MatMax78 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) W R6 kolektory + ten katalizator to sporo waży. Mam pytanie czy warto zakładać cały przelot, ile to kosztuje ? Czy w tysiaku się zamknę ? Czy przejście z seryjnego układu w przelot wymaga jakiejś synchronizacja komputera, trudne to jest ? Daniel wiem że Ty się znasz na tym, podpowiesz coś ? :) Jaka to jest różnica w mocy ?Jak ktoś by coś podpowiedział w tym temacie to byłoby fajnie.Mario mój zawias jeszcze nie doszedł :( cała R6 rozpier... w garażu nawet nie wiem czy to będę umiał poskładać.Jakiś amor skrętu też by się przydał, coś doradzicie do tej R6 ale niskobudżetowe :) Edytowane 27 Lutego 2016 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Mateusz nie wiem jaki wplyw na prowadzenie motocykla ma wywalenie takiej ilosci kilogramow z motocykla bo sam nigdy jakos tego nie testowalem ,zreszta w 1000 pewnie tez z uwagi na moc roznica jest mniejsza.Co do odczuc pomiedzy pelnym ukladem a katalizatorem tez ci nie powiem bo zawsze to byla pierwsza rzecz jaka robilem ,zreszta np. w BMW nie bylo innej opcji bo uklad z katalizatorem nie miescl sie w owiewki wyscigowe.Na pewno po wpakowaniu db killera moto idzie gorzej i to jest odczuwalne ,w kazdym razie u mnie.Po wymianie na pelny uklad sa dwie opcje :-mozna jezdzic bez modyfkacji ,niestety mieszana paliwowo-powietrzna jest za bogata w powietrze w zwiazku z czym w komorze spalania jest duzo wyzsza temperature co sie odbija na trwalosci roznych podzespolow slnika ,ale w jakim odstepie czasu sa one wdoczne nie wiem sa madrzejsi np. Michal z Motokofeiny.Czy motocykl idzie lepiej czy gorzej trudno powiedziec ,wydaje sie jakby bylo lepiej ale na ile to jest efekt psychologiczny na ile fakt tez nie wiem, Wykresy za hamowni mowia ze jest gorzej ,tez chyba Michal ma jakies wykresy i to chyba nawet na swojej stronie . -druga opcja to zmiany w komputerze ,modyfikacja dawki paliwa w ten sposob zeby byly odpowiednie ilosci paliwa i powietrza . Po takiej zmianie juz ewidentnie czuc ze moto idzie zdeeecydowanie lepiej,co najbardziej jest wyczuwalne przy nizszych obrotach.Moim zdaniem wymiana ukladu na pelny tylko wtedy ma sens gdy hamujemy motocykl . Mateusz, R6 juz produkuja dosyc dlugo chyba bez jakis wiekszych modyfkacji wiec pewnie i czesci uzywanych jest troche wiec moze jakis uzywany amor skretu ci wpadnie albo jakis pelny ukladzik . Wiem ze w MM TECH Michal ma jakies d-cat do ukladu wydechowego ale nie wiem czy akurat do twojego.Wycinasz wtedy katalizator montujesz d-cat i masz pelen uklad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 No właśnie o to mi chodzi żeby może samą tą puchę wypier..... dzięki za jakąś podpowiedź Piotr. Na SD rezerwuję jak zawsze koło Ciebie miejsce ;)Tak na marginesie Piotr w tym roku jesteś faworytem w Rooki 1000, nie ma opie**ala... :) pamiętam na ostatniej rundzie jak ten prowadzący cały czas o Tobie mówił, Matlak to Matlak tamto. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) R6 bardzo fajnie reaguje na decat oraz alternatywne wsady do ECU, masa oryginalnego wydechu jest bardzo duża. Jednak zostaje problem decybeli, na dzień dzisiejszy żaden akcesoryjny układ nie spełnia wymagań obiektu w Poznaniu.Będzie się darło jak to tutaj: Edytowane 29 Lutego 2016 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Ja robiłem porównanie w swojej. W tym samym dniu na tej samej hamowni. Przed i po włożeniu K&N i wywaleniu katalizatora i dołożeniu puszki (zostały same kolektory, dobre zresztą bo nawet w race pasku się ich nie wymienia) Góra troszkę wzrosła, ale za to środek był zauważalnie mocniejszy. Bez modyfikacji ECU. Potem dopiero zrobiłem reflash. Dla mnie takie pierdolenie o tym, że po samej wymianie spada. Podania ludowe. Nie wiem może w 600. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 JA tez mialem zawsze takie odczucia ze jest lepiej ,ale moze przez ten dzwiek ,ze skoro taki bardziej wyscigowy to i pewnie jezdze bardziej wyscigowo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 no i naklejki MOOOCYYY!!! :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Zakupiona nowa kamerka wiec teraz bedzie nagrywana akcja od przodu i od tylu ;) Mowimy o torze wyscigowym wiec prosze bez skojarzen :) http://www.replayxd-shop.de/Kameras/Replay-XD-Prime-X-HD-Komplett-Set-Action-Cam-Helmkamera-On-Board-Paintball-Softair.html Stare filmiki nagrywane byly najstarsza a w zasadzie to pierwszym modelem tych kamerek Replay XD720HD wiec szalu nie ma ale teraz bedzie duzo lepiej .Probowalem roznych i swoich i kolegow i moim zdaniem wlasnie taki ksztal jest najbardziej poreczny bo mozna go zamontowac wszedzie i bez problemu .Minus jest taki z nie ma polskiego dystrybutora ale kontakt z niemieckim jest szybki i bezproblemowy nie to co z chlopakami z poludnia europy gdzie czasami trzeba sporo czekac na odpowiedz :)NO coz ,inna mentalnosc ,jak caly rok swieci slonce to i czlowiek bardziej wyluzowany :)Takze jakby sie ktos przymierzal do kamerki to szczerze polecam ,podejrzewam ze ten tanszy model na tle innych modeli kamerek tez jest wart swojej ceny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Dwa tematy: - ma ktoś do opylenia za rozsądną forsę lapa na GPS?- szukam setów do RS używanych. Ktoś coś? Sorka, że nie w giełdzie ;) Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Kamel zapodaj sobie RaceChrono na androidzie w chińskim telefonie + gps 5hz i jest profeska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 +1 do Racechrono. Ja będę teraz testował wiersję z dodatkową, własną elektroniką oprócz GPSu i pierwsze wyniki są obiecujące. Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 A wiecie, czy takie zestawienie ma szansę działać na mniejszym torze typu MX? Jak jest w przypadku, kiedy nitka toru jest ciasna? Testował może ktoś z Was? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Fakt ze sam nie korzystalem z tego Race Chrono ale widzialem u kolegi i czesto bylo tak ze linia przejazdu rozjezdzala sie i jedno okrazenie roznilo sie bardziej od drugiego,wiec ciezko bylo wiarygodnie odnosic sie do roznych lini przejazdu z prekosciami tez roznie bywalo ale jak mowie nie uzywalem wiec nie oceniam :)Miedzy czasy to jedno ,predkosci to drugie ale bardzo istotna sprawa sa takze obroty a tego w tej najtanszej wersji laptimera juz nie uswiadczysz ..Ja mam Starlane GPS RW jeszcze 5hz (nowsze maja juz 10HZ )i jest tam tez jest opcja nalozenia na mape z googla i tez nie pokrywa sie to za asfaltem , jak wycentruje w jednym miejscu na asfalt to w innym latam potrawie.Taki bardziej zaawansowany laptimer ma jeszcze na biezaco wyswietlane roznice w czasach pomiedzy sektorami w odniesnieniu do poprzednich, najlepszych itp., mamy podglad na obroty czy odkrecamy gaz zlozeniu jak wczesnie czy jak pozno .Z wlasnego doswiadczenia wiem ze wiedziec na biezaco jaki mamy czas czy miedzy czas jest bardzo wazne ale najwazniejsze to poznac przyczyne jak sie czlowiek wypierdoli a wtedy juz taki bardziej zaawansowany laptimer znacznie nam to ulatwia. Niestety jak cale to nasze hobby to nie sa tanie sprawy :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Cywilny GPS potrafi mieć przesunięcie rzędu 7 metrów. Zazwyczaj jest to przesunięcie stałe - utrzymujące się całą sesję oraz cały dzień. Z tego powodu czasy przejazdu sektorów i całego toru się u mnie zgadzają z kostką z błędem, hm .... dla mnie pomijalnym. Przy pomocy RaceChrono dość dobrze można porównać, gdzie oraz jak mocno się przyspiesza, gdzie oraz jak mocno się hamuje i jakie są maksymalne prędkości w zakrętach i między nimi. Na dużym torze działa to bardzo ładnie, choć o porównywaniu linii przejazdu można raczej zapomnieć. Na kartingu przesunięcia śladu czasami właściwie uniemożliwiają porównanie przejazdów wykonanych w różnych dniach. Ale myślę, że to ograniczenia wynikające z GPS. Z Racechrono trudno na bieżąco odczytywać czasy na motocyklu. Ja trzymam telefon w kieszeni kombi, więc wyniki widzę dopiero po zjeździe z toru. Obroty i czujnik otwarcia przepustnicy udało mi się podłączyć do RaceChrono w zeszłym sezonie. Tylko zewnętrzny GPS przesyłał dane ze zmienną prędkością i dane z GPS (pozycja i czas) i te z czujników w motocyklu się znacząco rozjeżdżały. Co gorsza, przesunięcie w czasie nie było stałe, więc dane z czujników były właściwie bezużyteczne. Na ten sezon mam już rozwiązanie tego problemu :D Do analizy linii przydaje się za to bardzo funkcja nakładania danych z GPSu na obraz z kamery. O efekcie wizualnym nie wspomnę ;) Może nie najlepszy przykład, ale zastosowanie edukacyjne można sobie łatwo wyobrazić: Edytowane 21 Marca 2016 przez _Ra_ Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Na kartingu działa więc na torze mx też będzie działac tylko punkt start/meta trzeba ustawić mądrze tzn. jak najdalej od innego toru jazdy. No i odbiornik trzymać gdzieś na motocyklu odsłonięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.