Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podstawowe pytanie: a chcesz w ctym coś widzieć, czy ma być na sztukę żeby się nie czepiali? Jak druga opcja, to montujesz sobie zamiast, albo na, lewej przeciwwadze takie lustra jak są w caferacerach i z głowy i bez kombinacji. Później 5 s, ściągasz i możesz lecieć po torze.

Jak pierwsza opcja, to bierzesz lustra żeby pasowała dziura mniej/więcej i robisz drugą w owiewce, tylko musisz dać podkładkę usztywniającą z jakiejś blaszki, żeby plastik nie strzelił, pomiędzy stelarz i owiewkę. Nie musi być specjalnie gruba i z głowy.

 

Prosta sprawa, a niedługo doktorat napiszecie ;).

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe pytanie: a chcesz w ctym coś widzieć, czy ma być na sztukę żeby się nie czepiali? Jak druga opcja, to montujesz sobie zamiast, albo na, lewej przeciwwadze takie lustra jak są w caferacerach i z głowy i bez kombinacji. Później 5 s, ściągasz i możesz lecieć po torze.

Jak pierwsza opcja, to bierzesz lustra żeby pasowała dziura mniej/więcej i robisz drugą w owiewce, tylko musisz dać podkładkę usztywniającą z jakiejś blaszki, żeby plastik nie strzelił, pomiędzy stelarz i owiewkę. Nie musi być specjalnie gruba i z głowy.

 

Prosta sprawa, a niedługo doktorat napiszecie ;).

 

Raczej żeby się nie czepiali, bo na drodze i tak odwracam głowę (a jazda będzie okazjonalna), a nie chce mi sie na przeglądy wracać do drogowych gratów.

Lusterka od caferacerów to była pierwsze o czym pomyślałam gdyby w kierownicy nie było ciężarków przez całą długość, wyciąganie ich jest dość upierdliwe, no ale zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak Rura napisał. Jak normalne lustra,mto tylko przed jakąś blaszkę i najlepiej jakąś gumkę albo piankę żeby nie uszkodzić plastików i żeby nie wykręcały się co chwila od drgań.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Lusterka od caferacerów to była pierwsze o czym pomyślałam gdyby w kierownicy nie było ciężarków przez całą długość, wyciąganie ich jest dość upierdliwe, no ale zobaczymy.

 

 

Końcówki kierownicy powinny być przykręcane do tych długich ciężarków w środku.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Dodatkowo są lustra z taką jakby obejmą, które idą na koniec kiery.

http://mikuni.istore.pl/pl/lusterko-ferrara-2.html

Takie np.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś ten link gdzie są pokazane zdjęcia różnych koców kamerą termowizyjną - nie mogę odszukać, a zepsuły mi się i chyba trzeba będzie zainwestować na szybko w coś nowego.

 

Próbował ktoś naprawić takie koce? - ja u siebie skręciłem druty tam gdzie było przepalone i niby działa ale jakoś nie wydaje mi się aby to zdało egzamin na dłuższą metę.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stelaż do daytony, taki jak po lewej niestety http://e.ridersdiscount.com/forum/motoholders/motoholders_fairing_stays_13_triumph_daytona_675-2.jpg Pewnie wyjdzie, ze trzeba je jakoś umocować w miejsce mocowania owiewki,

Gdzie taki fajny stelaż można dostać?

 

Zna ktoś ten link gdzie są pokazane zdjęcia różnych koców kamerą termowizyjną - nie mogę odszukać, a zepsuły mi się i chyba trzeba będzie zainwestować na szybko w coś nowego.

 

Próbował ktoś naprawić takie koce? - ja u siebie skręciłem druty tam gdzie było przepalone i niby działa ale jakoś nie wydaje mi się aby to zdało egzamin na dłuższą metę.

Np tutaj

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6134286752

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś ten link gdzie są pokazane zdjęcia różnych koców kamerą termowizyjną - nie mogę odszukać, a zepsuły mi się i chyba trzeba będzie zainwestować na szybko w coś nowego.

 

Próbował ktoś naprawić takie koce? - ja u siebie skręciłem druty tam gdzie było przepalone i niby działa ale jakoś nie wydaje mi się aby to zdało egzamin na dłuższą metę.

http://www.irccomponents.it/Scambio/Comparativa.pdf

co prawda po wlosku ale wiadomo o ci chodzi :)

 

Michal na MM-tech.pl przy swoich kocach tez ma chyba taki test zalaczony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki, zakupiłem holyrody - kosztują połowę ceny innych a napewno dłużej wytrzymają dwie sztuki holyroda niż jedna droższych. Takie gówno drogie a tak łatwo się psuje, masakra.

 

Różnice między kocami są, ja miałem te motogp, biketec, tylko pod inną nazwą i potwierdzam to co widać na zdjęciu, o ile przód grzał w miarę dobrze to tył dokładnie tak jak w tym teście czyli bardzo słabo.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Mariusz napisał różnice w temp są naprawdę spore . Do tego żywność takiego koca jest krótsza, fakt że jak się zepsuje to możesz sobie kupić drugi za ta sama kasę ale jak ci się zepsuje wtedy kiedy najbardziej potrzebujesz czyli zawsze lub na zawodach to jesteś w czarnej dupie.

Z własnego doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...