę odszukać, a zepsuły mi się i chyba trzeba będzie zainwestować na szybko w coś nowego. Próbował ktoś naprawić takie koce? - ja u siebie skręciłem druty tam gdzie było przepalone i niby działa ale jakoś nie wydaje mi się aby to zdało egzamin na dłuższą metę. Edytowane 4 Maja 2016 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rommi Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Stelaż do daytony, taki jak po lewej niestety http://e.ridersdiscount.com/forum/motoholders/motoholders_fairing_stays_13_triumph_daytona_675-2.jpg Pewnie wyjdzie, ze trzeba je jakoś umocować w miejsce mocowania owiewki,Gdzie taki fajny stelaż można dostać? Zna ktoś ten link gdzie są pokazane zdjęcia różnych koców kamerą termowizyjną - nie mogę odszukać, a zepsuły mi się i chyba trzeba będzie zainwestować na szybko w coś nowego. Próbował ktoś naprawić takie koce? - ja u siebie skręciłem druty tam gdzie było przepalone i niby działa ale jakoś nie wydaje mi się aby to zdało egzamin na dłuższą metę.Np tutajhttp://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6134286752 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1qazse4 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 np. w legato stelaż motoholders po lewej torowy po prawej drogowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Zna ktoś ten link gdzie są pokazane zdjęcia różnych koców kamerą termowizyjną - nie mogę odszukać, a zepsuły mi się i chyba trzeba będzie zainwestować na szybko w coś nowego. Próbował ktoś naprawić takie koce? - ja u siebie skręciłem druty tam gdzie było przepalone i niby działa ale jakoś nie wydaje mi się aby to zdało egzamin na dłuższą metę.http://www.irccomponents.it/Scambio/Comparativa.pdfco prawda po wlosku ale wiadomo o ci chodzi :) Michal na MM-tech.pl przy swoich kocach tez ma chyba taki test zalaczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Wychodzi na to że najtańsze Holroydy nie odbiegają mocno od najdroższych, tylko dlaczego na zdjęciu są koce z napisem Racetec? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Bo to nazwa produktu tego producenta:http://www.holroydcomponents.com/products/tyre-warmer/ Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Ciekawe czy naprawdę są aż takie różnice między kocami. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) Wielkie dzięki, zakupiłem holyrody - kosztują połowę ceny innych a napewno dłużej wytrzymają dwie sztuki holyroda niż jedna droższych. Takie gówno drogie a tak łatwo się psuje, masakra. Różnice między kocami są, ja miałem te motogp, biketec, tylko pod inną nazwą i potwierdzam to co widać na zdjęciu, o ile przód grzał w miarę dobrze to tył dokładnie tak jak w tym teście czyli bardzo słabo. Edytowane 6 Maja 2016 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Jak Mariusz napisał różnice w temp są naprawdę spore . Do tego żywność takiego koca jest krótsza, fakt że jak się zepsuje to możesz sobie kupić drugi za ta sama kasę ale jak ci się zepsuje wtedy kiedy najbardziej potrzebujesz czyli zawsze lub na zawodach to jesteś w czarnej dupie.Z własnego doświadczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 Na tor Supertech, ewentualnie SMX Plus. Pozostałe Alpiny to typowo drogowe modele Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.