Skocz do zawartości

Uszkodzony korpus gaźnika cieknie


Vatzeque
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak widać na zdjęciach, jest mocowanie zakitowane na sztukę i przecieka.

Czy to można trwale i dobrze naprawić (spaw, lut) czy też wymieniać korpus?

Na zdjęciach korpus bez usterki oraz uszkodzony.

 

dsc0018nej.th.jpg

dsc0016kvk.th.jpg

dsc0015gg.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odlew wykonany ze stopu Znal jest niemożliwy do naprawy u pozostaje jedynie szukanie innej baterii gaźników nawet niekompletnej np. bez membran z przepustnicami.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki to nie alu, to szajsmetal, ciężko będzie to spawać. Klejenie to buractwo i prędzej czy później puści. Jedyna rozsądna operacja to wymiana na inny. Zależy w jakim stylu chcesz to zrobić i za jaką kwotę. Właściwa droga to wymiana, pozostałe to kowalstwo. Bateria gaźników do Horneta/CBF nie kosztuje majątku. Dolicz do tego czyszczenie, montaż i regulacje, chyba że sam lubisz taką zabawę to spoko.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie. Jak się przyjrzeć to widać pod poxipolem pory jakby od lutowania cycuś...

Motocykl od handlarza. Ogólny stan bardzo ładny. Rocznik 2002, ale stoi to niezrobione.

Gaźniki tanie, no ale koszt dodatkowy. Czy jeśli gaźniki niekompletne kupię można jety poprzekładać z uszkodzonego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 2 lat jeżdżę ze sklejoną komorą pływakową.

Kleiłem sam dwuskładnikowym klejem epoxydowym, nowych gaźników szukam cały czas.

Przed każdą jazdą dotykam palecem odruchowo, żeby sprawdzić czy gaźnik jest suchy - także komfort psychiczny marny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys mialem podobny problem. Nie pamietam czym to skleilem... albo czyms w stylu MetalBond http://autosiatki.pl/img/klej-metal-bond-big.jpg albo poxipolem dwuskladnikowym takim jak plastelina do uszczelniania peknietych rur hydraulicznych. Zdalo to egzamin - tylko w momencie klejenia trzeba dobrze wysuszyc z benzyny, odtluscic i odczekac az wyschnie calkowicie - najlepiej 24h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeetam. Dwuskładnikowy klej DRAGON, coś a`la dawny Distal. Bena go nie rusza, temperatura też nie. W Harrym miałem kolanko dopływu paliwa dorobione i uszczelniłem/zamocowałem tym cudem, śmigał trzy lata. Dopiero niedawno się "wzruszył" za pomocą carb cleaner`a.

 

 

Poprzekładać możesz części, dlatego Piotr Dudek napisał że niekompletnych szukać. Membrany to spora kwota i spora część wartości gaźników. Korpusy bez pokrywek i membran powinien być już w dobrej kwocie. Dysze i drobiazgi lepiej żeby były bo tam czasem są drobne różnice wprowadzane i może być ciężko potem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli było nierówno przyklejone i metalowy adapter czujnika robił naprężenie na tym naprawianym mocowaniu wtedy klej mógł się poddać. Dobrze sklejone nie powinno przeciekać, ale to i tak droga na skróty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...