Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja o mocowaniu na busie/przyczepie: ktos ma i uzywa takiego rozwiazania?

 

http://www.acebikes.com/en/transport-service/tyrefix-tie-down-system/

 

350 zl. Warte czy nie?

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam na chwilę do porównania tower-bike z tym 1lift. Albo jestem jakiś inny, albo nie wiem... Wydaje mi się jednak, że ten element pośredni w 1lift służący za stópkę to raczej jest minus a nie plus. Zawsze to jeden element dodatkowy pośredni (nie przykręcony), który może wypaść albo zginąć. Nie mogę się dopatrzyć żadnych zalet tego pośredniego elementu. Czy ktoś może mi spróbować wytłumaczyć dlaczego niby to jest lepsze rozwiązanie?

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze elastycznosc. Dzisiaj masz adapter do R6 jutro do S1000RR. A podstawa ta sama.

Po drugie adapter robi tez na podnozek - motocykl sam stoi jak na kosie po wlozeniu samego adaptera. Przy Bike Tower i podobnych (co widac zreszta na filmie Bike Tower) motocykl musi stac sam a ty musisz trafic podnosnikiem w rame - totalnie bezsensowne rozwiazanie w torowym motocyklu (IMO). Wypasc nie wypadnie - caly podnosnik ma ujemny kat pochylenia czyli terzeba sie bardzo postarac zeby motocykl spadl.

Zapraszam do siebie - bedziesz mogl sie pobawic 1liftem.

MOTOKOFEINA.PL - Tuning i chiptuning motocykli. Hamownia motocyklowa Warszawa (Nadarzyn).

Serwis i przygotowanie na tor. Blokady mocy na kat. A2. Obsługa ogumienia.

Akcesoria tuningowe: Rapid Bike, Cordona Quickshifters, Sprint Filter, PZ Racing, 4Racing Components,PK Power.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamysłem pewnie było to ze (w szczególności jeśli nie masz stopki), to normalnie musisz zejść z motocykla jedna reką go trzymać w pionie, drugą szukać stojaka (który pewnie też lekki nie jest) i tą jedna wolną reką go instalować. Dla mnie wadą tych rozwiązań (poza ceną) jest ilość miejsca które zajmuje przy transporcie. Raczej w każdym z w/w podnośników mozna wymieniać adaptery.

Edytowane przez 1qazse4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem bike tower, ale widziałem jakieś tam podróbki i generalnie też jest to chyba jedno i to samo a tylko mocuje się inny adapter do danego moto. Tak mi się wydaje. Jeśli tak nie jest, to zmienia postać rzeczy.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip ja mam Bike Tower ale pewnie nie zwrociles uwagi jak sie spotkalismy.

1LIFT faktycznie ma przewage ze jest uniwersalny i pasuje do kazdego moto(z tego co zrozumialem) .

 

Odnosnie transportu tego urzadzenia to az tak duuuuzo wiecej miejsca niz dwa zwykle stojaki nie zajmuje i mimo ze mamy zawsze upchane wszystko na przyczepie to nigdy nie bylo problemu zeby zapakowac taki podnosnik.

Faktycznie minusem jest cena ale tez taki stojak daje duzo wiecej mozliwosci pracy przy motocyklu z uwagi na to ze oba kola sa wolne i mozna przemieszczac dowolnie motocykl po garazu czy warszatcie dzieki kolkom.

Zwykly stojak pod glowke ramy tez powoduje ze mamy swobode przy pracy nad przednia czescia motocykla ale czasami jest na dole np.wbudowany amor skretu lub sa jakies inne przeszkody ze nie mozna nic podlozyc pod glowke ramy(tak mialem np. w BWM) i wtedy juz jest problem bo pozostaje tylko zwykly pod lagi.

 

Prawda jest taka ze gniazdo w ramie i bolce ze stojaka sa bardzo ciasno spasowane i trzeba troche wprawy zeby taki stojak sprytnie i szybko montowac i demontowac .Kwestia trzymania moto i podkladania jedna reka stojaka jest do ogarniecia, poprostu kwestia organizacji i stawiania motocykla tak zeby stojak byl w zasiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja o mocowaniu na busie/przyczepie: ktos ma i uzywa takiego rozwiazania?

 

http://www.acebikes.com/en/transport-service/tyrefix-tie-down-system/

 

350 zl. Warte czy nie?

 

Sprawdź w sklepzpasami.pl z Ołtarzewa bo szyją co chcesz. wg mnie nie warte 350 PLN.

 

Potrzebne:

- 3m pasa (20 PLN)

- 2 x hak (16PLN)

- 2 ogniwa (chociaż można i bez zszyć na stałe 10PLN)

- 2x napinacz (max 35mm - 46PLN) lub 2x klamra szybkomocująca (18PLN)

- szycie max 50PLN

 

Razem: 120-160 PLN + twój czas by podjechać na miejsce i pokazać co chcesz.

Oczywiście trzeba najpierw pomierzyć koło lub zabrać je ze sobą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja o mocowaniu na busie/przyczepie: ktos ma i uzywa takiego rozwiazania?

 

http://www.acebikes.com/en/transport-service/tyrefix-tie-down-system/

 

350 zl. Warte czy nie?

 

Ja obwijam pasem łądunkowym oponę razem z felgą. Trzyma podobnie.

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...